Kaisukkene
Puuhakas puhuja
Meillä oli tänään 2-vuotissynttärit. Päivä meni mukavasti, itsellä tietty vähän "ressiä", että saatiin homma kasaan. Mutta liikuttavaa oli äsken käydä tuolla tytön huoneessa peittelemässä lasta. Hän meni kasilta lasten sänkyyn nukkumaan, mutta oli kiivennyt siitä pinnasänkyyn tutimaan - eli ei ole valmis vielä siirtymään sieltä pois. Äitin ja isin kulta.
Onnea Katjusha melkein synttärikaimalle sinne! Aattele vähän yli 2v sitten oltiin synnärillä syömässä aamiaista...
Mulla on ollut kanssa mietteissä, että ehkä sitä on jonkinlaista masennusta ollut. Nyt kun tarkemmin mietin niin varmaan se on jatkunut ihan tämän koko ajan. En ole voinut oikein nauttia mistään. En edes muista milloin olen nauranut. Siksi en vuoteen pystynyt/jaksanut tännekään oikein mitään kirjoittaa. En tiedä. Ehkä odottelen vielä josko menisi ohi.
Meilläkin oli kanssa 2v synttärit. Oli ihanaa saada kaikki ihmiset tänne juhlimaan. Stressin määrä oli viime vuoteen verrattuna nolla. En jaksanut oikein panostaa niin paljoa. Ja onneksi mun äiti tuli edellisenä päivänä jo avuksi.
Saaatiin alakerta melkein valmiiksi ja oli kyllä ihanaa ottaa koko tila käyttöön. Poika oli ihan into piukassa omasta huoneesta, jossa kaikki lelut. Vetelee potkupyörällä kämppää ympäri. Nukkumisjärjestelyt menevät niin, että mies ja poika nukkuvat toisella puolella taloa ja minä toisella. Ehkä mä joskus siirryn nukkumaan lähemmäksi.