Angelsound Dopler..kokemuksia?

Mä hommasin juuri tuon samaisen dopplerin tuolta raskauskeijun sivuilta ja oon kyllä tykännyt siitä. Sydänäänet löytyi helposti heti laitteen ostettuani (vko 13) ja on ollut välillä käytössä edelleen vaikka vauva jo mahassa reippaasti potkiikin ja ilmoittelee olostaan. Eli ihan toimiva laite!
 
No ompa kiva homma!!! Taidanki tilata sitten semmosen! Kaikkea ne vain nykyaikana keksiikin

 
 
Meillä on myös toi samainen doppleri, ihan hyvä se on ollut, sydänäänet kuuluu kyllä. Ja se ultraäänigeeli mikä siinä mukana tulee on tosi riittoisa :)
 
Täältä löytyy myös kyseinen dopleri. Kovasti ollaan tykätty, kun saa kuunnella pikkuisen sydänääniä muulloinkin kuin neuvolassa. Alkuraskaudessa tällaiselle hysteerikolle laite oli todella tarpeellinen :)
 
Minulla myös tuo sama laite. Alkuraskaudessa oli kovassa käytössä, mutta nyt en ole enään useampaan viikkoon käyttänyt, kun vauva ilmottelee olemasta olostaan niin usein potkuillaan.
Mutta oli kyllä hyvä laite ja kohtuu edullinen :)
 
Sain kans kaverilta lainaksi kyseisen laitteen. Pari kertaa kuunnellut hyvin toimii. Nyt ei vaan niin tartte enää ku tosiaan ne liikkeet ilmottaa hengissä pysymisestä.
 
Itse tilasin juuri tuommoisen, Tykkään kovasti ja muutkin sukulaiset ovat tykänneet kun ovat päässeet kuulemaan pikkuisen sydänääniä :)
Nyt potkut tuntuvat jo niin hyvin että kuunteleminen on jäänyt vähemmälle :)
 

Sain lainaksi kaverilta ja liputan kyllä että aivan korvaamaton laite. Tuo on se "halvin" malli missä ei ole mitään sykenäyttöä tms. ominaisuuksia mut sieltä rv. 10 saakka olen saanut päivittäin kuunneltua äänet ja hyvin on toiminut :) 

 
Takaisin
Top