Alavatsa, selkäkipu ja verinen vuoto rv 5.Apua!

Hei123

Jostain jotain jo tietävä
Hei! Onko kenelläkään ollut samanlaista ja raskaus silti jatkunut vai olikohan tämä raskaus tässä..

Mulla alkoi heti hedelmöityksen jälkeen epämääräiset alavatsa kivut, välillä menkkamaiset ja voimakkaat, välillä vain paineentunnetta ja vatsa turvonnut ja jotenkin " herkkä" Etova olo oli myös koko ajan ja rinnoissa tuntemuksia. Alaselkä myös usein jomottelee. Epäilin vahvasti jo heti alusta asti että olen raskaana kun oli niin vahvat oireet. Tein testin kun menkat oli pari päivää myöhässä ja ihan päivä pissasta tuli selkeä plussa. Tämä on neljäs raskaus ja olen jo vanha..43v.

Nyt lauantaina alkoi verilimainen vuoto ja aika kovatkin menkkakivut ja alaselkä särky. Vuotoa on jatkunut siitä asti. Välillä ei ole kipuja ja sitten taas välillä on...vuoto ei ole menkkoja runsaampaa mutta pyyhkiessä paperiin ihan reilusti tulee...nyt pelkään että keskenmeno meneillään..

Onko muilla ollut tälläistä ja silti raskaus jatkunut? Pahoinvointikin on vähentynyt, mutta rinnoissa välillä pistelyä ym. Asun ulkomailla, enkä oikeen pääse mihinkään tarkastamaan tilannetta. Olen kokenut yhden keskenmenon mutta se oli aivan erillainen vaikka samoilla viikoilla olikin: vuoto tuli heti todella runsaana ja isoja hyytymiä, kovien kipujen kera, nyt ei ole ainakaan vielä hyytymiä kuin joitain ihan pieniä muutama. En oikeen osaa nyt muuta kun vaan odottaa ja testata uudelleen onko vielä plussa.... olisi kiva kuulla jos on saman kokeneita, että miten kävi.

Jotenkin elättelen toiveita että peli ei olisi vielä täysin menetetty ja jos onkin vaikka ollut kaksosraskaus kun oireet olivat heti niin voimakkaat ja ehkä toinen menossa kesken tai jotain...

Olisi kiva kuulla jos joillain ollut samanlainen tilanne, että miten kävi!
 
Takaisin
Top