Alavatsapoltot, supistuksia vai ruoansulatushäiriöitä??

pötkylä

Jostain jotain jo tietävä
Mulla tällanen tilanne.. Supistuksia ollut enemmän ja vähemmän jo reilut pari kuukautta. Sen verran ovat vaikuttaneet että paikat on pehmentyneet ja sormelle auki. Tänään n. 3-4 tuntia vähän väliä alavatsaa poltti niin, ettei mikään asento tuntunut auttavan. Poltot ei kuitenkaan olleet selkeitä supistuksia, joissa tulee huiput ja hiipuisivat välillä pois, vaan melko jatkuvaa, tosin välilä poltti enemmän ja välillä vähemmän.

Poltto tuntui vain alavatsalla, mutta oli välillä niin kovaa, että alkoi ihan jännittämään tarviiko synnärille jo lähteä..

Nyt on kuitenkin jo helpottanut, hiukan välillä kipristelee. Mulla on vatsa ollut todella kovalla, eikä ole toiminut normaaliin tapaan. Mietinkin voiko kovia polttoja jotka kestää noinkin kauan tulla pelkästään ummetuksesta??

Minäkin kaksi lasta jo synnyttäneenä.. Luulisi jo tunnistavan supistuksen ja vatsapurujen eron.. 8-/

Onkos kellään vastaavia??
 
Ei oo mitään tuollasta.. tai siis alavatsaa kyllä polttelee/särkee päivittäin ja vihlasee välillä/tuikkaa kipeästikkin, supistuksia on, ei kivuliaita ja hetken kestää mahan kovettuminen..enää ei päivittäin kun oon nyt sairaslomalla, rauhottunu siis. Mutta paikat oli kyllä kiinteät ja kiinni kuukausi sitten tehdyssä lääkärintarkastuksessa... Minä en ees tiiä mikä on normaalia ja mikä ei, kun ensimmäistä odotan.. toisaalta luotan että kaikki on kunnossa, kun ei mitään älyttömii kipuja tai vuotoja ole. Tänään on neuvola, niin pitääkin kysästä tuosta vatsasärystä..Ootkos soittanu nuista äippäpolille...?
 
Ei mullakaan tuommosta yhtenäistä polttoa oo ollu. Mutta vatsa on kyllä menny kovaksi eli supistellu sillon kun on ollu vessahätä, ykkös- tai kakkoshätä et en tiiä voisko ummetus sit vaikuttaa jotenki. Tai entä jos sulla on sit joku tulehdus? Jos vaikka onki esim. virtsatietulehdus ja sen takia polttelee nimenomaan alavatsaan.
 
Takaisin
Top