4D ULTRA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kinsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kinsi

Oman äänensä löytänyt
Aiotteko mennä 4 D ultraan?

Itse varasin juuri Bruno Cacciatorelle ajan Femedaan viikolle 23.
Femedan hinta ennen 24 raskasuviikkoa on kelakorvauksen jälkeen 170€.

Ihanaa päästä katsomaan tarkasti kuka masussa oikein asustaa?! [;)] Sieltä saa dvd:n mukaan missä vaavin 4D kuvia ja video. Mieheni nimenomaan tahtoi tuohon ultraan, koska sanoi haluavansa tutustua tulokkaaseen.

Neuvola lääkärimme Porvoossa kehui tänään kovasti tuota 4 D ultraa ja sanoi, että monet ovat kokeneet sen elämyksenä ja kehuneet kovasti.

[:)] MOIKKA [:)]

4 D-ultra on hyvä [:)]
Kävimme ensimmäisen kerran Kakkosesta juurikin ihan Hesassa asti ja Brunon tutkittavana [:)].
Ja silloin käytiin ihan vain sen takia,että 4D ultra oli uutuutta ja uutta ja halusimme sen kokea [;)]
Siihen aikaan ei vielä tehty 4D-ultria Pirkanmaalla.

Kolmosesta ei käyty,koska raskaus sujui hyvin.
Nelosesta käytiin jälleen 4D-ultrassa,koska niitä tehtiin Treella [:)].
Oli huomattavasti lyhyempi matka kuin Hesaan.
Ja Nelosen rakenneultrassa mukamas nähtiin jotain häikkää sydämessä ja näinollen halusimme varmistuksen siihen 4D-ultrassa.
Ja Viitosestakin sitten käytiin [:)]
Ja ajattelimme käydä nyt tästäkin [:)].

Se on niin hieno kokemus,että kyllä sen haluaa kokea useamminkin kuin sen kerran.
Kallistahan se on,mutta on kyllä ihan hintansa väärtti!!

P.S.Kannattaa ottaa mukaan tuo DVD..tuli ainakin Kakkosen aikoihin halvemmaksi itse kustantaa tuo dvd.
Ja mukaan saa myös ison kasan värillisiä kuvia vauvasta [:)]

Yönsäde ja Mini rv 16+1

Kyllä olisi kiva kurkistaa pientä 4D-ultralla [:)] En tiedä tehdäänkö Jyväskylässä niitä? Jos ei, niin Tampereelle sitten jos siellä kerran tehdään. Missä vaiheessa olisi paras aika? Onkohan se 3D samanhintainen? Kinsi, paljonko olisi sitten 23 viikon jälkeen maksanut? Paljon kysymyksiä.. [:D]

Voi että, tuo nyt näillä näymin on sitten meillä niitä asioita, joihin ei olekaan varaa..[&:] Olin jo vähän haaveillut siitä (vaikka tiesin hinnan), mutta nyt näyttää siltä, että talous on liian tiukalla. Mahtavaa, onnea teille, jotka pääsette!!!! Ihanaa kun saatte nähdä pikkuisenne niin tarkasti, kasvonpiirteet ja kaikki. [:D]

Siis viikon 24 jälkeen ei saa enään kelakorvausta lainkaan, joten toimenpide maksaa 260 €.

Paras aika kuulemma tuohon 4 D:hen on juuri viikot 21-23. Minulle kovasti painotettiin tuota 23, että silloin olisi paras aika.
Viikolla 20 on Np ultra 2, joten ei kannata mennä heti perään vaan antaa pienokaisen hieman kehittyä lisää.

Uskomatonta, että sieltä tosiaan saa DVD:n kotiin mukaan.. Voi katsella sitten omasta tv:stä ja tutustua yhä uudelleen tulokkaaseen.[:D]

Jännityksellä odotamme <3

Tipsi, mä kävin esikoisesta Jyväskylässä Mehiläisessä 4D-ultrassa viime vuonna. Hinta oli muistaakseni tuota mainittua luokkaa kelakorvauksineen. Olihan se tosiaan ihan ok, mutta en mä sinne tässä raskaudessa aatellu mennä, ei se minusta niin erikoista ollut. 3D ois ollu halvempikin. Mutta sillon esikoisen aikaan halusin ehdottomasti 4D:en!

Mekin käytiin Terveystalolla Jyväskylässä 4D:ssä esikoisesta. Maksoi muistaakseni n.190€ Kelan korvausten jälkeen. Nytkin hirveesti mieli tekis mennä, mut on se kuitenkin niin iso raha et taitaa jäädä menemättä. Sitten kun rakenneultra on kuitenkin vkolla 20. Esikoisesta on kyllä ihania kuvia sieltä 4D:stä ja dvd:ltä ollaan teetetty pari kuvaa, mistä ois tarkoitus tehdä taulu seinälle. Suosittelen kyllä, jos vaan mahdollisuus mennä!

Tää varas ajan 4D-ultraan Jyväskylän Terveystaloon [:D] Se ois lokakuun lopulla, rv 23+0 silloin menossa. Nyt sit säästämään muutamaa kymppiä viikossa, niin saan rahan kasaan [:)]

Meillä 4d-ultra varattu Brunolle raskausviikolle 23:) Hirmu kallishan se on, mutta mielestäni jokaisen noiden 170 euron arvoinen!:) Säästetään sitten jostain muusta[8|]

Minuuki kiinnostaa, mistä Sofiaana on noin halvalla saanu. Tuolla hinnalla jopa minäki voisin harkita sitä ultraa. [:)]

Joko joku on käynyt 4D-ultrassa? Meillä se on edessä viikon päästä, 25.10. [:)] Saitteko kelakorvauksen siihen? Saako sen heti siellä vai haetaanko sitä jälkeen päin?

Täällä käyty 4d-ultrassa ja aivan mahtava kokemus oli:) Kelan korvaus tuli heti kassalla ja maksettavaa jäi 170e. Femedassa käytiin:)

Me mennään huomenna iltapaivalla Brunon luokse 4 D:hen... =) Jännää...
Kerron sitten miten meni.[:)]

Kela korvauksen saa siis jos menee ennen 24 raskausviikkoa tuohon ultraan.

Heipsan!!

Se 4D ultra on aivan mahtava, itse näin pikkuiseni viikolla 18 kun täällä oli sairaalaan tullut uudet 4D laitteet ja he niitä sitten sattumalta opettelivat vuorollani kun menin ultraan. Oli kyllä aivan mahtava kokemus ja tämä kyseinen käynti kyllä teki minulle viimeistään sen olon että se pieni mönkijä siellä ihan tosissaan majailee masussani.. Oli upea nähdä vauva kuin se olisi oikeasti siinä edessäni. :)
Ultrassa näin kuin vauva pyöri sielä masussani ja silloin myös samalla opin tunnistamaan ensimmäisiä liikkeitä.. :) sen jälkeen liikkeet ovatkin yleistyneet masussani ja tämä pikkuinen untuvikkoni on tehnyt jonkin asteen maraton harjoituksia niin aamuin kuin illoinkin! :D

Mutta suosittelen kaikille lämpimästi 4D ultraa!!!! :)

Niin ja tosiaan menemme uudestaan kun poikaystäväni pääsee työreissultaan taas kotia. :) Haluan hänen ehdottomasti jakavan sen saman tunteen jonka itse sain ultrassa! :)

Meillä meni muuten hienosti, paitsi että tyty oli kädet naamallaan koko ajan. Tyty oli jännässä asennossa muutenkin, oli pistänyt päänsä alaspäin ja pää oli häpykumpuni alla. Näimme kuitenkin muuten hyvin ja oli ihana kokemus.
Bruno oli todella hyvä. Olimm ensin vastaanotolla 20 min ja Bruno yritti heilutella tytyä, mutta tuloksetta.. =) Jalkojansa kyllä heilutteli, mutta kädet olivat tiiviisti kasvojen edessä. Sitten Bruno sanoi, että menkää pienelle kävelylle ja käykää vaikka kahvilla.
Kävimme käpsyttelemässä ja Femedan alakerrassa olevassa kahvilassa pienillä leivoksilla, jos vaikka tyty innostuisi liikkumaan kovasti.
Menimme takaisin vastaanotolle, mutta taas olivat kädet kasvojen edessä. Se näyttää olevan nyt suosikkiasento.

Brunon kanssa sovittiin, etä tulemme uudelleen kahden viikon päästä ja katsotaan josko sitten asento olisi erilainen. Tuo käynti me saadaan ilmaiseksi. =) Aivan loistavaa palvelua, koska juuri kasvot me halusimmekin nähdä.

Saimme nipun kuvia jo nyt ja dvd:n. Dvd:tä jatketaa sitten kahden viikon päästä. Nyt Dvd:llä oli pituutta jo 14 min. Katselimme eilen 50" tvstämme tytyä ja voi kun toinen on ihana siellä.. Vaikkei kasvojansa näyttänytkään.

Kaikki oli muuten kunnossa. Painoa 490g ja pituutta noin 28 cm. Ihanaa...

Jännityksellä jäämme odottelemaan seuraavaa kertaa..

Voi kuinka ihanaa kinsi ??? Ja todella hienoa että saitte toisen käynnin "kaupan päälle" niin pääsette ihastelemaan murua uudelleen. Tulevana maanantaina mekin päästään pikkuista ihastelemaan [:)]

Takaisin