Aikuisten karkkikätköt

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko teillä aikuisilla omat karkki/herkkukätköt? Onnistuuko lapsilta salaa syöminen?

Mulla on omat karkit yläkaapissa, 4v kyllä usein huomaa jos yritän salaa syödä. Yleensä helpompaa on herkutella kun lapset jo nukkuvat.
 
kolmevuotias ei kaappeihiin vielä yllä, joten eivät sikäli ole piilossa. mut hänen läsnäollessaan ei voi kyl syödä mitään, koska haistaa sen heti :laughing002
 
Meillä ei ole piilossa, koska mies niitä herkkuja lähinnä ostaa ja syö. Kuopus kyllä kuulee heti, jos joku ottaa keksin. Hän saa sitten ”vauvanaksun” silloin tällöin.
 
Ei ole karkkikätköjä, emme tykkää karkeista. Suklaata syödään, mutta ostetaan vain tiettyä käyttöä varten eli niitäkään ei varastoida.
 
Ei ole kätköjä, pyritään siihen ettei aikuisetkaan söisi usein karkkia, joten jos meillä on karkkia tms. niin lapsetkin niitä saa syödä. Eikä meillä kyllä mitkään kätköt kovin kauaa säilyisi, niin parempi että ostetaan vain suoraan käyttöön :p
 
Ei ole herkkupiiloja. Ostetaan herkut heti käyttöön, joskus jos isovanhemmat tai muut vieraat tuo karkkeja, niin ne sitten jemmaillaan seuraavaksi namipäiväksi. Ei aikuisetkaan juuri herkuttele niin, ettei lapset näe, enkä napostele päivän aikana herkkuja. Joskus jos on joku erityisempi päivä, niin ehkä illalla miehen kanssa voidaan jakaa salaa sipsipussi.
 
On kätköjä, mutta ei lasten takia vaan miehen, joka söisi ne kaikki heti tilaisuuden tullen. :hilarious: Joskus ihan etsimällä etsii niitä ja kyseleekin, missä mun kätkö on. :joyful: Niitä on siis useampi. Kauan mulla oli isompi kätkö siivouskaapissa, ja sitä ei löytänyt vaikka joskus kävi sitä koluamassa läpi. En uskalla tähän kirjoittaa nykyisiä kätköjä, jos vaikka saisi ne jotenkin selville tätä kautta. :shy:
 
Meillä esikoinen tietää missä karkit on. Opetellaan siihen, että viikonloppuna saa syödä jotain. Näin oli minunkin lapsuudessani. Jos me miehen kanssa syödään piirakkaa viikonloppuna niin annetaan myös esikoidelle vähän. :)
 
Takaisin
Top