4D ultra

ronttinen

Silmät suurina ihmettelijä
Olen miettinyt jos kävisi yksityisellä 4d ultrassa. Kateellinen olen niille jotka ovat saaneet ko ultran kunnan puolesta! :wink Onko muilla kokemuksia 4d ultrasta, paljon maksoi, mitä tietoa sai, missä kävitte? Olisi kiva kuulla jos muilla on kokemuksia :)
 
Se 4D on liikkuva 3D.... Mutta siis hinnan näet useimiten suoraan gynekologin kotisivuilta. Muistaakseni jotain 140€ paikkeilla maksoi esikosta, tuo minun kuvani on itseasiassa siitä videosta napattu :wink Ollaan menossa tästäkin, koska haluan molemmille muiston. Esikoisen turbohuulet on ihan omansa edelleen, no ei ehkä turbot, mutta on ihan helpot maalata sitten isompana :wink Muutenkin kyllä hän ihan näköisensä on. Emme muuten tästä huolimatta halunneet tietää onko tyttö vai poika tulossa ja gyne hienosti vältteli strategiset paikat. Tosin sanoimme ettemme loukkaannut jos näämme kumpi on tulossa, mutta ettei nyt erityisesti haluta tietää :D
 
Minä kun olen käynyt vähän tiheämmin äitipolilla ultrattavana niin ovat pariin otteeseen ihan omasta aloitteestaan näyttäneet myöt 4D-kuvaa, ja ollaan kuviakin saatu mukaan. Näillä näkymin näyttäisi olevan isänsä näköisiä tyttöjä tulossa :biggrin
 
Takaisin
Top