aikainen plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Qwertyui
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Q

Qwertyui

Vieras
Ensimmäisen testin tein huonovointisuuden takia, ja alavatsa vihlasujen takia reilu viikko sitten.
Laskurin mukaan 3+1 !
Tänään 4+2, mutta neuvolassa olivat sitä mieltä, että plussa on tullut TOSI aikaisin, eli oisin pidemmällä raskaana.
Onko kokemuksia? :)

Mie plussasin 3+2 25 miu/ml liuskatestillä, tosin haalean viivan. Np-ultran mukaan oli viikkoja vastaava sikiö, omien ovistuntemusten mukaan ovis ois voinu olla aiemmin kyllä. Onnea plussasta!

Kiitos :) Hyvä puoli tässä on se, että pääsen ainakin varmistaa raskauden ultraan.
Mulla oli siis Tammikuussa menkat, ja kävin ultrassa kivun takia.
Kipu ei kuitenkaan viitanut keskenmenoon, eikä testiin silloin tulut plussaa.
Kätilö, käski odottaa menkkoja. Vuosin vajaa kaksi pvää, mutta normaalisti menkat kestää 4pvää... jopa 5!
Tänään lääkäri luki kätilön lausuntoa, ja epäili että se "kertymä kohdulla" voi viitata raskauden alkuun...
Onneksi lääkäri laittoi infoa neuvolaan ja saan pian ajan ultraan.

Hyvä juttu :) Itselläni ei edellisten menkkojen suhteen ollut epäselvyyttä vaan tosiaan tuosta kierrosta tuli 3+2 plussa. Niin en päässyt varhaisultraan vaan pyrittiin se np-ultra vaan aikaistamaan sen verran, että on varmasti aikarajojen puitteissa vaikka olisikin ovulaatio ollut aikaisemmassa vaiheessa kiertoa. Kun olisi kuitenkin korkeintaan viikon heitosta ollut kyse.

Täälläkin aikaisin plussannut. Viikkoja 3+2 ja 3+3, kun on viivaa pärähtänyt, ja ihan justiin viikkoja vastanneet ja ovista kun on testaillut, niin ei ole epäselvyyttä hedelmöittymisen ajankohdasta :)

Mulle ne haluaa tehdä ultran jo aikasemmin.
Mulla tosiaan tammikuussa menkat oli pikkasen oudot ja sairaalan ultraus kertomus oli jotenkin outo.
JA mulla on takan historia. Eka raskaus oli rypäleraskaus, joten ne haluaa varmaan senkin sulkea pois.
Siinähän se hormooni nousee nopeesti!
Mutta ihanaa, että saan täältä vastauksia !! :)

Takaisin