Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arvostan kyllä jos jaksat odottaaÄä en mä uskalla vielä testata! Mies toppuuttelee. Ehkä mä yritän odottaa sinne lauantaihin astiKatotaan miten tää eskaloituu
@Täti-ihminen @Adelia
Toivotaan parasta!
Kyllä töissä yleensä ymmärretään, jos uskaltaa kertoa vaan. Me mentiin kuitenkin Tampereelta Helsinkiin hoitoon. Harmi, että sä joudut oleen sivukärsijä…Täällähän on piinaajia ja muutenkin tapahtumia taas. Tsemppiä kaikille
@Sandra84 lauantaina sitten tännekin tietoaenää tää ja kaksi päivää
@Upana myös tsemppiä piinailuun!
@Pinkkigreippi asioilla on tapana järjestyä, tsemppiä! Jos mies hermoilee yrittämistä, mutta ei osaa sanoittaa tuntemuksiaan?
Täällä aloitettu tämän kierron toiminnat.. tänään kp10 ja letrozolit söin kp3-7 ja turvottaa sekä väsyttää.. tympeät sivuvaikutukset... Ei onneksi nyt päänsärkyä.. rannekello näyttää että hedelmällisen ajan kolmas päivä.. koska nyt on ollut muutama lyhyempi kierto..nyt sitten joka toinen päivä
ja hän tänään lisää ovistestejä kaupasta... Kuinkahan mones kerta tämäkin jo on tässä vuosien varrella
Mies ei osaa sanoa mitään kummempaa hoidoista, menee vain lukkoon ja hiljaiseksi... Enkä minäkään sitten halua toista pakottaa, että varhaisin ajan yms.. testasin sitä jo Hmmm.. 2-3 vuotta sitten.. toki liekö sen avulla tuli plussa ja sainkin perua ajan... Vaikka toisena syynä oli se ettei mies saanut töistä vapaata eikä ollut valmis kyllä oikein lähtemäänkään... Vaatii järjestelyjä kun matkaa on yli 100km ja molemmat ollaan ma-pe päivällä töissä
Yritän sit ajatella, että onnistutaan, jos niin on tarkoitettu![]()
Toivotaan, että hän sinulle avautuisi kuitenkin jossain välissä. Vaikea tilanne jos toisen kanssa ei pysty puhumaan, kun on vielä toisella paikkakunnalla,@Täti-ihminen Ollaan oltu pian 2,5 vuotta yhdessä. Ei asuta saman katon alla, koska meillä ei ole työt samassa kaupungissa. Hän ei osaa sanoittaa tunteitaan ja helposti menee ”lukkoon” kun tulee vastoinkäymisiä. Näen että miehellä on ahdistusta jostain mutta ei sano että mistä. Ei tällä hetkellä osaa kohdata minua, siksi ignooraa täysin. Mulla on hermot riekaleina kun en saa ihmisestä kuin yhden sanan viestillä.
@Kesäheinä85 Ei stressaa yrittämisestä, koska ei ole silleen tietoinen ovulaatioista ym kierron vaiheista, mutta siis on sanonut aiemmin että vauva saa tulla.
.Kiitos vinkistä, täytyypä tehdä näin! Tuo oli tosiaan kuparikierukka, eli sellaista hormonien tasoittumista ei tarvitse odottaa ainakaan :).@Moosee Mä testaan iltapäivisin kunnes viivat alkaa tummentumaan. Sen jälkeen testaan aamuisin lisäksi. Varmaan kierukan poiston jälkeen hetki voi mennä tasoittua.Tylsä juttu tuo polyyppi.
Toivotaan, että jonotusaika ei olisi niin pitkä. Ja luulisi, että silti olisi mahdollista toiseen kohtaan alkion kiinnittyä.
![]()
Tuo ubikinoli on itelle ihan vieras juttu. Miten tuota otetaan? Koko kierron ajan vai osanTäällä menossa kp11 ja aloitin eilen oviksen testailun. Näyttää haaleaa viivaa. Mulla on alla kaksi outoa kiertoa, ensin oli vaan 24 päiväinen ja nyt viimeisin 33 päivää.. Noiden välissä poistettiin kuparikierukka ja aloitin esim. ubikinonin syömisen. En tiedä, olisiko nämä voineet vaikuttaa.
Ja kiitos afc-asiaan kommentoinneille! Näitä ei tosiaan mitenkään erityisesti (mielestäni) laskettu gynekäynnillä, eikä se ollut käynnin syy. Jäin mielikuvaan et aktiivisuutta ikätasoon normaalissa tasossa olisi. Tuntuu tavallaan hölmöltä edes sitä miettiä, kun ilmeisesti se löytynyt polyyppi on itsessään raskautta tehokkaasti estävä. 17.3. mulla on käynti julkiselle koepalan ottoon, ja siitä sitten odotusta milloin pääsisi poistoon. Pohdittiin miehen kanssa, että täytyy varmaan miettiä, menisikö yksityiselle poistoon, kun julkiselle voi olla vaikka vuoden jono. Tämä vaan maksaa n. 2000e et täytyy tosiaan vähän miettiä..
Ovistesteistä vielä, millainen strategia teillä on niihin? Tein eilen (kp10) kaksi testiä, jotka oli haaleita viivoja, ja tänään ehkä liian vähällä pidätyksellä mahdollisesti ihan inasen tummemman. Negoja silti vielä kaikki. Mun normaalein kierron pituus on viime vuosina ollut 27 pv, joten ovis luultavasti menisi jonnekin kp13-14 paikkeille.
Vinkkinä vielä, iHerbistä saa edullisesti tilattua Ubikinolia, sain 3 kk (400 mg/pvä) satsin n. 120e. Mielestäni aika edullinen verrattuna moneen muuhun.
Koentsyymi Q10/ubikinoni tukee mitokondrioiden energiantuotantoa, ja koska munasolujen laatu on vahvasti riippuvainen solujen energiatasosta, sen käyttö saattaa tukea munasolujen toimintaa erityisesti iäkkäämmillä raskautta toivovilla. Vaikka tästä ei ole käsittääkseni kauhean vahvaa kliinistä näyttöä esim. hedelmällisyyden paranemisesta (ainakaan vielä), niin tämä on valmisteena turvallinen ja tutkimuksellisestikin lupaava (eläinkokeiden perusteella). Ja Ubikinoli (L:llä) on koentsyymi Q10:n aktiivinen muoto, ja joidenkin tutkimusten mukaan sen imeytyvyys voisi olla parempi kuin ubikinonin (N:llä).Tuo ubikinoli on itelle ihan vieras juttu. Miten tuota otetaan? Koko kierron ajan vai osanItellä royal gelee ollut käytössä joskus keskenmenon jälkeen ja raskauduinkin 3kk päästä ku popsin tuota liekko apua mutta ite voisin kääntää kaikki kivet ja avut.