Apua! Raskausoireita?

huitukka

Vasta-alkaja
Hei!:greet025 Olen nuori nainen ja harrastamme poikaystäväni kanssa seksiä usein ja ilman ehkäisyä ajattelutavalla "tulkoon jos on tullakseen". Jätimme ehkäisyn n. 3kk sitten, sitä ennen käytössä oli kondomi. Kuukautiset minulla oli 2.11. ja kierto on 28-29 pvä. Viikkoa ennen oletettuja kuukautisia minulla alkoi täysin kivuton, niukka verinen vuoto. Vuotoa kesti päivän, sen jälkeen tuhrutteli ruskeaa vuotoa 2 päivää. En tiedä mitä vuotoa se oli, onko kellään ollut samanlaista?:anyone Ja siis nyt kun olisi pitänyt alkaa menkat niin minulla on alaselkäkipuja mutta vuoto ei ole alkanut. Vessassa ravaan useammin kuin ennen ja se sai epäilykseni heräämään. Tein eilen pregcheck liuskatestin mutta se näytti negaa:sad001 Menkat ovat vasta 2 päivää myöhässä eikä minulla ole ollut muita oireita kun vessassakäyntien lisääntyminen ja alaselkäkipu. Voisiko olla mahdollista että olen raskaana vaikka testi olikin nega?:dontknow Raskaus olisi kyllä erittäin toivottu:Heartpink
 
Vuoto on voinut olla kiinnittymisvuotoa. Kannattaa odotella pari päivää ja tehdä uusi testi :) Myös testeissä on eroa. Täällä foorumilla tunnutaan suosivan ainakin apteekin omaa vaaleansinisessä pakkauksessa olevaa testiä sekä Pregcheckin ruokakaupoissa myynnissä olevia testejä tai liuskoja. Pikaista plussaa! :)
 
Takaisin
Top