42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti73, hehee hieno homma, haamusta se lähtee (nimim. ei juuri mitään viivoja kotitesteissä)
Päivässä parissa se lähtee muuttumaan. Mahtavaa, toivotaan että tuo on netin kautta tarttuvaa!
Mulla ei ole koskaan ollut häiveen alkuakaan, ilman että se olis ollu sitte oikea plussa. :)
Täällä 6-7 dpo, ja eilen jo hermo meni ihan totaalisesti eli alan pelätä kuukautisten tuloa. Lämmöt on vielä 36,8 eli keltarauhashormonia on vielä kehossa. Harmittaa niin turkasesti. Menen päiväksi avoimeen yliopistoon joten toivottavasti saan ajatuksia tästä edes vähän pois. ..

Mäkin tein kaksi testiä. Toisen päivää ennen kuukautisia tai kuukautisten alkamispäivänä. Se eka testi ei näyttänyt plussaa mulle. Tein sen iltapäivävirtsasta. 3 päivän päästä tein uuden testin, kun kuukautiset eivät olleet alkaneet ja se testi näytti plussaa...

Sormet ja varpaat ristissä Tähti! Aivan upeaa! Ja lähti käyntiin "ihan vaan" inseminaatiolla. Kerrassaan upeaa :)

Täällä DPO 8 (DPO on siis "päiviä jälkeen oletetun tai todennetun ovulaation"?) ja odottelen vielä tällä hetkellä ihan rauhallisesti kuukautisia (lyhyen kiertoni takia niiden pitäisi alkaa jo alkuviikosta). En jaksa tai uskalla mitenkään uskoa että tärppäisi vaikka teistä monista upeat naiset onkin tärpännyt. Pessimismin syytä en tiedä. Ehkä asia merkitsee enemmän kuin annan itselleni luvan ajatella...
Hei! Tsemppii Dolcetti !! :flower

En vielä uskalla iloita.
Tänään (dpo 10) pregcheck:llä selvä
haamu + :love7
.....mutta se on niin haamun haamu..

Vaikea sanoa, onko lähtenyt käyntiin vai ei.. Mutta joo tosiaan inseminaatiolla.

Olisi pitänyt olla testaamatta vielä hetkeen, mutta kun on kärsimätön :depressed:
Oireita ei mitään.

Tähti73, hehee hieno homma, haamusta se lähtee (nimim. ei juuri mitään viivoja kotitesteissä)
Päivässä parissa se lähtee muuttumaan. Mahtavaa, toivotaan että tuo on netin kautta tarttuvaa!
Mulla ei ole koskaan ollut häiveen alkuakaan, ilman että se olis ollu sitte oikea plussa. :)
Täällä 6-7 dpo, ja eilen jo hermo meni ihan totaalisesti eli alan pelätä kuukautisten tuloa. Lämmöt on vielä 36,8 eli keltarauhashormonia on vielä kehossa. Harmittaa niin turkasesti. Menen päiväksi avoimeen yliopistoon joten toivottavasti saan ajatuksia tästä edes vähän pois. ..

Tsemppii Katjusha :flower

Haamu + :love7 tänäänkin, mutten uskalla vielä iloita ( = pelottaa) ...on niin haamun haamu ja vasta dpo10 :smiley-ashamed008

Tähti73 - nyt kuulostaa tosi hyvältä!! Mylla ei oo koskaan näkynyt noin aikasessa vaiheessa mitään, joten thumbs up!

Ja toivotaan että olet yksi niistä harvoista onnekkaista jolle ei tuu kamalia oireita..

Tähti, mulla näytti aikanaan ihan haalean kotitestillä vaikka verikoe oli yli 100IU, että kärsivällisyys palkitaan. Ja testien herkkyydet toimii paremmin toisilla ku toisilla :)
Toivotaan vahvenevia viivoja - 10 dpo on kyllä aikaista että hailu on ihan ymmärrettävä! Käytkö verikokeessa, kun myöhässä?

Tähti73 - nyt kuulostaa tosi hyvältä!! Mylla ei oo koskaan näkynyt noin aikasessa vaiheessa mitään, joten thumbs up!

Ja toivotaan että olet yksi niistä harvoista onnekkaista jolle ei tuu kamalia oireita..
Kiitti Lady82! :flower

Ei mullakaan ole näkynyt ikinä mitään näin aikaisin...Yksi kemiallinen oli keväällä, jolloin tuli plussa dpo15, mutta menkat samana iltana:gen045 Joten toi kemiallisuus "pelottaa"...

Huomenna uutta testiä kehiin, jos haamu olisi vahvistumaan päin:rolleyes:

:signs003
Tähti-73

Tähti, mulla näytti aikanaan ihan haalean kotitestillä vaikka verikoe oli yli 100IU, että kärsivällisyys palkitaan. Ja testien herkkyydet toimii paremmin toisilla ku toisilla :)
Toivotaan vahvenevia viivoja - 10 dpo on kyllä aikaista että hailu on ihan ymmärrettävä! Käytkö verikokeessa, kun myöhässä?

...en osaa ajatella vielä noin pitkälle, kun ajatukset on vaan tuossa haamu asiassa, että vahveneeko, vai mitä tässä tapahtuu..:pale

Kärsivällisyys palkitaan. Mulla 2 viivaa on tarkoittanut raskautta. 2 kertaa olen elämässäni saanut 2 viivaa raskaustestiin, että on ollut harvinaista plussaaminen.

Hei tänne! :smiley-bounce022

Testattu ja pregcheckillä haamu + tosiaan "himppasen" vahvistunut !! :love7

Tänään siis dpo11.

Vieläkään ei uskalla ilakoida ja sitä pelkää, että menkat alkaa...:bom

On tämä kuitenkin niin epärealistista :angel12

Tähti73, ihanaa!! Siellä ON siis jotain koska ei niitä haamuja joka testiin tuu. Nyt on tosi kyseessä :)!

Täällä tuhlasin testin, kun toiveikkaasti veikkasin aikaista ovista ja aikaista kiinnittymistä. No eipä ollut ku kirkas nega Apteq-testissä ja ne on hyviä ja herkkiä. Nyt vaan sitten jatketaan paremman onnen odottelua :)

Tähti73, ihanaa!! Siellä ON siis jotain koska ei niitä haamuja joka testiin tuu. Nyt on tosi kyseessä :)!

Täällä tuhlasin testin, kun toiveikkaasti veikkasin aikaista ovista ja aikaista kiinnittymistä. No eipä ollut ku kirkas nega Apteq-testissä ja ne on hyviä ja herkkiä. Nyt vaan sitten jatketaan paremman onnen odottelua :)

Hei Katjusha, nyt vaan malttia ( tiedän että se on vaikeaa) :dance008 Tsemppii kovasti, toivotaan parasta..:smug:

Joo totta, jotain on tapahtumassa, ( tuo viiva on selkeämpi, kuin haamu, selvästi värillinen ja näkee yrittämättä )...Mutta haamuksi lasken sen silti.

Mutta mitään oireita ei ole, joten en osaisi epäillä mitään, jos en tietäisi epäillä:woot:

Last edited by a moderator:
Oireet voi jättää omaan arvoonsa, se on plussa tai sitten ei oo plussa :)
Voi että, on tää niin hienoo että meidän ketjuun tuli tällainen onnenpotku, happy happy :D

Mä ajattelin vaan, kun jokaisella on tietty oma tarinansa siitä miksei ole tullut tai yrittänyt tulla aikaisemmin tai siis nuorempana raskaaksi. Mun mielestä e-pillerit on yksi raskauden kannalta huono keksintö. Kun ihmiset syö monta vuotta turhaan pillereitä. Sitten huomaa, kun yrittää tulla raskaaksi ettei se syystä tai toisesta onnistu.

Maria75: Pakko kysyä, kun jäi vähän epäselväksi: mitä tarkoitit kun kirjoitit "Kun ihmiset syö monta vuotta turhaan pillereitä"? Ei kai kukaan pillereitä turhaan syö, vaan siksi ettei juuri sillä hetkellä (tai koskaan) halua tulla raskaaksi. Tai no onhan niitä määrätty vaikkapa akneen tai runsaisiin kuukautisiin, mutta ei se ehkäisyteho silloinkaan mikään yllätyssivuoire ole ollut. Kyllähän nuo pillerit ovat erityisesti naisten kannalta yksi maailmanhistorian parhaista keksinnöistä ja juuri siksi, että ne tarkoittavat huonoa raskaudelle :D

Tähti-73: Minä en osaa noista testeista mitään sanoa, kun en ole ikinä testannut! Mutta eikös se ClearBluen olisi kaikista tarkin ja näyttäisi suoraan tekstin "raskaana"? Voin olla toki ihan pihalla asiasta :) Niin, ja mitä tarkoiti kun kirjoiti "..Yksi kemiallinen oli keväällä, jolloin tuli plussa dpo15" Mikä kemiallinen?

Tavallaan siis pillerit on hyvä asia, mutta joskus ihminen saattaa turhaan ehkäistä raskautta e-pillereillä ja sitten kun haluisi lapsia pillereiden lopettamisen jälkeen ei ehkä syystä tai toisesta saakaan niitä.

Takaisin