Aikaisin liikkeellä, mutta niin onnellinen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sista
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sista

Jostain jotain jo tietävä
Kuulin vau.fi sivuista kohta tulevan isän kautta ja olen todella hämmästynyt näistä sivuista. Täältä löytyy todella paljon hyvää tietoa. Laskettu aika - laskuri oli kyllä mielenkiintoinen. Minulla on kännykässäni huvikseen ladattu ovulaatio ohjelma, jonka saa iPhonille. Ja se täsmäsi täysin laskurin kanssa!! Tein viime lauantaina raskaustesin, joka näytti positiivista. Tein sunnuntaina toisen tesin, joka näytti positiivista! Olen onnellisin! Mutta suurin yllätys tuli nyt laskurilta, kun ajattelin, että olisin ihan ekalla viikolla. Toivottavasti se pitää nyt paikkaansa.

Ja toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ja saisin myös kohta seuraa tänne. [:D]

No hitto, mähän tuun [:D] Plussasin eilen haaleasti ja tänään digitaalitesti ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Laskettu aika todennäköisesti 6.12 tai ainakin aika lähellä siinä. Noi viikothan lasketaan edellisten kuukautisten alkamispäivästä, eli viikkoja on aina n. kaksi "ylimääräistä".Ja raskaustestit näyttää plussaa varhaisimmillaan viikko hedelmöityksen jälkeen, eli kolmannella raskausviikolla. Että kyllä se sunkin laskuri varmaan ihan oikein näyttää. Täällä tuli laskurin mukaan täyteen neljä viikkoa eilen.

Jännää :)

Onko sulla ollut vielä kummempia oireita? Mulla lähinnä vatsassa sitä menkkamaista kipua, nyt jo muuttunut aika laimeaksi "tuntumaksi". Etova olo on ja välillä joutuu vähän yökkäillä, mutta varsinaisesti ei oo tarvinnu oksentaa vielä. Koko ajan juon, joten siitä johtuen vessassa saa ravata jatkuvasti. Niin ja jonkinasteista ummetusta ja turvotusta myös on, tosin nyt viime aikoina on ollut aikamoiset syömingit joten ihan läskiäkin taitaa olla kertynyt [:D]

No saatiinhan tänne Joulukuullekin jo odottavia,
onnea vaan paljon molemmille ja  myöhemmin  perässä tuleville[:)][:D]
-huutelen tuolta elokuisista[:)]

Mulla on kyllä täysin samanlaiset oireet. Alavatsassa menkkamaisia kipuja.. Niitä on oikeestaan joka päivä ja vähän oon sitä jännittänyt, että voisko se tarkoittaa jotain pahaa. Mulla on kans etova olo. Ei sillä tavalla pahoinvointia, mutta hirveen vaikee selittää. No mitkä on nyt fiilikset? Minä kyllä tärisin ekat minuutit! Onnesta tietysti! Jouduin odottamaan yhden päivän ennen kun kerroin miehelleni kun se oli reissussa. Tein tulevan isän Isäpäiväkortin, johon kiinnitin kummatki raskaustestit [:D]  Oli kyllä erikoinen fiilis kun luuli olevansa ihan ekalla viikolla ja laskuri sano rv 4+5. Sekin tuotti kyllä niin hyvän mielen kun kai sitä jotenki mielessään miettii, että mitä jos käy jotain, mutta jokainen uusi viikko on kullan arvoinen. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Jokos olet soittanut neuvolaan? Mulla ois ens viikon tiistaina jo eka neuvola.

Kiitos paljon viel Ginessalle[:)] Mukava kun löysin tämän sivuston niin voi oikeasti jakaa ajatuksia. Nyt alussa halutaan pitää salaisuudessa, mutta toisaalta haluaisin huutaa onnesta.

No jo minäkii olen oottanut,että koska tänne joulukuisiinkin saadaan uusia odottajia! [:)] Onnea paljon Sista ja Pääskynen! (:

Edit: Ja minä huutelen tuolta toukokuisista! [:D]

Minäkin täällä odottelen että pääseeköhän sitä tänne joulukuisiin kun menkat pitäis alkaa huomenna mut ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut ja ovulaatio mulla oli 17.3 sit viikko siit eteenpäi eli 24.3 oli kipuja ja sitten tuli pieni verinen tuhruvuoto ja se loppui heti,sit 25.3 alkoi menkkamaiset kivut ja kesti sen 3pv ja sitten 28.3 oli illalla aika etova olo ja närästi..Mun laskelmien mukaan jos olisin raskaana niin raskausviikkoja olisi kertynyt vasta 3+3 enkä usko että testi näyttäisi oikeata tulosta vielä tuossa vaiheessa..Joten odotellaan kuuluuko menkoista.[:)][:D][8|]

Alussa ollaan täälläkin ja kovasti toivotaan, että pikkainen jaksaa kyydissä loppuun asti.LA. laskureiden mukaan 4.12.

Mullakin just sellasta ällötystä, luulen tietäväni mitä tarkoitat. Neuvolaan en ole vielä soitellut, ajattelin hetken aikaa maistella tätä itsekseni, mutta voi olla että jo tämän viikon aikana tulee kuitenkin soitettua :)

Jos kipuihin ei liity verenvuotoa, niin pitäisi olla ihan ok. Ainakin näin olen ymmärtänyt. Ylipäätään vatsakipuilu liittyy alkuraskauteen ainakin.

Kiitos teille "loikkareille"! :) Hauskaa, että muitakin kiinnostaa josko täällä jotain tapahtuisi :D Onhan sitä itsekin tässä kuukauden päivät seuraillut muiden raskauksia omaa odotellessa :)

Minnuska89, sun tarinaa olenkin jonkin verran seurannut, kun täällä on pyörinyt. Toivottavasti pääset tähän porukkaan! Mulla taisi olla ovulaatio 15.3 (tai sitten 16.3), joten kyllä se sunkin plussa voisi jo kohta näkyä.

Remppana, sitä täälläkin kovasti toivotaan! Jotenkin kun on lukenut kaikkia mahdollisia vastoinkäymisiä mitä voi tulla tai mitä muille on tullut, niin tulee tavallistakin vainoharhaisemmaksi. Yhtäkkiä ei luota enää ollenkaan siihen, että itsellä jopa voisi mennä kaikki ihan hyvin.

Jänniä aikoja kaiken kaikkiaan :)

Pääskynen No toivotaan että pääsisin tänne itsekin[:)] Ja toivotaan että täti ei tulisi ollenkaan ja jos raskautuminen olisi onnistunut niin mulla olis LA 10.12..Ja vois ehdottomasti näkyä jo se plussa jos on näkyäkseen[:)] Keskenmenon jälkeen ollaan yritetty uudestaan mutta ei tosiaan ole vielä onnistanu[&:] eli reilu 2kk on keskenmenosta aikaa..Ja se tapahtui viikolla 12+2 ja sikiöllä vastasi 7+0..[:(]

Tsemppiä oikein paljon Minnuska89! Pidetään kaikki nyt peukkuja sinulle!!

Tervetuloa Remppana mukaan. Sitä me tässä kaikki toivotaan, että kaikki menis hyvin. Se takia laitoinkin viestin otsikoksi sellaisen nimen. En halua olla liian esillä asioiden kanssa, koska ollaan niin alussa, mutta kun samalla on onnensa kukkuloilla [:D]

Mutta koitetaan nyt muistaa nauttia tästä ajasta eikä liikaa stressata. Olen koittanut ajatella, että jos tulee keskenmeno niin se on tarkoitettu niin eikä pikkuinen olisi jaksanut elää täällä maailmassa.

Halusin tulla tuolta marrasmuruista toivottamaan onnea ja ihanaa raskautta kaikille! :)

Jee! Onnea uusille joulukuisille! Pitäkää perinne pystyssä, ja jatkakaa aktiivista ja innokasta, muidenkin kuiden odottajia ja vauvautuneita lukemaan koukuttavaa palstaa! Me viime vuoden joulukuiset ollaan yks iso onnellinen perhe edelleenkin, ja niiiiiiin rakkaita toisillemme!

Onnea ja auvoa teille kaikille toivotan! <3

Mä olen myös tuolta Joulukuisista 2009 ja halusin kovasti tulla toivottamaan teille kaikille ONNEA! Teillä on ihana matka edessä päin..mikään ei ole parempaa kuin seurata oman pikkuisen kasvua masussa..Voi vitsi..rupesi ihan kyyneleet valumaan..vielä kerran kovasti onnea!!!

Ahaaa!
Tätä päivää on odotettu! Uusi hieno porukka suunistamassa kohti suurta ponnistusta! Onnea ihan joka ikiselle! Ja saatte uskoa, että me vanhat reippaat joulukuulaiset välillä täällä kurkitaan! 

Ihania te kaikki ja kiitos omasta puolestani! [:)]

Sen verran uutisoitavaa, että soitin nyt kuitenkin tohkeissani tänään neuvolaan ja sieltä vastasi ihana täti, joka kertoili kaikkea kivaa ja lupasi lähettää postitse kiinnostavia lippusia ja lappusia. Lääkäriin pääsen 22.4, jolloin viikkoja on päälle seitsemän. Mukavana yllärinä, että täällä varhaisultrataan ihan kysymättäkin :) Muiden keskusteluja seuratessa jo yritysvaiheessa huomasin, että monet kävi varhaisultrassa yksityisellä, kun kunnalliset varhaisultrat tehdään vain riskiraskauksille tms. Tosi hyvä juttu jo sikälikin, että kun yritin etsiä jostain täältä alueelta tietoa yksityisten hinnoista, niin vaihtelu oli ihan järkyttävää: 60-150€!!! Että näin on tosi hyvä. Ja sitten terkkarille oli aikaa vapunaatoksi.

Jännittää kyllä kovasti, kuitenkin meen ihan into piukassa sinne lääkärille ja sitten jos siellä ei olekaan ketään :/

No, olipa moni meikäläinen ehtinyt ensin onnitella tuolta viime vuoden joulukuisista, mutta minunkin puolestani PALJON ONNEA KAIKILLE ODOTTAJILLE! Ihan varmasti tulee käytyä täällä fiilistelemässä. Nyyh, teillä on ikimuistoinen, elämänmittainen matka alkanut<3 Nauttikaa joka hetkestä, ne ovat ainutlaatuisia. (höh, niin kun ette jo tietäisi)

Ei ole menkkoja vielä kuulunutu eikä näkyny,nytten rintaan nipistää meinaan tuonne nänniin välillä ja vessassa saa rampata melkeinpä tunnin välein ja on ollu tänään aamullakin etovaa oloa..Noh jos menkkoja ei kuulu huomiseen mennessä niin teen sitten perjantaina uudestaan testin..[:)]Ei kyllä olo ole tällähetkellä yhtään semmoinen että voisi alkaa..Eilen luulin että alkaa menkat jo kun oli vähän menkkamaista kipua mahassa ja tuntui kun olisi valunu tippoina välillä jotakin ja olin että noh nii,nyt ne sit alko mut eipä onneksi alkanut vaan se oli v-vuotoa mitä oli tullut,onneksi[:D]Ja kauhea väsymys kokoajan..[8|]

Jeejee Minnuska89!!! Sormet ristissä nyt sitten! Pahoittelut keskenmenosta :/ Onneksi se ei sentään ole mikään lopullinen tuomio yhtään mistään, vaan juuri niinkuin sanoit, se yksilö ei olisi jaksanut elää.

Takaisin