Alkuako vai eikö?!?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tweetu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vastauksesta pepeXXL!
täällä myös taitaa olla vaan kierronpituuden muutoksista kyse! Eilen tein testin ja negaa näytti :/ suruhan siinä tuli kun oli jo vähän toiveita elätellyt. Mutta eikun uutta yritystä vain. Ja toivottavasti teilläkin lykästäisi! Oisihan sellanen pikkuinen nyytti aivan ihana! <3

Niinhän se olis <3 meillä vähän sama tilanne miehen vanhemmat eivät pidä musta yhtään joten tuskin sitä raskautumista sitten pitää hyvänä, mutta oon päättäny jo ajat sitten että antaa ajatella mitä ajattelee :D ja raskaudesta kerron vasta kun ekassa ultrassa on käyty!

Oon ajatellut ihan samalla tavalla! Tai sit kerron vasta ku alkais näkyä!

Muokattu viimeksi:
Hei pepeXXL,haluaisitko puhua asioista enemmänkin ihan kahden kesken koska tuntuu että ollaan aika samassa tilanteessa niin minusta olisi ainakin mukava puhua enemmänkin ja ihan kaikesta muustakin? :)

Oishan se ihan kiva jutella kun aika samat ajatukset ainekin näin :)

Tietääkö muuten sun vanhemmat että yritätte lasta? Ja muutenkin miten sukulaiset yms suhtautuu nuoriin äiteihin?

No äiti ja sisko tietää.. Mut muille en oo kertonu, molemmat suhtautu ihan hyvin. "Mummo" oli jopa ehkä vähän innoissaan :) mut isälle en oo vielä uskaltanut sanoa mitään. Luulen että sen eteen pitää tosiaan viedä se ultrakuva ja kertoa niin asiasta. Mut moni luultavasti ajattelee meidät hulluina koska ollaan oltu yhdessä vasta niin vähän aikaa, mut vauvan saaminen tuntus molemmista niin oikealta! Ota hei yhteyttä vaikka facebookissa (Tiia Mielonen) nimellä pitäs löytyä. Mie ainaki oisin kiinnostunut juttelee siun kaa enemmänkin ,ku tosiaan molemmat ollaan vielä nuoria ja tuntuu että nuo appivanhukset ei oikein hyväksy ja ois kivaa kuulla miten toisilla tää yrittämisvaihe menee :)

Meilläkin tuleva mummi on hoputellut jo pidemmän aikaa että olis aika jo :D vaikka itse on saanut mut 19 vuotiaana ei ikää hänellä oo vielä niin paljoa etteikö vielä omaa voisi hankkia :)

No joo! Meillä äiskä on jo yli 55 ni kyl se vissiin haluis jo kolmannen lapsenlapsen:D siskon muksut on jo 9 ja 10 v ni ei oo enää yhtään vauvaa meijän perheessä ja veli ei vissiin edes meinaa hankkia :/

Oho. Oon tienny jo monta vuotta et haluun olla nuori ku saan ekan lapsen. :) mites kauan ootte muuten ollut yhdessä kun mainitsit jotain että vasta vähän aikaa?

Meidän oli tarkoitus jättää pillerit pois vasta joulukuussa mutta sitten miehen ehdotus oli jo elokuussa että jätetään pois hihi :)

Noo mentiin kihloihin elokuussa.. Ja sitä ennen seurusteltiin noin 1,5kk, mut tunnettu ollaan jo kolmisen vuotta. Meilläkin mies sano et voisin kyl jo jättää pillerit pois ja nyt en oo kahteen kuukauteen syönyt, ite pelkäsin eniten niittä appivanhempia..ja niitten reaktioita..

Mieki oon tienny pennusta asti että haluun olla nuori ku saan lapsen tai lapsia siinä vaiheessa jaksaa viel enemmän niitten kaa leikkiä ja ehkä viel hyvässä muistissa oma teini ikä ku muksu tulee siihen ikään ni osaa suhtautua vähän erilailla siihenkin :)

Hei kuulostaa niin tutulta! :D me ollaan oltu jo 3 vuotta yhdessä ja huhtikuussa mentii kihloihi :)

Oii! Mie kuumottelen jo häitäkin!
Vanhemmat ihmiset vaa tuntuu tuomitsevan aika useasti nuoret äidit..

Hih :) toiset tuomitse liiankin helposti! Itse haaveilen häistä joissa joko oma taikka kummityttö (1v 2kk) olis morsiusneitona <3

Meillä siskon tyttö (9v) jo hoputtaa miuta että hän haluaa morsiusneidoksi ja hän haluaa serkun :D tätille on tehtäviä :D

Löytys monta tulla sun nimel facesta joten millane sun profiilikuva on? :D

Takaisin