Mulla tällanen tilanne.. Supistuksia ollut enemmän ja vähemmän jo reilut pari kuukautta. Sen verran ovat vaikuttaneet että paikat on pehmentyneet ja sormelle auki. Tänään n. 3-4 tuntia vähän väliä alavatsaa poltti niin, ettei mikään asento tuntunut auttavan. Poltot ei kuitenkaan olleet selkeitä supistuksia, joissa tulee huiput ja hiipuisivat välillä pois, vaan melko jatkuvaa, tosin välilä poltti enemmän ja välillä vähemmän.
Poltto tuntui vain alavatsalla, mutta oli välillä niin kovaa, että alkoi ihan jännittämään tarviiko synnärille jo lähteä..
Nyt on kuitenkin jo helpottanut, hiukan välillä kipristelee. Mulla on vatsa ollut todella kovalla, eikä ole toiminut normaaliin tapaan. Mietinkin voiko kovia polttoja jotka kestää noinkin kauan tulla pelkästään ummetuksesta??
Minäkin kaksi lasta jo synnyttäneenä.. Luulisi jo tunnistavan supistuksen ja vatsapurujen eron.. 8-/
Onkos kellään vastaavia??
Poltto tuntui vain alavatsalla, mutta oli välillä niin kovaa, että alkoi ihan jännittämään tarviiko synnärille jo lähteä..
Nyt on kuitenkin jo helpottanut, hiukan välillä kipristelee. Mulla on vatsa ollut todella kovalla, eikä ole toiminut normaaliin tapaan. Mietinkin voiko kovia polttoja jotka kestää noinkin kauan tulla pelkästään ummetuksesta??
Minäkin kaksi lasta jo synnyttäneenä.. Luulisi jo tunnistavan supistuksen ja vatsapurujen eron.. 8-/
Onkos kellään vastaavia??