Minulla 18-vuotiaana ultrattiin munasarjat, ja monirakkulaisethan ne olivat. Kierrot oli pitkiä ja aina eri pituisia. Eli pcos niillä perusteilla. Kun aloimme yrittää raskautta, tilasin myo-inositolia (muiden tavallisempien vitamiinien ja lisäravinteiden lisäksi). Esikoisemme tärppäsi sitten siitä kierrosta (3. yk), kun olin reilu kuukauden käyttänyt
voi olla täysin sattumaakin siis ja olisi tullut plussa ilmankin, mutta voi olla myös että tuo myo-inositoli auttoi asiaa kun se käytössä siinä kierrossa oli. Selvitin sitä tarvittavaa määrää etukäteen, mikä on siis isompi kuin esimerkiksi kuntoilijan palautumiseen inositolia käytettäessä suositellaan ja siksi monen jauhemuotoisen valmisteen käyttöohjeissa lukee. Löysin käyttämäni edullisen valmisteen yhdestä nettikaupasta, joka myy urheilulisäravinteita. Valmiste on jauheena ja olikohan peräti puolen kilon pussi, joten sitä on yhä jäljellä reilusti
olen nyt taas ottanut sen käyttöön, tosin vielä on tarkoitus tukea vain jaksamista ja hyvää oloa, emme yritä vielä uutta raskautumista.