@Pikkutytöt kiitos viestistä, olenkin itse asiassa sun viestejä lueskellut ja kerännyt listaa lisäravinteista :D. Olen nyt tammikuusta syönyt ubikinonia 300 mg, EPA+DHA, D-vitamiini, ja folaattia 1 mg. Täytyy vaihtaa tuo ubikinoni ubikinoliksi, varmaan sitä voisi sen 200-400 mg ottaa päivässä. Siitä ei käsittääkseni ole mitään haittaa, ainoastaan korkea hinta. Katsoin, että Nowfoodsilla oli ainakin 200 mg ubikinoli n. 65 euroa. Halvemmalla ei sattunut silmään? Mä oon muuten itse asiassa tutkija yliopistolla itsekin, ihan vaan eri alalta :). Luotan tässä siis sun serkun sanaan!
@Wellllu mulla se oli muistaakseni etuseinämässä ja n. 2 cm * 0,7 cm. Se haaste kai on siinä, että jos alkio koittaa just siihen kohtaan kiinnittyä, niin ei onnistu. Mutta nämä on vissiin tosi yleisiä tässä kolmen-neljänkympin paikkeilla, mutta suurta osaa ei tietenkään etukäteen huomata. Jostain näin, että nämä ja esim. myoomat voisi olla syy selittämättömään lapsettomuuteen kans, mutta vissiin vähän ristiriitaista tietoa.
@Sandra84 kiitos tsempistä! <3 Mä jotenkin itse en edes tajunnut huolestua aiemminkin, kun gyne vaikutti jotenkin siltä että asiat oli ihan hyvin tämän suhteen. Olin kyllä sanonut lapsitoiveesta, ja esim. tuon polyypin toi esiin et se saattaa vaikuttaa toiveeseen. Ehkä tilanne ei sitten tämän afc:n suhteen ole täysin toivoton.
Mulla on näiden lisäksi vielä vähän matala ferritiinikin, 37 oli mittauksessa. Nappasin apteekista eilen Ferrionia, mut en tiedä oliko huti vai ei. Vai onko näissä miten eroja. Täytyy muuten kaikille suositella Arvoterveys-nimistä terveydenhoitoalan yritystä, jossa saa otettua tosi edullisesti labroja. Ferritiini oli muistaakseni 18 euroa, eikä mitään muita kuluja. Oli myös liuta muita mahdollisia labrakokeita, ja paketteja kans.
Ja edelleenkään tuo Kaksplussan foorumi ei tunnu tutulta. Muistelen et se vauvafoorumi oli yhteydessä johonkin hääaiheeseen foorumiin josta siirryin sit näppärästi häiden jälkeen. Naimisiin tais olla se hääfoorumi.