Apua RV:n laskemiseen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Daenerys90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

Daenerys90

Vieras
Yritän selittää tän mahollisimman selvästi, et joku edes ymmärtäisi. Eli tänään siis on RV 12+6 eli 12 viikkoa 6 päivää. Vau .fi sivustolla voi seurata sikiön kehitystä viikko viikolta, niin luenko tänään viikon RV 12 vai RV 13?

Oon käsittäny näin että kun on RV 12+6, niin käytännössä oon viikolla 13 nyt. Mutta onko ne vau:n sivulla niin että, RV 12+6 luet sen mitä on tietoa RV 12 vai RV 13.

Loogisesti ajateltuna, jos RV 12+6, niin lukee sen viikon 12 artikkelin. Mut sit kun sen ajattelee niin, et käytännössä viikko 13 menossa, ni kuulostais loogiselta lukea se viikon 13 artikkeli.

Eli siis huomenna kun tulee 13+0, niin käytännössä alkaa viikko 14. Niin tutkinko artikkelia RV 13 vai RV 14?

Vaun sivuilla 13+0 on neljästoista raskausviikko. :) Mulla on muutama sovellus puhelimessa jotka sanovat että 13+0 on kolmastoista raskausviikko. Eli vähän paikasta riippuvainen, jossain 40 viikkoa on täydet raskausviikot, jossain 41 ja jossain 42 :) Ota noista sit selvää :D

Mun mielestä RV 13+ jotain tarkoittaa, että olet viikolla 14. Ja vastaavasti 14+ että olet viikolla 15. Vähän sama kuin, jos olet vaikka 6. kuulla, silloin ei ole 6 kk täynnä vaan 6. raskauskuukausi menossa.

Takaisin