Alkuraskauden vuodot

Vauva2020

Silmät suurina ihmettelijä
Odotan ensimmäistä lasta ja yksi keskeytynyt keskenmeno taustalla, joka todettiin viikoilla 7+. Siinä raskaudessa ei ollut vuotoja.

Täällä hetkellä raskausviikkoja on 5+4 ja toissa päivänä huomasin kerran pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Tänään vuotoa on tullut myös kertaalleen. Kipuja ei juurikaan ole, ajoittain menkkamaisia tuntemuksia.:sad001
Onko muilla ollut vuotoja raskauksissa?

Pahoittelut, kysymykseni piti mennä alunperin syyskuisiin.. Mutta ehkä täältäkin löytyy vastauksia?:rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla myös takana yksi keskeytynyt keskenmeno ja alkua lukuunottamatta ei ollut vuotoja..

Pari päivää sitten huomasin vessareissulla, että tuli pyyhkiessä oranssihtavaa vuotoa :wideyed: loppui kuitenkin lyhyeen eikä kipuja ole ollut. Toivottavasti liittyy vain kohdun kasvamiseen.. Ja täällä viikkoja 7+5
 
Odotan ensimmäistä lasta ja yksi keskeytynyt keskenmeno taustalla, joka todettiin viikoilla 7+. Siinä raskaudessa ei ollut vuotoja.

Täällä hetkellä raskausviikkoja on 5+4 ja toissa päivänä huomasin kerran pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa. Tänään vuotoa on tullut myös kertaalleen. Kipuja ei juurikaan ole, ajoittain menkkamaisia tuntemuksia.:sad001
Onko muilla ollut vuotoja raskauksissa?

Pahoittelut, kysymykseni piti mennä alunperin syyskuisiin.. Mutta ehkä täältäkin löytyy vastauksia?:rolleyes:

Miten tänään menee? :) noista vuodoista on tosi vaikea sanoa mitään, vaikka itsekin olen asiaa täällä tuskastellut. Mulla oli oletettujen kuukautisten aikaan vuotoa ja senkin jälkeen melkein viikon verran vähäistä rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja kerran tuli enemmänkin kirkasta verta ja pari hyytymää. Silti löytyi elävä alkio kohdusta. Toistaiseksi ainakin näin.

Keskenmenon kokeneena jaan tuskasi :Heartpink "raskaana kunnes toisin todistetaan" on hokema, jolla selviän päivä kerrallaan.
 
Tänään ei vuotoja enää ole ollut, huh:) Ultra on ensi viikon keskiviikkona, joten ei onneksi kovin pitkä aika.

Onpas hyvä hokema tuo. Täytyykin alkaa itse miettiä sitä aina, kun meinaa iskeä epäusko.:wink
 
Mul eka raskaus päättyi kkm. Ei mitään vuotoja.

Toka raskaus mikä päätyi esikoiseen oli vuotoja enemmän tai vähemmän rv noin 5-11. Ja välillä siis vuosi runsaastikkin.
 
Helpottavaa kuulla, että toivoa vielä on! Toivottavasti vuoto pysyisi nyt poissa ja ultrassa olisi kaikki hyvin.:Heartred
 
Ena raskaus päättyi keskenmenoon rv 6-7 paikkeilla ja siinä oli vuotoja mutta tämän hetkisessä raskaudessa ei ole minkäänlaisia vuotoja ollut rv16+5 menossa:)
 
Takaisin
Top