40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pikkutytöt Ei teillä tosiaan vielä pitkä yritys ole takana, vielä ehtii! 🌈 Ja kyllä sitä aina jotain keinoja keksii, kun se aika kuusta tulee. 😉

@Pinkkigreippi Hyvä, jos siellä vähän helpommalla pääset tällä kertaa. 👍

Täällä jännäily jatkuu, lämmöt pysyi vielä tänäänkin korkealla.. Menkkakramppeja ei ole tuntunut, rinnat on tuntuneet vähän samanlaisilta kuin esikoisen alkuraskaudessa.. Alavatsa tuntuu täyteläiseltä. Huominen sen näyttää sitten. 😬 Dpo14 on aina viimeistään alkanut vuoto.

Jahas, täällä on nyt toinen ultra löyty ja siellä oli iso johtofolli ja tänää laitetaan sit ovitrelle ja maanantaina meen Helsinkiin. Sit multa otetaan limakalvolta se beready testi. Jännittävää. Mä en tiedä voiko normaalisti yrittää samalla, vai onks se turhaa, mut ei oo kukaan kieltäny. Kyllä tää tästä🥰 Homma etenee. Se on tärkeintä. 🥰 Nyt vaan omanapailen.

@Yrittäjä83 onpa kyllä ikävä tollanen vuoto mutta onneksi nyt pääset lääkäriin! Oiskohan hyvä pyytää kans ferritiini pvk:n lisäksi jos nyt ollut paljon vuotoa? 🤔

@Pinkkigreippi hyvä kun nyt normimenkat! Oliko ne edelliset siis tosi poikkeukselliset? Oiskohan voinu olla joku kiinnittymisyritys.. tosin mullakin kyl vaihtelee kierrosta toiseen vuodon määrä.

@Puolikuu oi vitsi nyt on kyllä niin lupaavan kuuloista!🤞jännään sun puolesta ku itellä ei oo nyt muuta jännättävää ku että saako miehen kellistettyö illalla 🤣

Jännää kans @Sandra84 kunpa nyt tulis hyviä tietoja testistä. Milloin siitä tulee tulokset?

Minä kuukausi sitten kävin kertomassa ilouutisen ja nyt tulin kertomaan suru-uutisen, keskeytynyt keskenmeno todettiin viimeviikon ultrassa ja nyt tässä kärvistellään vuodon kanssa 💔😭 Vihdoin kun alkoi spontaanisti raskaus. Mutta ei voi mitään.

Kyllä täällä toivon kaikille niitä plussatuulia! Taustalla huhuilen varmasti lukemassa ja katsotaan jaksanko aktivoitua paremmin, kunhan pääsen tästä yli.

@Puolikuu ei onneks sotke kun aika on vasta ensi viikolla torstaina, tosin nyt sit saa jännittää etten ovuloi sit juuri silloin koska ei saa harrastaa seksiä jos vuotaa.. Sulla on jännä tilanne, toivottavasti on nyt sitä itseään 🤭

@Pikkutytöt tähän asti vuoto oli tosi niukkaa eli ei sinänsä ollu ongelmaa. Nyt alko vuoto tosi runsaana niin toivottavasti ei kestä pitkään 😵‍💫

Täällä tosiaan alko nyt kunnon menkat, ihan jäätävät mut jospa tää nyt starttais uuden kierron ja pääsis vihdoin jännittämään.

Voi ei @Täti-ihminen 💔 jaksamista asian käsittelyyn, ei ole helppoa. 💔

Ihanaa @Sandra84 että asiat etenee 🥰 ei kait yrittämisestä haittaa ole, jos eivät ole erikseen kieltäneet... 😇

Täällä kärvistelee voimistuvan nänni/rintakipuilun kanssa, mikä ei normi PMS oireena ole kyllä ollut näin voimakasta.. illalla oli etova olo kun olisi pitänyt nukahtaa.. yökin oli tuskaa osittain rintamuksen vuoksi, osittain eilisen hierojalla käynnin.. vielä ei ole menkkatuntemuksia, joten en usko että tänään alkaa.. eli eiköhän luteaali pysyy nyt oikean mittaisena.. kaikki vahvistaa sitä ajatusta, että ovulaatio tapahtui ja nyt olis tyyliin dpo8🙏🏻 nyt sitten saa ehkä vähän piinailla.. lauantaina olis dpo12 aamu.. jos ei menkkoja näy niin vois testata 🤔 tai pitäisiköhän malttaa seuraavaan maanantaihin 🤔 Noh tää on nyt tätä piinailuun taas 😁

@Pikkutytöt Mä en ees tajunnu kysyä kauanko tuloksessa menee. Oletan, että on nopea, koska ei ollut puhetta.

Mulla on nyt varmaan pää sekaisin näiden lääkkeiden takia. Oli kyllä niin synkkää nyt aamulla ja itkettää vaan! Ja tietty bonuslapsi aiheuttaa harmaita hiuksia🥵 Päätin just et hänen kohdallaan otan nyt ”zero f*cks given” mentaliteetin.

@Täti-ihminen Osanottoni ja halaus! Se on kyllä hirveä tunne siellä ultrassa kun saa tällaisen tiedon…😭

@Kesäheinä85 Kuulostaa lupaavilta oireet, mut mä en enää luota mihkää oireisiin. 🫣 Ärsyttää. 🤗 Pidän peukkuja!

Erikoista, että apteekin ovistesti vaan haalistui kokoajan mitä lähempänä ovis oli… kun siellä kuitenkin oli iso johtofolli kypsymässä 🤗 ovitrelle vissiin nyt hoitaa oviksen.

Täällä on menossa dpo 0 tai 1, mites tämä nyt lasketaankaan kun olen ihan satavarma et viime yönä ovuloin. En ole varmaan ikinä tuntenut niin selkeää vihlaisua vasemmalla puolen alavatsaa, ja melkein heti sen perään nesteholahdus. Tökin keskellä yötä flunssaisen mieheni hereille että NYT pitää saada. Noh, hän tuumaili hetken et paras hoitaa homma et pääsee nukkumaan ja säästyy sitten kuukauden kestävältä naputukselta, ... Olin toki ollut kärttyinen illan, kuten kuvaan kuuluu, eli eipä erityisen romanttiset olleet fiilikset.

No mutta nyt päästään taas kohta jännäilemään ja testailemaan. Meillä on koko porukka flunssassa, pitänee toivoa ettei itseen kovin pahasti tarttuisi ettei tarvitse lääkkeillä häiritä tätä hetkeä. Nyt inkiväärijuomat, sinkit, c:eet, asat ja muut kehiin! ... mitäs muita kikkakolmosia olikaan kiinnittymisen tueksi...

Täällä on menossa dpo 0 tai 1, mites tämä nyt lasketaankaan kun olen ihan satavarma et viime yönä ovuloin. En ole varmaan ikinä tuntenut niin selkeää vihlaisua vasemmalla puolen alavatsaa, ja melkein heti sen perään nesteholahdus. Tökin keskellä yötä flunssaisen mieheni hereille että NYT pitää saada. Noh, hän tuumaili hetken et paras hoitaa homma et pääsee nukkumaan ja säästyy sitten kuukauden kestävältä naputukselta, ... Olin toki ollut kärttyinen illan, kuten kuvaan kuuluu, eli eipä erityisen romanttiset olleet fiilikset.

No mutta nyt päästään taas kohta jännäilemään ja testailemaan. Meillä on koko porukka flunssassa, pitänee toivoa ettei itseen kovin pahasti tarttuisi ettei tarvitse lääkkeillä häiritä tätä hetkeä. Nyt inkiväärijuomat, sinkit, c:eet, asat ja muut kehiin! ... mitäs muita kikkakolmosia olikaan kiinnittymisen tueksi...
Villasukat ja lämpimiä juttuja= lämmin kohtu 🩷

@Nepeta Cataria sulla on kyllä ihan ainutlaatuinen mies että flunssaisena kesken unien on valmiina hommiin 😄 mä jos yrittäisin tota ni tulis vaan joku murahdus vastauksena.

Voi kunpa ois nyt @Kesäheinä85 n vuoro plussata! Pidän peukkuja.

Meillä jäi eilen välistä ku mies tuli niin myöhään kotiin, ja tietty tänään sit se heräs tosi flunssaisena. On kyllä ollut töissä normaalisti että josko tässä tänään ois jotain toivoa yritykseen. Nyt kp7 ja viimeksi ovis oli kp11 että kyl tässä aika pikaiseen pitäs saada talletukset alkuun.

Minä yritän himmailla, että pääasia, et ovis tapahtui.. kaikki muu on sitten plussaa.. jäitä hattuun.. kuten @Sandra84 kirjoittikin, minäkään en enää luota oireisiin.. ja sit taas joo mun kohdalla plussa kauan ei ole tarkoittanut että etenisi... Eka kkm tai tuulimuna... Sit varhainen keskenmeno.. ku tiputtelu alkoi jo rv5... 😑 Siitäkin on kohta vuosi... Sen puoleen vois kyllä nyt jo tärpätä oikeasti kun oon pitempään jo syönyt metforemiakin... 🤔

Muokattu viimeksi:
Ovistestailu täällä käynnissä, negaa näyttää niinkuin pitääkin. Aloitin ajoissa jotta Clearbluen lila digi ehtii ottaa ”nollatason” ja mittaa sit estrogeeninkin nousun oikeen sit kun se alkaa. Viime kierrossa oli kp 11 ovis, tai ainaki kp10 ovisplussa, tosin epäilen että mulla saattaa ovis tulla vasta tokana päivänä plussan jälkeen kun liuskatestit näyttää aina kaks päivää putkeen positiivista.

Mitäs muille kuuluu?

Mä nyt omanapailen vain tässä kohtaa.. Plussa tuli!! 😭😍 Toki hyvin aikaista, mut ihan selkeä viiva tuli herkkään testiin. Nyt vaan toivon, että pysyy.. 🙏
Onnea onnea onnea! 💕❤️🧡

Kuis monta kiertoa teillä nyt meni tähän jos helmikuulla aloittelitte? Yritän tsemppaa itteekin että kyllä tässä ehtii vielä! Oliko puolisolla millainen ensireaktio uutiseen? 😊

Ja jos ei oo mitään pahaa keskenmenohistoriaa niin voihan sitä ajatella että kaikki voi mennä ihan hyvin🌟

Kiitos kaikille! 🥰

@Pikkutytöt Tämä oli 8. kierto. Kyllä teillä vielä on hyvin aikaa, oot mua nuorempikin, jos muistan oikein. Mä täytän joulukuussa 42. Tässä kierrossa yritin tietoisesti keskittyä rentouttaviin asioihin, vaikka työt meinaa aina salakavalasti stressata. Lisäksi uskon, että kehon toiminta on vasta pikkuhiljaa palautunut kierukan poiston jälkeen. Ja sitten tietty ne sukusolujen laadut, koska sattuu kohdalle. Mulla ei ole ollut koskaan muita plussia testissä kuin esikoinen. Toki en ole ollut superinnokas testailijakaan, kun niitä negoja on saanut tarpeeksi tuijotella. 😬 Mä laitoin miehelle päivällä viestin, että kyllä se testi tänään on tehtävä, kun melkein vuorokauden jo vuoto myöhässä. Oli vähän epäileväinen, mut ku laitoin faktat pöytään, et tiedän koska ovis ollut ja lämmöt ylhäällä ja luteaali kellontarkaa, niin pisti kai vähän jännittämään häntäkin. Hämmentyneen iloisena otti asian ja laskeskeli, että kuuma kesä tulossa mahan kanssa. 😅 Kun nyt vaan pysyy matkassa, tietenkin pitää olla realisti.

@Täti-ihminen Suuren suuri osanotto, niin ikävää. 💔 Tässä juuri muistutus siitä, että plussa ei vielä takaa mitään pysyvää. Mutta silti haluan uskoa, että kun on jo plussan saanut, niin seuraava plussa voikin olla pysyvä. Voimia toipumiseen.
🫂

@Sandra84 Hienoa, että homma etenee hyvillä mielin. 🥰 Ei muuta kuin pökköä pesään vain yritykseen myös luomuna. 👌

@Kesäheinä85 Sulle kans erityisesti pidän koko ajan peukkuja ja varpaita pystyssä, että tärppäisi. 🥹

@Nepeta Cataria Superkova suoritus flunssan keskellä, arvostan! 😅

Takaisin