Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä onneks on vakuutus. Pojun atopian vuoksi ollut enemmän kun tarpeen!
Missä teillä on vakuutus? Meidän tytöllä on myös atopiaa ja rasvoja kuluu MUTTA op:n vakuutus ei kata lääkärin määräämiä rasvoja mikä tuli itselle yllätyksenä
Missä teillä on vakuutus? Meidän tytöllä on myös atopiaa ja rasvoja kuluu MUTTA op:n vakuutus ei kata lääkärin määräämiä rasvoja mikä tuli itselle yllätyksenä
Varpahat, meillä on Lähitapiolassa ja kaikki rasvat mennyt vakuutukseen. Ainoa mikä ei mennyt oli sidetaitokset ja se onkin vakuutuksessa mainittu että sidetarpeet ei kuulu.
Ompa inhottavaa ettei rasvat mene vakuutukseen vaikka olisi reseptillä. Ite olen ainakin 10 eri rasvaa jo joutunut ostamaan atopian hoitoon ja ne tosiaan kaikki mennyt vakuutukseen. Omavastuu 10%.
Piti ettiä ihan noi vakuutusehdot op:n sivuilta ja noinhan ne sanoo, etteivät korvaa. Ihan älytöntä, kun kyse kuitenkin sairauden hoidosta.
Enhän minä tällaista osannut ajatellakkaan kun ilmaista vakuutusta vuodeksi tarjottiin (ensimmäinen lapsikin eikä näitä ole tarvinnut aiemmin miettiä). Tuhottomastihan noihin rasvoihin rahaa menee jos nyt vaihdan lähitapiolaan, niin korvataanko rasvat silti? Tai siis päteekö samat ehdot edelleen vaikka sairaus on jo todettu ennen vakuutuksen siirtoa?
Olikos siellä (oon maailman sufkein ettimään vakuutuspapereista tietoa) et ei korvaa lääkärin määräämiä rasvoja vai ei ollenkaan lääkärin määräämiä lääkkeitä?