Aikainen plussa

Misbero

Silmät suurina ihmettelijä
Heips kaikki!!

Tein eilen positiivisen testin =)4 päivää ennen menkkoja kylläkin mutta sieltä tuli niin vahva plussa ettei pysty epäilemään...pelottaa kylläkin.Olen kyllä epäillyt jo koko viikon mahdollista plussaa vaikka kaiken järjen mukaan mitään oireita ei pitäisi olla.
Yhden keskenmenon oon joutunut kärsimään ja nyt ajatukset harhailee kaikkialle ja kaikkiin asioihin...

Omat oireet alkoivat n.5pvä ovulaation jälkeen:
-huimausta ja väsymystä(kävin terveydenhoitajalla ja verenpaine oli 150/90)
-huonovointisuutta,ei oksentelua vaan kuvotusta.Varsinkin iltaisin ja aamuisin.
-vatsassa tuntuu omituiselta,kuplii ja murisee...

eipä varmaan muuta tule mieleen nyt heti=)
 
olet aikasessa vaiheessa plussan saanut emoticon Ite testasin samana aamuna ku menkkojen ois pitäny alkaa..kierto ollu melkein minuutin tarkka niin uskalsin testata sit aamulla kun ei monsuunit alkaneetkaan.  Mullakin vaan oli sellanen tunne jo pitemmän aikaa et raskaana olen..tai no siitä jo aavistelin kun sain flunssan!! Olen aina raskauden alussa sairastanu flunssan ja kun oikeestaan koskaan muulloin en flunssaa saa kun alkuraskaudessa niin aavistelin..ja sit maistu sellanen verenrauta suussa niin sekin jo anto vähän viitettä emoticon 
itsekin sain lokakuussa km ja nytkin se pelottelee tuolla takaraivossa..kaikki mahan vihlaisut ja kivistykset saa aikaan mielenjuohteen että eikai vaan..semmosta rauhallista ja tyyntä ei ainakaan tää alkuraskaus ole ollu mielellisesti. Luotan et helpottaa sihe 12vkoon ainaki jonkiverran..toivon niin. emoticon
 
sepä juuri pelottaakin,se erittäin aikainen plussa...jos kuitenkin tää on pelkkää huijausta =)
Tunnen kuitenkin kroppani suht hyvin ja tiedän että tää ei oo "normaalia"peruskäytöstä mutta mutta...silti on sellainen JEE JEE fiilis =)

Sormet ristiin ja kaikkea muuta onnistumisen puolesta jotta kaikki menee hyvin nisupulla =)

PS:noista oireista vielä sen verran että vessassa saa rampata...
 
no eikö se plussa ole aina plussa(vaik sen sais jo 4pv ennen menkkoja emoticon ) joten mie toivotan sulle onnea ja tarrasukkia et pien pysyis mukana loppuun asti! Peukuttaa!! emoticon
 
Takaisin
Top