42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti73, olisko se luonnon viesti ...
Mulla on nyt jo tuntemuksia keskellä alavatsaa, enkä tiiä mitä on. Voihan se olla vaikka munisten palautumista oviksesta. ..
Mulla oli lämmöt ylhäällä jo lauantaina, vaikka ovisplussin lauantaina klo 13. Ota täst sit selvää. Mulla oli tänä aamulla poikkeuksellinen lämpötila 36,4 kun odotettavissa olis 36,8
3? Dpo

Mulla on nyt jo tuntemuksia keskellä alavatsaa, enkä tiiä mitä on. Voihan se olla vaikka munisten palautumista oviksesta. ..
Mulla oli lämmöt ylhäällä jo lauantaina, vaikka ovisplussin lauantaina klo 13. Ota täst sit selvää. Mulla oli tänä aamulla poikkeuksellinen lämpötila 36,4 kun odotettavissa olis 36,8
3? Dpo
Hei! Mulla oli tuo sama juttu Dpo 3 :angel8

Dolcetti: joo ollaan luovutettu.harmittaa kun tulin 1.yrityksestä raskaaksi viime syksynä,silloin olin viittä vaille 41V. Päätyi kesketyneeseen keskenmenoon joka todettiin alkuraskauden ultrassa rv 13.lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kierto lyheni,sain ensin terot ne ei auttaneet,sitten luget,ne pidensi loppupätkän mutta ovulaatio aikaistui.sain vielä clomitkin mutta siltikään ei tärpännyt. Kyllähän ei sinänsä olisi halunnut luovuttaa mutta tuntui henkisesti niin rankalta.kaksi lasta saivat alkunsa aikoinaan todella helposti ja niin tämä enkelikin.en usko että kiertohäiriön vuoksi olisin enää raskaaksi tullut ja lääkärikin oli sitä mieltä että meidän olisi pitänyt hakeutua klinikalle.

Täällä monella jännät paikat! ! Onkos Tähti-73 mitään oireita?
Hei Rosann! Ei mitään oireita. Ainoa on tuo eilinen järkky krapula kahdesta lasista viiniä...Tiedä sitten onko edes mikään oire, mutta outoa:smiley-ashamed008

Huomenta kaikille !
Mies lähti töihin ja minä olen täällä hereillä.
Oletteko te kaikki naimisisissa ?

Me varattiin maistraatti ja tarkoitus on mennä 6.11.2015 naimisiin.

Hei Maria! :cheersNaimisiin asti ei olla viä päästy, mutta kiloissa 25vuotta...

3? Dpo
Hei Katjusha :hello
mennään sitten kuitenkin aika samoilla dpo:lla,..tänään dpo7.

Tänään jo aiemmin kirjoitin lämmöistä, ne oli alhaalla, kunnes dpo 4 alkoi nousta 36,7C... jossa vieläkin.

Toivotaan tsemppii ja onnea kiertoon :hello2

Terve tytöt. Tulin tänne kurkkaamaan mitä kuluu. Onnea odottaville ja tsemppiä yrittäville.

Itsellä ei paljoa ole jäljellä. Toukan vuokrasopimus loppuu kuun lopussa. Odotus ollut niin helppoa. Ei vaivan vaivaa. En kyllä olisi uskonut 42v sen olevan helppoa. Kuvittelin että iän myötä kaikki olisi ollut hankalampaa, vaikeampaa, raskaampaa. Olen jaksanut kävelylenkit hyvin (n. 8km) useaan kertaa viikossa ilman ongelmia. Vatsa melko pieni ja kukaan ei usko että on jo täysiaikainen. Pidän tunikoita ja a linjaisia puseroita niin vieläkin tapaa ihmisiä jotka eivät tiedä että olen raskaana kun siitä mainitsen. Olen tietysti melko pitkä joten toukalla on on eh:rolleyes:kä melko hyvin tilaa ilman laajennusta ulospäin. Uusia vaatteita en ole ostanut yhtään paitsi kaksi paria mamma leggareita. Joku aiemmin kysyi elämäntavoistani muutoin kun että syön kasvis, kala ruokavaliota olematta silti mikään viherpipertäjä. Syönyt vain multivitamiinia ja B vitamiinia kun en lihaa syö. Hoikka ollut aina, urheilullinen, rento, stressaamaton, duracell pupu kun kerta virtaa riittää. En ole koskaan polttanut, alkoholia ottanut kohtuudella. Ainoa ongelma jos sitä nyt ongelmaksi haluaisi kuvata on se että nukkuminen on muuttunut hankalammaksi. Herään aina kun kylkeä pitää kääntää ja mukavan asennon löytäminen hieman haastavaa. Olen normisti vatsallaan nukkuja. Magneesiumia aloin syödä kun pohkeita alkoi kramppaamaan.
Sekavasti nyt asiat tuli mutta pointtini on että uskokaa itseenne, tapahtuu mikä on tapahtuakseen!

Hei! Onko teidän suvussa muita iällä helposti lapsia saaneita? Meinaan, että geneettistä :rolleyes: Jotkut ei onnistu ilman hoitoja edes 20-30vuotiaina...

Mun isovanhemmat on saaneet 30-50-luvuilla paljon eri-ikäisiä lapsia.
Nuorimman ja vanhimman lapsen välillä ollut ikäero 15 vuotta. Vanhempien sukupolvi eli suuret ikäluokat saanut n. 2 lasta 20-30 vuotiaina. Kaikilla mun isän ja äidin siskoilla on lapsia. Sillon ei ole ollut kauheasti lapsettomia ihmisiä. Ainoastaan isoisän veli lapseton.
Mun serkuissa on lapsettomia tai parisuhteettomia ihmisiä. Mä olen kyllä suvustani vanhin lapsen odottaja.

Maria75, täällä tullaan tekemään ennätyksiä :) Luulenpa että mummoni on saanut nelikymppisenä vielä muksun, mutta muut (tädit, sedät) ovat lopettaneet kolmekymppisenä. Mun äiti sai isosiskoni 22-vuotiaana. Jotta hän sai minut ja siskoni, hän oli jo huolestunut ja hakeutunut lääkärille. Minä ja kaksoseni synnyttiin kun äitini oli 27. Molemmat siskoni ovat synnyttäneet alle 26-vuotiaana. Äitini jalanjäljissä taidan kulkea, koska en esim. onnistunut tulemaan raskaaksi 2006-2014, ja pillerit lopetin 1997 :) (siis vuonna jolloin muissa ketjuissa kirjoittelevat ovat syntyneet ;)!

Naimalupa tuli -hcg arvo jälkitsekissä laskenut niin kuin pitää:-) ohi on ja uutta kohden. Tpsin en vieläkään tiiä uskaltaako heti kokeilla..

Mun mummo synnytti nelikymppisenä, mutta miuten koko suku siinnyt nuorempina.Kaikilla 2-3 kersaa, joten serkkuja piisaa. Ei yhtään kaksosia suvussa. Serkulla oli pcos joten avustamalla kaks lasta 3-kympin jälkeen. Suvussa kilpparia ja struumaakin - mulla arvot ok. Mutta kyllä mä poikkeus suvuissani olen kun kaikki tehnyt yleensä 20-30 v mukulat. Toivottavasti vielä pääsee nauttimaan..

Tähti-73 - mitkäs on tuntemukset? Joko alkaa raskaustestirumba?

Hei tänne! Mun, sekä mieheni vanhemmat saaneet lapset 20-kymppisinä... Mutta isovanhemmat, sekä iso-isovanhempani synnyttäneet viimeisiä lapsikatraassa vielä 42-45v. iässä :smiley-angelic002 Ilmeisesti aika yleistä ennenaikaa.

On kiva kuulla teidän stoorit :book1:notworthy

En osaa edes jännittää testaamista, tänään dpo8...Tekisi mieli testata dpo11 viikonloppuna:bom

Meiänkin suvussa on ollut struumaa. Mummolla, tädillä ja serkulla.
Multakin tutkittu joskus kilpirauhaset, mutta ei ole koskaan todettu mitäön häikkää.

Mun serkku sai struuman raskauden jälkeen. Hän laihtui hirveästi. Nyt hän hänellä on siihen lääkitys.
En kyllä itselleni haluis sellaista.

Mulla on struuma ja lääkitys. Tämä on autoimmuunisairaus ja immuunijärjestelmäni on myös lapsettomuuden syy.
Joo, en todella pysty odottelemaan viikkoa minkään testin kanssa. Menen heti tarkistamaan onko talossa yhtään 10IU r-testiä..

Ihan ulkopuolisena etusivulta tälle puolelle eksyneenä pakko tulla huhuilemaan, kun mainittiin sana autoimmuunisairaus. Katjusha, en tiedä tilannettasi yhtään tarkemmin, ja tämä voi olla ihan turha neuvo, kun varmaan olet selvittänyt sairauteesi liittyen kaiken mahdollisen, mutta olen lukenut jostain, että sellainen lääkäri kuin Olli Sovijärvi hoitaa autoimmuunipotilaita kai ihan tuloksekkaastikin paleo-ruokavalion avulla. On jonkin verran ollut julkisuudessa aiheesta. En tiedä, meneekö ihan huuhaa-osastolle, tai tiedätkö jo kyseisen lääkärin itsekin, ja onko hänellä edes näkemystä noihin sairauksiin lapsettomuuden näkökulmasta, mutta oli vaan pakko tulla mainitsemaan, jos tästä mitään apua voisi olla.

Ihan hurjasti toivotan plussatuulia teille kaikille sitä pitkään odottaneille, ja anteeksi tunkeutuminen tänne!

Ailiina, Kiitti vinkistä :)
Mulla on noihin ruokavaliojuttuihin liittyen semmoinen pikkuisen skeptinen kanta: kaikki on omasta mielestään täydellisen oikeassa että mistä sen tietää kuka on oikeassa? No, mä oon käyny ruokavalion kimppuun niin että pyrin alkalisoimaan kehoa, sopivilla kohtuullisen vaivan valinnoilla. Mä voisin tsekata tuota paleo-dieettiä vähän. Mulla menee turkasen monta tuntia päivässä työmatkoihin ja käyn myös urheilemassa, joten en voi kuvitella pystyväni valmistamaan jokaista suupalaa itse :)

Mun mummo sai 6 lasta, vaikka hänellä oli siis struuma. Tädilläni on 4 lasta, joista yksi syntyi kuolleena. Serkulla 1 lapsi. Tädillä struuma todettu vasta nyt 50-60 vuotiaana. Serkku ei ole tädin lapsi, vaan hänen veljensä. Tädin tyttärellä, joka 43-vuotias on kai myös struuma. Hänellä ei ole lapsia. En tiedä heidän sairauksistaan sen enempää.

Hei! Tein tänään dpo9 aamulla testin ja tulos huh haamu+ :angel7 !!!

Näkyy vielä illallakin. Liekö testissä vikaa, vai voiko olla ihan todellista...

Siis oletko sä raskaana ?
Onnittelut!

Haamu + !!! :love7
Näkyi haalea punainen viiva, mutta niin haamu on, kun olla voi...

Tiedä sitten ollako vai ei :eek: (Dpo9). Voihan testi olla susikin.

Huomenna uutta testiä kehiin...:smiley-angelic005

:signs003
T. Tähti-73

Sormet ja varpaat ristissä Tähti! Aivan upeaa! Ja lähti käyntiin "ihan vaan" inseminaatiolla. Kerrassaan upeaa :)

Täällä DPO 8 (DPO on siis "päiviä jälkeen oletetun tai todennetun ovulaation"?) ja odottelen vielä tällä hetkellä ihan rauhallisesti kuukautisia (lyhyen kiertoni takia niiden pitäisi alkaa jo alkuviikosta). En jaksa tai uskalla mitenkään uskoa että tärppäisi vaikka teistä monista upeat naiset onkin tärpännyt. Pessimismin syytä en tiedä. Ehkä asia merkitsee enemmän kuin annan itselleni luvan ajatella...

Takaisin