Alueen nimi

Keskustelun 'Helmikuiset 2018' aloitti Vargynja, 27 syys 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Mikä ryhmän nimeksi?

1. Laskettu aika helmikuussa 2018

28.6%
  2. Helmikuiset 2018

71.4%
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Heippa!

Suomen vauvaslangiin on juurtunut käsite 'helmikuiset 2018' jne. Me haluamme seurata aikaamme ja uudistamme lasketun ajan ryhmien nimet. Vielä hiljaisten ryhmien nimet vaihdoin suoraan siihen muotoon. Mutta haluan antaa teidän itse valita haluatteko olla 'Laskettu aika helmikuussa 2018' -ryhmä kuten tähän asti vai 'Helmikuiset 2018' -ryhmä. Tämä vaikuttaa siis tämän keskustelualueen nimeen. Vastatkaa siis äänestykseen ja keskustelkaa toki asiasta tässä ketjussakin. :)
  2. Mielipidekysymys Ei muuta elämää Helmimammat 2018 Syyskuunmammat 2015

Minusta tuo vanha nimi kuvaa ryhmää paremmin, sillä ei kaikki vauvat oo suinkaan syntyny helmikuussa, mutta laskettu aika kaikilla oli silti helmikuussa.
  3. Maaria80 Tuttu foorumilla Helmimammat 2018

Mä taas olisin tuon uuden kannalla, koska tuo laskettu aika viittaa raskausaikaan, mutta nämä vauvat ovat jo syntyneet ja jos kaikkien muiden ryhmien nimi on tuota uutta mallia, niin ois kiva, kun meillä olisi sama.

Ja en minä näe ongelmaa tuossa, ettei kaikki syntyneet helmikuussa. Tänne oli kuitenkin jo vakiintunut porukka ketkä tänne kirjoittaa, niin toi nimi viittaa siihen mun mielestä.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Mun puolesta voi vaihtaa tuohon uuteen nimeen
  5. 3mppu Tuttu foorumilla Helmimammat 2018

Mulle käy myös tuo uusi nimi
  6. Sireeninkukka Ihastunut foorumiin Helmimammat 2018

Siis ajatuksena on uudistaa se salaisen ryhmän nimi, vai?
  7. Maaria80 Tuttu foorumilla Helmimammat 2018

^ mä mietin kans onko salaisen ryhmän nimi muuttumassa? Esim. Salaiset helmikuiset 2018?
  8. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Salainen ryhmä on sen verran lähellä tuota "yleistä" muotoa että se pysyy samana. Se mikä muuttuu jos muuttuu on yleisen puolen nimi. Eli siis 'Laskettu aika helmikuussa 2018' -> 'Helmikuiset 2018'
  9. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Vaihtoehto Helmikuiset 2018 sai enemmän ääniä, joten vaihdoin siihen. :) Kaikki täällä (tai salaisella puolella) tähän astikin keskustelleet ovat tietenkin yhä tervetulleita riippumatta siitä syntyikö lapsi nyt helmikuussa vai ei. :)

Jaa tämä sivu