Alueen nimi

Mikä ryhmän nimeksi?


  • Kaikki äänestäjät
    7

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Suomen vauvaslangiin on juurtunut käsite 'helmikuiset 2018' jne. Me haluamme seurata aikaamme ja uudistamme lasketun ajan ryhmien nimet. Vielä hiljaisten ryhmien nimet vaihdoin suoraan siihen muotoon. Mutta haluan antaa teidän itse valita haluatteko olla 'Laskettu aika helmikuussa 2018' -ryhmä kuten tähän asti vai 'Helmikuiset 2018' -ryhmä. Tämä vaikuttaa siis tämän keskustelualueen nimeen. Vastatkaa siis äänestykseen ja keskustelkaa toki asiasta tässä ketjussakin. :)
 
Minusta tuo vanha nimi kuvaa ryhmää paremmin, sillä ei kaikki vauvat oo suinkaan syntyny helmikuussa, mutta laskettu aika kaikilla oli silti helmikuussa.
 
Mä taas olisin tuon uuden kannalla, koska tuo laskettu aika viittaa raskausaikaan, mutta nämä vauvat ovat jo syntyneet ja jos kaikkien muiden ryhmien nimi on tuota uutta mallia, niin ois kiva, kun meillä olisi sama.

Ja en minä näe ongelmaa tuossa, ettei kaikki syntyneet helmikuussa. Tänne oli kuitenkin jo vakiintunut porukka ketkä tänne kirjoittaa, niin toi nimi viittaa siihen mun mielestä.
 
Mun puolesta voi vaihtaa tuohon uuteen nimeen
 
^ mä mietin kans onko salaisen ryhmän nimi muuttumassa? Esim. Salaiset helmikuiset 2018?
 
Salainen ryhmä on sen verran lähellä tuota "yleistä" muotoa että se pysyy samana. Se mikä muuttuu jos muuttuu on yleisen puolen nimi. Eli siis 'Laskettu aika helmikuussa 2018' -> 'Helmikuiset 2018'
 
Vaihtoehto Helmikuiset 2018 sai enemmän ääniä, joten vaihdoin siihen. :) Kaikki täällä (tai salaisella puolella) tähän astikin keskustelleet ovat tietenkin yhä tervetulleita riippumatta siitä syntyikö lapsi nyt helmikuussa vai ei. :)
 
Takaisin
Top