Alkuraskauden ultraäänen hintavertailut ja palvelun laatu kaupungittain yksityisellä

  • Ketjun aloittaja Maq
  • Aloituspäivämäärä
Varasin maanantaiksi ajan! Osaako joku sanoa että tehdäänkö varhaisultra vatsan päältä vai ns. sisäkautta? Maanantaina olen (jos laskut pitää paikkaansa) 7+5.
Mun mielestä sisäkautta ja mennään rakko tyhjänä
 
Mun mielestä sisäkautta ja mennään rakko tyhjänä

Joo kävin tosiaan eilen siellä Kaarinassa ja alakautta ultrattiin. Maksoi tosiaan sen 120€ joka sisälsi muutaman kuvan ja vielä dvd:n ultrasta ja sydänäänistä:) Oli kyllä tosi mukava käynti vaikka jännittikin kun viime gynestä on ehtinyt vierähtää pidempi aika. Suosittelen:Heartred
 
Tuo rakko tyhjänä -ohje on kyllä tosi kummallinen. Välillä sitä kuulee muilta ultrassa käyneiltä. Mua ei oo ikinä ohjeistettu niin, eikä oo pyydetty tyhjentäkåån ultrien aikana. Takana 6 varhaisultraa plus NT- ja rakenneultra :D toki NT- ja rakenneultrassa olis varmaan tullut pissat housuun jos ois ollut vähänkään hätä, niin kovaa sillä anturilla painettiin :D
 
Tuo rakko tyhjänä -ohje on kyllä tosi kummallinen. Välillä sitä kuulee muilta ultrassa käyneiltä. Mua ei oo ikinä ohjeistettu niin, eikä oo pyydetty tyhjentäkåån ultrien aikana. Takana 6 varhaisultraa plus NT- ja rakenneultra :D toki NT- ja rakenneultrassa olis varmaan tullut pissat housuun jos ois ollut vähänkään hätä, niin kovaa sillä anturilla painettiin :D
Näkyy paremmin. Täysinäinen rakko voi olla tiellä. Mun piti nt-ultrassa käydä kesken lirulla kun ei muutoin mahan päältä näkyny ja alakautte näkyi viikkoihin nähden liian pieni ja jo hajoamaan alkanut pieni sikiöressukka. Seuraavalla kerralla kävin etukäteen, just vähä ennen enkä kolmea varttia ennen, ja pelasin varman päälle että ainakin näkyy. Eikä ollut mitään ongelmia.
 
Takaisin
Top