4D-ultra

Kappas Annika, melkein törmäiltiin siellä. Me oltiin siellä kolmen aikaan emoticon

Olen kyllä tosi tyytyväinen vaikka se maksoikin. Bruno katsoi tosi tarkasti kaikki ja selitti ne myös meille. Rakenneultrassa joko kätilö ei katsonut tai ei sanonut läheskään kaikkia asioita, itseasiassa mulle jäi vähän epävarma olo sen jälkeen. Mutta nyt on tosi kiva olo, ihana joululahja emoticon

Kaikki oli siis hyvin emoticon

Poika on kyllä niin selvästi edelleen, siitä töröstä ei voi erehtyä. Tyyppi oli kohdussa jo pää alaspäin, harjoittelee vissiin synnytysasentoa. Kunhan nyt pysyisi siellä vielä tovin. Istukka kun on etuseinässä, niin se käytti sitä tyynynä :) Käsi oli osittain kasvojen edessä, mutta kyllä me yksi hyvä kasvokuvakin saatiin. Näyttäisi perivän mun nenän :)

Kuvia saatiin tosi paljon ja tietty se dvd, 22 minuuttia siihen oli tallennettu.

Painoarvio oli 440 g ja koko vastasi hyvin viikkoja muutenkin.
Nyt sitten odotellaan 4 kk ja la on käsillä.
 
No niinpä melkein törmättiin!

Hyvä reissu, kaikki hyvin. Kaikinpuolin kokoa myöden kauniisti käyrien keskellä kasvaa (siis vauva)
660g tänään, huimasti kasvanut sitten RV20 jolloin oli tavallinen rakenneultra. Ilmankos tässä on mahaa kiristellyt ja nipistellyt viimeisen viikon ajan reippaammin.

Täällä myös istukka etuseinässä ja Babyn pää alaspäin. Painaa virtsarakkoa sen verran kivasti ettei ihme kun juoksuttaa vessassa tippa kerrallaan. Kunnon kasvokuvaa ei saatu, kun koko ajan oli joko toinen nyrkki tai molemmat silmillä emoticon
Kun Bruno setä painoi, töni ja tyrkki sitä oikein urakalla niin kaveri nosti nyrkit vielä terhakammin pystyyn ja painoi kädet silmille.
No muutama kuva ilman käsiäkin tuli...Hassua, vauvalla on ihan selvästi mun miehen suun ympärys (ylähuuli varsinkin)

Hmm...Bruno ei vilautellut meille vauvan jalkoväliä ja eipä sitä sitten erikseen lähdetty pyytämään. Eli edelleen hyvinhyvin vahva "tavisrakenneultra"havainto on siitä että poika olis tulossa, mutta viimesilaus jätetään arvailujen varaan ja selvinnee vasta huhtikuussa!

 
Takaisin
Top