4D-ultra

joval

Näppärä viestien naputtelija
Tulevan isän kanssa ollaan mietitty josko tohon mentäisiin myös jossain vaiheessa kunhan kaveri kasvaa ja kehittyy.. Onko täällä muita jotka suunnittelee menoa sinne? Sais ainaki yhden ylimääräisen ultran :P
 
Jepu, mä haluun ees kerran elämässäni sen kokea ja meinaan mennä Hämeenlinnaan Henrik Rosendahlille, koska olen kuullut niin paljon kehuja miten täydellisen selonteon masuasukista antaa, sukupuolta myöten...
 
[align=left]Mulla on np-ultrasta 4D-kuvia... Niistä näkyy koko lapsi päästä varpaisiin, eikä kyllä tarvii arvailla miten päin se on siellä. Tänne Iisalmen sairaalaan on vissiin äskettäin hankittu uus ultralaite, ku yhellä tutulla on 5kk vanha tyttö ja ne ei saanu vielä 4D-kuvia, ku Kuopiosta asti... Taisin olla onnekas [:)]
Mun ei muutenkaan tarvii varailla mitään aikoja minnekään, ku ajat joko sovitaan edellisellä käynnillä tai sit tulee kutsukirje niin ku tuohon np-ultraankin...

jos saisin skannerin käsiini, voisin yrittää laittaa tännekin niitä kuvia [;)]
[/align]
 
Me ajateltiin mennä joulukuun tienoilla 4D-ultraan. On se kuitenkin mielenkiintosta nähdä minkä näköset Kaapot siellä oikeesti on :D :D
Mennään Helsinkiin Femedalle missä tuo ultra maksaa n. 170€..
 
on se kyllä hienoa miten tekniikka kehittyy koko ajan.. näkee jopa lapsen kasvonpiirteet jo mahassa =) kyllä se on sellanen mikä on pakko kokea ja ainaki sielä selviää sukupuoli jos ei rakenneultras sitte vilauttele yhtää :)

gamle, onneksi meilläkään ei tarvinnu varailla erikseen aikoja kumpaankaan perusultraan :) neuvolas kaikki tehtiin puolesta ja äippäpolilla sain ajan joulukuulle sinne rakenneultraan :) ainut vaan että meitä lähin 4d on tampereella. :/ ja yksityinen tietenki joten pakko ite varata aikaa... :)
 
Kiinnostaisi kovasti tuo 4D-ultra, mutta onko tietoa millä viikolla sinne olisi parasta mennä ? Että saisi mahdollisimman paljon tietoa siitä.
 
Ma varattiin viikonloppuna netin kautta aika 4D-ultraan Helsingin Femedaan Bruno Cacciatorelle. Olin siellä myös Onnia odottaessani ja maksettavaks jäi (tämän vuoden helmikuussa) 168€. Ja "parhaimmat" viikot ultralle on kuulemma rv 18-24.
 
Moi,
 
Suosittelen myös samaa henkilöä kuin Tatjuska. Olen edellisen lapseni raskausaikana käynyt siellä raskausviikolla 27 ja kyllä niin hyvän selonteon sai ja joka kysymykseen vastattiin. Lisäkehuna voisin mainita, että meillä oli päivän viimeinen aika ja ultraaja yritti saada vauvasta kasvokuvaa 3h, vaikka aikamme oli vain 1h mittainen ja ei siis maksanut mitään ekstraa. Meidän neiti tunki kasvojen eteen milloin jalat milloin kädet ja siihen meidän oli 3h yrittämisen jälkeen tyytyminen. Mutta ei voi syyttää ultraajaa yrittämisen puutteesta.
 
Ja 4D ultra on Hämeen lääkärikulmassa paljon halvempikin kuin Tampereella. Muistaakseni viikoilla 25-30 on paras mennä tuohon 4D ultraan, kun siloin lapsiveden määrä on optimi.
 
Heippa, huhtikuisista piipahtamassa.

Tuosta 4D:n Kelakorvauksesta kannattaa huomioida, että sen saa, jos tutkimus tehdään ennen raskausviikkoa 24.

Näin minulle kerrottiin Helsigin Femedasta muutama viikko sitten.
 
sipriina: Tiedätkö onko siihen 4D ultran kelakorvaukseen tullut jotain muutoksia viime vuodesta? Sillä vaan pohdin, kun kävin siis 2009 vuonna keväällä 4D ultrassa 27rv:lla ja sain kyllä kelakorvauksen.
 
Nyt on täältäki vihdoinki soiteltu Tampereen suuntaan ja ens vuoden puolelle toivottiin sitä ultraa ja sielä on se yks ainoa lääkäri joka niitä tekee nii joutuu lääkäriltä itseltä kysymään kuinka kerkeää tekemään muina päivinä ku meille ei välttämättä keskiviikot sovi aina :/ Mutta onneksi, melkein aika varattuna jo =) Jos sielä saataisiin sitte vastaus kysymykseen, kumpi meille tulee :)
 
Meilläkin on 4D aika varattuna. 18.1. päästään sitten vähän tarkemmin tarkkailemaan pikku kaveria kuin ensi viikon rakenne ultrassa :)
 
Täällä myös tammikuun lopulle aika varattuna Hämeen lääkärikulmaan ja ilmeisesti Rosendahlille (siellähän tekee myös Nina Mattson noita ultria).
Ja tuossa samassa paikassa olen tähän mennessä käynyt todella usein ja joka kerta sieltä korvaukset saa, pitäis saada myös tuosta 4D-ultrasta vakka se tehdäänkin vasta 24 viikon jälkeen.
 
Takaisin
Top