Alueen nimi

Keskustelun 'Maaliskuiset 2018' aloitti Vargynja, 27 syys 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Mikä ryhmän nimeksi?

1. Laskettu aika maaliskuussa 2018

0 vote(s)
    0.0%
  2. Maaliskuiset 2018

100.0%
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Heippa!

Suomen vauvaslangiin on juurtunut käsite 'maaliskuiset 2018' jne. Me haluamme seurata aikaamme ja uudistamme lasketun ajan ryhmien nimet. Vielä hiljaisten ryhmien nimet vaihdoin suoraan siihen muotoon. Mutta haluan antaa teidän itse valita haluatteko olla 'Laskettu aika maaliskuussa 2018' -ryhmä kuten tähän asti vai 'Maaliskuiset 2018' -ryhmä. Tämä vaikuttaa siis tämän keskustelualueen nimeen. Vastatkaa siis äänestykseen ja keskustelkaa toki asiasta tässä ketjussakin. :)
  2. Jigi Ihastunut foorumiin Maalismammat 2018 Toukoäidit 2020

Minulla ei ole mitään väliä. Kaikki ok. :)
  3. Hena82 Naimisissa foorumin kanssa Maalismammat 2018

Puhelimella ei pääse äänestämään mutta kun vauvat on jo maailmassa niin tuo maaliskuiset 2018 kuullostaa jopa loogisemmalle. Tuo vanha nimi sopi odotusaikana paremmin.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. SyLi Tuttu foorumilla Maalismammat 2018

Meille tulikin huhtikuinen mutta kun la oli maaliskuussa niin täällä ollaan. Sinänsä mulle ihan sama kunhan ette potki ryhmästä vaikka syntyikin myöhässä xD
  5. JMT Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Toukokuunmammat 2015

Maaliskuiset 2018 ääni täälläkin, puhelimella, kun ei äänestystä näy :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Vappupallo Tuttu foorumilla Maalismammat 2018 Syysäidit 2020

Kumpikin käy :)
  7. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Ei hätää, käytännöt pysyy samana vaikka nimi muuttuisikin. :) Lähinnä kyse on kosmeettisesta muutoksesta.
  8. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Kaikki äänestäneet olivat vaihtoehdon Maaliskuiset 2018 (tai kummin vain) kannalla, joten vaihdoin nimen siihen. :)
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu