6. tapaaminen pk-seutulaisille pe 22.7.2011 klo 13.00

Minä voin myös "järjestäjänä" tulla jo 17.30 aikoihin, ja tuon mukanani tutut vaaleanpunaiset nimikyltit pöydälle - niistä ja masuista meidät tunnistaa helposti.

Nähdään Scandic Simonkenttä hotellissa torstaina joustavasti klo 17.30 - 18.00 alkaen, hauskaa nähdä teitä taas ja tutustua uusiin! :)
 
Itsekin voisin tulla jo noihin aikoihin, kuitenkin töiden jälkeen siinä lähettyvillä pyörin :) Meinasin itekin tuohon Pitäjänmäen mammajoogaan ilmottautua, kun täällä asun, mut jäi sitten. Vauvan kanssa sit ajattelin johonkin kurssille heti pikimmiten kun pääsee :D

Kiva nähdä teidät taas, myös uudet! :)
 
Hih, olettepa te kivoja :)) Olen kyllä tosi iloinen, että ehdin tapaamaan ainakin osan teistä ja sitten vielä joogaamaankin. Toivottavasti tästä ei aiheudu kellekään ylimääräistä vaivaa. Mutta jokainen tulee siis joustavasti kun ehtii 17.30 - 18 maissa.

Tapaamisiin torstaina!
 
Moikka!

Tänään nähdään isolla porukalla! Varmaan muut ihmiset ihmettelee, että mikä masujen kokoontumisajo on menossa. :)

Yritetään ottaa 1 - 2 isoa pöytää baaritiskin läheltä Narinkkatorin puolelta.

Autoilijoille p-ohje: kannattaa ajaa hotellin omaan parkkihalliin, joka on Forumin parkkihallissa, mutta heti sisääntuloluiskan alussa. Nykyään ajamaan pääsee vain alakautta eli Mannerheimintieltä / Kaivokadun suunnasta. Käänny oikealle Forumin kohdalla kohti R-kioskia ja parkkiluiskaa. Aja parkkiluiskaa alas ja käänny heti ensimmäisestä alamäessä olevasta aukosta oikealle ja ylätasolle hotellin parkkiin. Ovi nousee Kampin kauppakeskuksen alakertaan, kävele vasemmalle n 20 m ja olet hotellin hisseillä. Hissit ovat lukossa eli soita hississä olevaa ovikelloa, niin hotellin respa avaa lukon ja pääset hissillä respaan.

Nähdään 17.30 - 18.00 alkaen!
 
Kivaa oli, kiitos kaikille! Tälläiset tapaamiset kyllä piristävät kummasti. Toukokuussa sitten taas uudelleen. Eikös me sovittu 11.5. klo 17.30 samassa paikassa? Toivottavasti kaikki ovat vielä yhtenä kappaleena :)
 
Kiitos kaikille, oli kivaa! 

Kerroin teille siitä Bumbo-tuolista. Muistelin, että siihen voisi laittaa istumaan noin 3 kk ikäisen vauvan. Niin haluan muistuttaa, että vauvan täytyy siis itse pystyä kannattamaan päätään ennen kuin hänet voi istuttaa siihen. Ja muutenkin 3kk ikäinen vauva voi olla kyllä liian pieni istumaan siinä.  

En tiedä vielä lainkaan onko se hyvä ja toisaalta onko se edes täysin turvallinen vauvalle. Ostin sen vaan kun olin niin innostunut hankkimaan tytölle kaikenlaista :) En siis kyllä voi ainakaan vielä suositella ko tuolia, kun ei ole sen käytöstä vielä kokemusta :)
 
Huomenta kaikille! (Tämä yökukkuja heräsi 3.45, eikä saanut enää unta sen jälkeen... taaskaan)

Kiitoksia eilisessä tapaamisessa mukana olleille, oli jälleen erittäin onnistunut ja antoisa ilta - on ihanaa saada puhua "sydämensä kyllyydestä" odotus-, synnytys- ja vauva-asioita samassa tilanteessa olevien kanssa! Sain paljon energiaa ja ajatuksia, ja jälleen erityiskiitos Bunnille esikoisen kokemusten jakamisesta - muilla kaikilla on ensimmäinen vasta tulossa.

Pulppusin kotona illan aiheita miehelleni. :) Innostuin myös Mansikkaisen musiikki-iltarutiinista - nyt vain sitä Popedaa metsästämään, eikö... Hih! emoticon

Nähdään toukokuussa neljännessä tapaamisessa ja hyviä vointeja kaikille kesäkuisille!
 
Moikka!

Oli kyllä kiva nähdä kaikkia teitä kaikkia, vaikka vain niin vähän aikaa ehdinkin olemaan! :)

Se joogakin oli aivan ihanaa - rentoutuminen, venyttely ja oman kehon kuulostelu teki niin hyvää näiden kiireisten viikkojen keskellä. Pienokaiselle jooga taisi kyllä olla hieman liian rauhallista, hirmuiset jumpat alkoi juuri loppurentoutuksen aikana :)

Tapaamisiin toukokuussa!
 
Kiitos seurasta, torstain tapaamisesta jäi oikein hyvä mieli! Hyvää vointia kaikille ja toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi taas toukokuussa tapaamiseen!

Mansikkainen
 
No mä nyt ilmoittaudun ainakin mukaan siihen toukokuun tapaamiseen :)
 
Huomenna taas tavataan kesäkuisten kanssa Helsingin keskustassa! :)

Tervetuloa klo 17.30 alkaen Scandic Simonkenttä hotellin aularavintolaan (Kampin kauppakeskuksen kyljessä oleva hotelli). Tervetuloa palstalaiset sekä palstaa lukevat / muut, jotka tietävät tapaamisesta ja haluavat tulla mukaan!

Otetaan taas 1 - 2 isoa pöytää baaritiskin läheltä Narinkkatorin puolelta, jos ovat vapaana.

Autoilijoille p-ohje: kannattaa ajaa hotellin omaan parkkihalliin, joka on Forumin parkkihallissa, mutta heti sisääntuloluiskan alussa. Ajamaan sinne pääsee vain alakautta eli Mannerheimintieltä / Kaivokadun suunnasta. Käänny oikealle Forumin kohdalla kohti R-kioskia ja parkkiluiskaa. Aja parkkiluiskaa alas ja käänny heti ensimmäisestä alamäessä olevasta aukosta oikealle ja ylätasolle hotellin parkkiin. Ovi nousee Kampin kauppakeskuksen alakertaan, kävele vasemmalle n 20 m ja olet hotellin hisseillä. Hissit ovat lukossa eli soita hississä olevaa ovikelloa, niin hotellin respa avaa lukon ja pääset hissillä respaan.

Kivaa nähdän taas, jo neljättä kertaa!
 
Kohta nähdään eli tervetuloa kaikille tänään klo 17.30 Kamppiin! :) Olen menettänyt ääneni, ja tarvitsen sitä kovasti työasioissa loppuviikon, joten yritän olla hiljaa, vaikka vaikeaa se tulee olemaan...
 
Heissan!

4. tapaaminen oli tällä viikolla ja meitä oli jälleen iso joukko, 8 henkilöä, paikalla Scandic Simonkentän ravintolassa. Juttua riitti tuttuun tapaan parin tunnin ajan, ja täytyy sanoa, että olen itse saanut jokaisesta neljästä tapaamisesta todella paljon sekä hyödyllistä tietoa että arvokasta vertaistukea omiin tuntemuksiin. Kiitoksia kaikille teille, jotka olette osallistuneet tapaamisiimme!

Sovimme viidennen tapaamisen kesäkuun alkuun, katsotaan, kuinka moni on vielä yhtenä kappaleena tuolloin (tai saahan sinne toki tulla vaunujen kanssa, jos on jo se vaihe menossa!). :)

Seuraavan tapaamisen pidämme keskellä päivää kaikkien ollessa jo äitiyslomalla ja vaihdamme myös tapaamispaikkaa voidaksemme olla hyvällä säällä ulkona.

Tapaamme tiistaina 7.6.2011 klo 13.00 niinikään Kampissa, mutta tällä kertaa Radisson Blu hotellin ravintolan terassilla. Hotelli on Runeberginkadulla eli metroaseman länsipuolella, ns. sähkötalon vieressä. Viereen tulee metro, 3T ratikka, sekä ainakin bussit 14 ja 18 sekä Espoon bussit asemalleen.

Nähdään kesäkuun alussa ja sitä ennen "nähdään" palstalla! emoticon

Tervetuloa mukaan myös sellaiset, jotka ette ole rekisteröityneet VAU palstan käyttäjiksi, vaan luette näitä tekstejä muuten vaan - tapaamisissamme on ollut mukana ei-palstalaisia. Samoin tervetuloa mukaan, vaikka tulisit ensimmäistä kertaa vasta kesäkuussa.
 
Hei!

Sain juuri Naistenklinikalta tutustumiskäynnille peruutusajan 7.6.2011, kun alunperin saimme ajan vasta 22.6. (!). Samana päivänä on sovittu VAU tapaaminen klo 13.00 Radisson Blu hotellin ravintolaan Kamppiin.

Sopisiko teille, että tapaisimme sittenkin jo 11.30, niin ehtisin mukaan 1,5 tunniksi ennen NKL:n tutustumiskäyntiä?
 
Mulle käy ainakin hyvin jo 11.30.
Kiva et peruutusaika järjestyi, tuo 22.6 kuitenkin vähän turhan lähellä laskettua aikaa :)
 
Takaisin
Top