Aavistitko olevasi raskaana ennen plussausta?

Jotenkin olen tiennyt sen jokaisella kerralla, mutta tässä raskaudessa aloin raivoamaan miehelle haisevasta jääkaapista ennen plussatestiä. Mies ihmetteli vähän ja mä sitten tokaisin siihen että taidan olla raskaana. Niinhän se olikin.
 
Kyllä. Palelu, jano, huimaus ja ällötys sekä sohvalle nukahtelu. Kuvotus kuitenkin selvin ja palelu. Tiesin jo dpo 10. Odotin testiä dpo 13 niin oli haalea plussa
 
Mulla oli tosi vahvasti sellainen olo, että nyt tärppäsi! Olin ihan varma ovulaation ajankohdasta (sitä ei todellakaan ole tapahtunut usein, mulla on maailman epäsäännöllisin kierto), joten odotin todella innokkaana että pääsen tekemään testiä! Ekan testin tein 9-10 dpo, ja olikin suuri pettymys kun se oli nega. No, kun maltoin vielä muutaman päivän odottaa niin tulihan se positiivinen tulos sieltä! :smiling-eyes:
 
Ensimmäisestä en sinänsä.
Toisesta oli aavistus.
Tästä kolmannesta toivoin, mutten pitänyt odotuksia korkealla.
 
Kyllä aavistin jo ennen kuin sen kierron kuukautiset olivat edes myöhässä. Jokin kehossa oli oleellisesti muuttunut, vaikea kuvata mikä, mutta olo oli tyystin erilainen kuin aiemmin. Teinkin testin juuri ennen mahdollisten kuukautisten alkua ja hento positiivinenhan se oli!
 
Mulla kummassakin raskaudessa aamuöinen hikoilu oli se, joka herätti ajatukset mahdollisesta tärpistä. Hikoilu alkoi muutama päivä ennen kun menkat oli myöhässä.
 
Mulla ollut kaikissa raskauksissa menkkaoireita ja oon jäänyt aina odottelemaan niitä eli ei ole ollut aavistustakaan ennenku kuukautiset sit olleet myöhässä.
 
Mulla ei ollut mitään oireita, mutta jotenkin ajattelin että tällä kertaa oon raskaana. Yhdellä kauppareissulla vaan kävin ostoskeskuksen vessassa testin tekemässä, enkä yllättynyt yhtään 😁 Testejä oon aiemmin tänä vuonna ”ihan muutamat” tehnyt.
 
Ei ollut mitään selkeitä oireita. Puolen vuoden ajan oli kova yritys ollut päällä ja tavaksi tuli testata ekan kerran dpo10-11 ja tiirailla testiviivoja suurennuslasin kansda. Kunnes sieltä sitten tulikin haamu jlnka näki ihan omin silmin.
 
Aavistin myös. Käytän ouraa ja leposykkeet nousi niin selvästi, väsytti kamalasti ja pieniä pahoinvoinnin viitteitä oli havaittavissa.
 
Aavistin. Ennen plussaa rinnat olivat arat ja kun seisaaltani nojasin pöytään, niin vatsassa tuntui jotenkin erilaiselta. Ihan kuin oisin tuntenut että siellä on nyt alkio. Hankala kuvata tunnetta mutta siitä aavistelen, että nyt tärppäsi. Olin ovulaation tikuttanut ja päivää ennen ovulaatiota oli ollut yhdyntä.
 
En aavistanut, olin varma ettei onnistunut. Edellisestä yrityksestä oli muka kaikki oireet ja tulos nega. Tästä ei oireita juuri mitään ja vahva posit tulos.
 
En aavistanut ollenkaan, tein testin koska kuukautiset olivat 2p myöhässä. Viikko enneen alkavia kuukautisia on ollut tissit todella kipeet, mutta nyt ei ollut.
 
Ihmettelin kyllä etovaa oloa ja väsymystä, mutta olin varma että kuukautiset alkaa. Tissit oli kipeät niinkuin aina ennen menkkoja ja sitten tunsin menkka kipujakin mutta itse menkat ei sitten koskaan tullutkaan. Sitten teinkin positiivisen testin
 
En varmaan olisi aavistanut ellei nimenomaan olisi yritetty lasta, mutta kun mahdollisuus oli aktiivisesti mielessä, niin panin kyllä merkille, että olin väsynyt ja jotenkin kipeän oloinen. Sanoin miehelle, että joko on flunssa tai vauva tulossa. Flunssaa olisin veikannut, jos ei olisi ollut lapsi työn alla 😄
 
Kaksi viikkoa ennen plussausta maha oli alkanut turvota aivan luonnottomaksi rantapalloksi, eikä loppua ole edelleenkään näkynyt nyt rv 16! :Full Moon With Face:
 
Tästä toisesta aavistin! Toki oli ollut ovulaatioon sopivia oireita ja tiesin että siihen osui sopivasti yksi pupuilu samaan aikaan. En siis yllättynyt plussasta, vaikka yllätti miten nopeasti tämä toinen saatiin alulle ❤️🙏
 
Takaisin
Top