SuperTaateli
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Joo elikkäs en löytäny sopivaa ketjua näille mun ajatuksille. MITEN TOMMOSTA NYYTTIÄ HOIDETAAN?! vauva tänään vasta ekaa päivää mun kanssa, aiemmin vaavassa eli ei kunnon ensikontaktia, ei välitöntä ihokontaktia , ei imetystä alusta asti, ei mitään! Ja sit ne tyrkkäs vaunukärryn olehyvä. Täh?! On tässä nyt tietenki päivä opeteltu ja on tullu kyseltyä jos jonkinmoista tyhmää , mutta vain koska vaavan kätilöhoitaja oli niin ystävällinen , rohkaiseva ja ymmärsi että tää on eka vauva. Tääl on noita vähän koppavammankin oloisia hoitsuja joilta ei uskalla kysyä "tyhmiä" :/ i know. Typerää.
Noita heinäkuisten muita jo synnyttäneiden ketjuja lukiessa tuntuu että teillä kaikilla on mennyt todella hyvin ja vaikka olisi vaikea vauva / muuta murhetta niin selviätte niistä kunnialla! Miten ihmeessä?! :D
Tiivistettynä ehkä siis tunnen että en kuulu teidän onnistuneiden mammojen joukkoon, oon ihan hukassa ton nyytin kanssa . Ehä mä sitä osaa hoitaa jos/kun se itkee vatsavaivoja (niitä löytyy jo ) . Help!
Noita heinäkuisten muita jo synnyttäneiden ketjuja lukiessa tuntuu että teillä kaikilla on mennyt todella hyvin ja vaikka olisi vaikea vauva / muuta murhetta niin selviätte niistä kunnialla! Miten ihmeessä?! :D
Tiivistettynä ehkä siis tunnen että en kuulu teidän onnistuneiden mammojen joukkoon, oon ihan hukassa ton nyytin kanssa . Ehä mä sitä osaa hoitaa jos/kun se itkee vatsavaivoja (niitä löytyy jo ) . Help!