Aiotteko ottaa selvää sukupuolesta?

Veljelle sanottiin "varmana" että tyttö tulee ja kappas poikahan sieltä putkahti. Eivät käyneet 4-Dssä jossa ilemisen paljon varmempi tuo tieto. Luojankiitos olivat fiksuja ihmisiä eivätkä olleet kertoneet kellekkään, eivätkä lähteneet vaaleanpunaisen hamstraukseen. [:D]

Meille ei oikeasti merkitse vauvan sukupuoli, odotamme innolla lasta, emme sukupuolta

Mulla on 3 poikaa edellisestä liitosta ja nyt olis tyttö aivan ihana yllätys. Eli halutaan tietää kumpi on tulossa ja ollaan helmikuulle varattu myös 4D-ultra (mies haluaa sinne). Jotenkin silti on semmonen olo, että tulee poika, olishan se aika hauskaa jos saisin 4. pojan [:)] Sukupuolella ei tietenkään ole meille väliä, mutta uuden merkkinen vauva olis ihana juttu. Ja ihan niin kuin Nuori äiti sanoi, aina se ei ole 100% varmaa se sukupuoli. No, viimeistään kesäkuussa sen sitten näkee ihan varmasti.

Mä jossain jo aikaisemminkin sanoin et kunhan jompaa kumpaa sukupuolta ihan selkeästi edustais!! [:D] Meille on myös ihan sama kumpi tulee, mutta ihminen vaan on niin utelias luonne.. 

NP-ultrassa näytti ihan selvästi, että poika siellä olisi ja lääkärikin sanoi näin,
mutta lisäsi, ettei siitä voi vielä olla ihan varma. Poikaa kyllä toivoisimme
vähän salaa :)

Vaikka meille on käytännössä ihan sama kumpi tulee, niin silti on kiva tietää etukäteen kumpaa odottaa, jos tietenkin varmuudella saa tietää [:D]

Eipä meillekkään ole mitään väliä kumpi tulee kunhan olisi terve! Esikoinen kun vielä kaiken lisäksi on :) Uteliaisuuttani haluan tietää ja jos varmaksi osaavatten sen sanoa niin voipahan jo siinä raskauden loppupuolella antaa omalle pesänrakennusvietilleen periksi ja ostella valmiiksi kaikkea [:)]

Kyllä aiomme. Sukupuolella ei ole väliä, mutta uteliaisuuttamme haluamme sukupuolen tietää etukäteen jos vaan mahdollista :)

[:)] Meinattiin että otamme selvää kumpi sieltä on tulossa. Vaikkakin sillä ei ole mitään väliä kumpi sieltä tulee. Tervettä lasta vaan toivotaan. Mutta ihan hankintojenkin kannalta on parempi että tietäisi. Kun esikoinen on kyseessä ja ei ole mitään tarvikkeita eikä vaatteita ennestään. Ja olisi kiva ostella niitä poikaa tai tyttöä ajatellen. Ja voisi alkaa  miettimään nimeäkin hyvissä ajoin [:)]

Toi on kyllä niin totta! Mäkin oon yrittäny katella et josko löytyis jotain sukupuolineutraalia, mut ei.. aika harvassa on. Eilen ostin mustat 56 kokoa olevat housut lindexistä, joissa on pieni muumipeikon kuva. Siinä oli sen reissun anti ja sama juttu kun täytiin miehen kanssa tallinnassa. se oli joko tai vaalenpunasta tai sinistä! [:D]

Emme aio selvittää. Itsestäni tuntuisi kuin olisi avannut lahjansa jo paljon ennen joulua, jos tietäisi ennen synnytystä kumpi asukki vatsassa oleilee.

Meillä isukki on toivonut poikaa ja minulle ei ole ollut niin väliksi kumpi tulee, mutta silti halusin ehdottomasti tietää etukäteen kumpi siellä massussa polskuttaa. Tänään ultrassa sanottiin että poikahan sieltä on tulossa! Liikutuin ihan kyyneliin ku kuulin! Ei yhtään harmita että otin selvää, eikä tunnu siltä että oltais nyt pilattu yllätys. Nyt on ihanaa ku voi alkaa jo käyttää vauvasta sen tulevaa nimeä, eikä se oo enää pelkkä vaavi. Vaikka siellä nyt aika selkeesti näkyi pippeli, niin ymmärrän kyllä ettei toi tieto sukupuolesta ole ihan 100% varma. Eli ei tuu ihan kamalana shokkina vaikka sit kesäkuussa sieltä pullahtaisikin pieni tyttö [:D]

En oo näemmä ainoa joka on tänään ultrassa käyny [:)]
Tänään siis kävin rakenneultrassa ja kaikki vaikuttais olevan hyvin.
Pikkuinen oli vaan niin tiukasti jalat kiinni toisissaan ettei kätilö osannut oikein sukupuolta sanoa. Ehkä nyytti haluaa pitää meidät vielä jännityksessä [:D] Mutta kovasti haluaisin tietää kyllä kumpi on tuloillaan, harmittaa vaan kun ei oikein yksityisellekkään ultraan huvittais mennä kun maksaa niin älyttömästi [&o]

summerwine: mulla oli myös tänään rakenneultra Gravidassa KSKS:ssa ja taidettiin käydä sit samassa paikassa kun olet myös Keski-Suomesta. Tyttöä meille vähän veikkasivat kun ei pippeliä näkynyt.. [:)]

ALKUPERÄINEN: memuli

summerwine: mulla oli myös tänään rakenneultra Gravidassa KSKS:ssa ja taidettiin käydä sit samassa paikassa kun olet myös Keski-Suomesta. Tyttöä meille vähän veikkasivat kun ei pippeliä näkynyt.. [:)]

aiiiih, ollaan sitten samassa paikassa oltu juu [:)] Meille kätilö sanoi että SAATTOI nähdä pienet kivekset (en tiedä miten se tuotakaan pysty veikkaamaan kun todellakin nyytillä oli jalat tiukasti kiinni toisissaan kun ei tykänny kun muut kurkkii), mutta selitteli kovasti että ei todellakaan tiedä ja ei tuon sanomisen takia kannata tapetin väriä vaihtaa [:D]

Me kävimme tänään myös rakenneultrassa, emme siis halunneet tietää kumpi on tulossa. Ultraa tekevän lääkärin lisäksi paikalla oli sekä suomalainen että belgialainen lääkäriopiskelija. Tämän tästä lääkäri selosti ranskaksi opiskelijalle löydöksistä. Kaikki vaikutti olevan hyvin ja ranskan kielisen tekstin seasta molempien sekä minun että isän korviin kolahti tieto kuvassa näkyvistä POJAN sukupuolielimistä. Ranskaa emme puhu kumpainenkaan, vaan juuri sen verran on passiivista kielitaitoa kertynyt aivokoppaan. Että se siitä yllätyksestä ja joululahjasta[:D]

Tarkoituksella emme selvitä kumpi tulee, meille sattui vaan niin ihana ultraajatäti joulukuulla- ettei malttanut olla sanomatta, että vahvasti pojalta näyttäis ja ihmettelis, jos jalkojenväliset kapistukset siitä surkastuisi...vaan ens viikolla se sit varmistuu kun rv 20 ultras käydään.
Kyllä itse toivon jotta pitäis paikkansa; sillä taloudessamme ennestään 4 poikaa ja yksi prinsessa. Pojat olleet todella ihanan "helppoja" tyttöömme verrattuna. Pääasia kuitenkin että terve lapsi[:)].

Takaisin