Alhainen hcg ja pappa

Onna_L

Vasta-alkaja
Kävin alkuraskauden verikokeissa rv 10 ja kannassa näkyy aika matalat arvot: pappa 55 mu/l ja hcg 8 ug/l. Voikohan noin alhaisilla arvoilla raskaus edes jatkua? Viitearvoja en tietty löytänyt mistään, mutta jotenkin vaikuttaa keskeytyneeltä keskenmenolta niiden arvojen perusteella mitä muista keskusteluista löysin. Raskausoireetkin loppui muutama päivä sitten.

Onko kokemuksia vastaavasta?
 
Kävin alkuraskauden verikokeissa rv 10 ja kannassa näkyy aika matalat arvot: pappa 55 mu/l ja hcg 8 ug/l. Voikohan noin alhaisilla arvoilla raskaus edes jatkua? Viitearvoja en tietty löytänyt mistään, mutta jotenkin vaikuttaa keskeytyneeltä keskenmenolta niiden arvojen perusteella mitä muista keskusteluista löysin. Raskausoireetkin loppui muutama päivä sitten.

Onko kokemuksia vastaavasta?
Minulla keskeytyneessä keskenmenossa arvot olivat rv 10+0 hcgvb 8,5 ja pappa 44,8. Näin arvot illalla kannasta ja aamulla soitin naistenklinikalle ja vaadin NT-ultran aikaistamista, koska arvot olivat niin matalat. Puhelimeen vastannut kätilö sanoi aluksi, että ei niitä arvoja kannata tulkita, ja kun siinä hetken intin, kysyi kätilö mitä arvot olivat olleet, ja kun hänelle nuo arvot kerroin, totesi hän hetken hiljaisuuden jälkeen että onpa ne tosiaan matalat ja ihan oikein olen arvot tulkinnut ja hän järjestää minulle ultran seuraavaksi arkipäiväksi, koska samana päivänä ei enää ollut yhtään vapaata aikaa. Ultrassa todettiin sikiön kasvun loppuneen jo yli kuukautta aikaisemmin.

Voimia. :Heartred
 
Kiitos tsempeistä! Ja kiitos Suski kun kerroit oman kokemuksesi ♥️ Luulen, että sama lopputulos odottaa täällä. En vaan saanut ultraa aikaistettua, eli pitää odottaa se reilu 2 viikkoa (ellei nyt vuoto ala aiemmin).
 
Takaisin
Top