fjansku
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mun on pakko päästä jonnee päpättää ku yksinkertasest vaa alkaa tulla mitta täytee mun anoppii!!Elikkäs.Kun mieheni kanssa olemme asuneet samassa asunnossa jo melkein 4 vuotta,ni anoppi päätti muuttaa viereiseen taloon jotta pystyy kuulemma pitämään poikaasa silmällä :s Aina sain kuulla kuinka kaiken teen väärin ym. Kaikki sujui kuitenkin siihen asti ihan ok,kunnes aloin lasta odottamaan.Menimme naimisiin ja anoppihan oli koko aika neuvomassa.Olisi väkisin halunnut tunkea meille kehdon myös lapselle,mutta itse sanoin että haluan mielummin matkasängyn jossa korotettu pohja,koska kesäisin mökkeilemme paljon.No sitten taas asiat jonkin aikaa taas pelasvat,kunnes lähtö tuli sairaalaan,jossa jouduin kiireelliseen sektioon.Anoppihan oli päättänyt sitten siivota kaikki meidän kaapit uuteen järjestykseen ja jopa meidän sänkyynkin oli kajonnut ja lakanat vaihtanut,vaikka ne itse olin juuri vaihtanut. en voi millään sietää että joku ulkopuolinen kajoaa meidän sänkyyn..en tiiä miks.Anoppi ei edes kertaakaan tullut katsomaan mua sairaalaan kun oli aina niin kännissä..viikon siellä vietin.Ja kun kotiuduimme,en tuntenut enää palaavani kotiin. Tuntui kun olisin tullut vauvan kanssa johonkin ihan vieraaseen paikkaan ku kaikki oli muuttunut :( Oltuani vauvan kanssa 2 päivää kotona,anoppi tuli valittamaan että ku matolla on kissan karvoi ja et mun pitäs imuroida ku vauva jos alkaa konttaamaa ni se on kissan karvois.sanoin suoraa ettei viel pitkää aikaa konttaa.Ja sitte anoppi kasas meidän vaunut parvekkeelle ja mun käydes kaupas nukutti pientä vauvaa -25 pakkases parvekkeel.Eikä osan vaunui kasata oikein ja jos se ois niit lähten esim.pihalle työntää ni vaunut ois hajon siihe paikkaa :s Ja hän vaatimal vaati avata tytölle tilin,johon vaan mun miehel on käyttöoikeus..vaikka mä oon hoitan kaikki tytön asiat tähä päivään asti.multa ei pahemmin mitää kysellä.Ja toinen mikä pännii on se,että anoppi aina valokuvaa meidän tyttöö ja laittaa valokuvat salasanan taakse nettii...mä en yhtää haluis et ilman meidän suostumust mitää meidän tytöst laitetaa nettiin. Lastenhoito apua emme saa oikein mistään,koska en luota anoppiin että olisi selvinpäin edes meidän lasta hoitaes.kumminkin joka ilta on ihan kännis ja jos soittaa sille ni se sanoo ettei voi hoitaa lasta ku mun mies on sanon sille et sil ei oo asiaa meille kännis tyttöö hoitaa.Ja myöskin yhtäkkinen vierailu on älytönt.Ihan yhtäkkii tulee vaa oventaa rämpyttää ovikelloo,vaikka oon monet kerrat sanon et soittaa jos tulee. Anteeks tää mun avautuminen..