Nyt oon kallistunut rahaan, koska yksi pakkaus aikoinaan haettu ja saa tosiaan niin paljon käytettynä tuolla rahalla tarpeellista tavaraa ja vaatetta. Se karkkibody oli kyllä söpö! Makuupussi myös hyvin tarpeellinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten sinun mielestäsi ne pakkaukset on muuttuneet? Saisiko niillä sen sijaan annettavalla €määrällä kaupasta vastaavat ostetuksi? Ja otitko sen miten ajoissa vai aivan loppuvaiheessa?Meillä jo kuudes vauva, mutta päätin silti ottaa pakkauksen. Oon kerännyt säästöön jokaiselle sen makuupussin . Ja on se vaan jotenkin tietynlainen tunne kun sen pakkauksen saa ja pääsee hypistelemään niitä vaatteita ja tavaroita.
Tavaraa oli ainakin vähemmän mitä aiemmin on ollut. Kahden lapsen kohdalla oon ottanut rahana ja haalinut makuupussin sitten erikseen. Mutta en usko että ihan kaikkea saisi kerättyä uutena samalla €määrällä. Toki jos tekisi hyviä löytöjä kirppareilta niin varmasti voisi saada samanverran ja enemmänkin vaatteita yms kasaan. Ite oon surkea kirppishaukka enkä oikeen osaa bongata mitään hyviä löytöjä ikinä.Miten sinun mielestäsi ne pakkaukset on muuttuneet? Saisiko niillä sen sijaan annettavalla €määrällä kaupasta vastaavat ostetuksi? Ja otitko sen miten ajoissa vai aivan loppuvaiheessa?
Siis kolmen lapsen kohdalla otin rahana...Tavaraa oli ainakin vähemmän mitä aiemmin on ollut. Kahden lapsen kohdalla oon ottanut rahana ja haalinut makuupussin sitten erikseen. Mutta en usko että ihan kaikkea saisi kerättyä uutena samalla €määrällä. Toki jos tekisi hyviä löytöjä kirppareilta niin varmasti voisi saada samanverran ja enemmänkin vaatteita yms kasaan. Ite oon surkea kirppishaukka enkä oikeen osaa bongata mitään hyviä löytöjä ikinä.
Ekan ja tokan kohdalla otin heti hyvissä ajoin. Sit tässä välissä otin sen rahana kun olin varmistanut että saan sen makuupussin hommattua. Nyt vimpassa en kiirehtinyt mitenkään vaan sitten ku kaiken hulinan keskellä muistin, niin laitoin hakemuksen