Alkuraskauden ultraäänen hintavertailut ja palvelun laatu kaupungittain yksityisellä

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Maq, 8 elo 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Nereid Tuttu foorumilla

Mun mielestä sisäkautta ja mennään rakko tyhjänä
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Katka Vieras

Kemissä Terveystalolla 94€
  3. Lilli95 Aloittelija Huhtiäidit 2020

Joo kävin tosiaan eilen siellä Kaarinassa ja alakautta ultrattiin. Maksoi tosiaan sen 120€ joka sisälsi muutaman kuvan ja vielä dvd:n ultrasta ja sydänäänistä:) Oli kyllä tosi mukava käynti vaikka jännittikin kun viime gynestä on ehtinyt vierähtää pidempi aika. Suosittelen:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. AnnMariii Peruskäyttäjä

Tuo rakko tyhjänä -ohje on kyllä tosi kummallinen. Välillä sitä kuulee muilta ultrassa käyneiltä. Mua ei oo ikinä ohjeistettu niin, eikä oo pyydetty tyhjentäkåån ultrien aikana. Takana 6 varhaisultraa plus NT- ja rakenneultra :D toki NT- ja rakenneultrassa olis varmaan tullut pissat housuun jos ois ollut vähänkään hätä, niin kovaa sillä anturilla painettiin :D
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Hankikanto Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019

Näkyy paremmin. Täysinäinen rakko voi olla tiellä. Mun piti nt-ultrassa käydä kesken lirulla kun ei muutoin mahan päältä näkyny ja alakautte näkyi viikkoihin nähden liian pieni ja jo hajoamaan alkanut pieni sikiöressukka. Seuraavalla kerralla kävin etukäteen, just vähä ennen enkä kolmea varttia ennen, ja pelasin varman päälle että ainakin näkyy. Eikä ollut mitään ongelmia.
  6. t_ansku Aloittelija

Kouvola Mehiläinen 128 euroa (riippuu jonkin verran kauan menee ja kuka on tekijä)

Jaa tämä sivu