Alapään haju

Eksyksissä

Silmät suurina ihmettelijä
Olen lähes vko 30 raskaana ja nyt on käynyt ihmetyttämään kun alapää haisee samalle kuin menkkojen aikaan. En muista ed raskauksissa tälläistä olleen vaikka vv oli runsaasti. Ei kuitenkaan ole mitään muita oireita tms. Oliko neuvoloissa jotain pikatestejä jos vaikka tiputteleekin lapsivettä?
 
Jotain tulehdusta? Mulle aikoinaan neuvolantäti kuvaili lapsiveden hajua spermamaiseksi XD ja ainakin äitiyspolilla/synnytysvastaanotossa on lapsivesi pikatestejä
 
Mulla oli päivää ennen synnytystä valkovuotokin sperman hajuista :hilarious: ja kyllä, kyse oli valkovuodosta, luulin että olisi lapsivettä joten käytiin raskauspäivystyksessä testaamassa. Tosiaan siellä sellanen tikkutesti jonka gyne teki.

Menkkamaista hajua en kyllä ite huomannut raskausaikana ollenkaan, vasta jälkivuodon aikaan. Mä ehkä soittaisin neuvolaan tai suoraan johki päivystykseen että voiko olla joku tulehdus. Onko sulla ollut muita oireita? Jos lapsivettä tihkuisi sen verran että sen haistaisit, niin luulisi että huomaisit myös jotain tiputtelua?
 
Kävin itse raskausaikana tarkastuksessa koska omasta mielestäni alapää haisi niin järkylle. :inpain: Haisi just sellaselle menkkojen aikaselle ihme äklölle, mutta kun lääkäri tutki niin sanoi minulle ettei hän mitään erikoista näe tai haista. Jos olisi bakteeri hän sanoi että sen haistaisi varmasti hänkin tutkimusta tehdessään. Otetut näytteet näytti sitten negaa ja lääkäri tuumasi että kyseessä on varmaan raskauden aikana herkistynyt hajuaisti. :rolleyes:
 
Takaisin
Top