Alavastakivut jotka säteilee reisiin

Kyfi8035630

Vasta-alkaja
Hei! Mulla olis sellanen vaiva että alavatsassa on menkkamaista jomotusta joka säteilee reisiin ja vähän lantioon. Eli reisiin särkee aika paljon. Olen rv 6

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli tuollaisia kipuja ihan alkuraskaudessa, ja nyt rv 18. :) Eli ei ainakaan mulla mainannut mitään huolestuttavaa :)
 
Itse soitin paniikissa neuvolaan kun ne kivut oli välistä niin kovia että piti heittää polvilleen maahan, sanoivat että kohdun kasvukipuja ja hyvä merkki että jotain tapahtuu :) Nyt rv16
 
Minulla oli kanssa samanlaiset kivut, kesti rv8 asti. Kovasti oli huoli km. Vaikka ei mitään vakavaa ollukkaan. Saman kaltaisia kipuja voi ilmetä lähestyvästä synnýtyksestä.
 
Heippa, minullakin on ollut rv 9 saakka ajoittaisia voimakkaita alavatsakipuja, jotka säteileevät vasemmalle puolelle. Kyllähän tuo alkuun säikäytti kun kyseessä on esikoinen meille ja samaan aikaan kun kivut alkoivat niin olisi 5vrk ajan tiputtelu vuotoa. Vihlovat kivut nyt onneksi vähempänä mutta kuukautiskivun tyylistä kipua on päivittäin etenkin levossa. Kuuluu kait asiaan mutta miellyttävää tunnetta se ei ole. Toivoisin vain että se loppuisi ja saisi edes jossain vaiheessa nauttia raskaudesta. Nyt siis viikkoa 11 takana.
 
Takaisin
Top