Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!Nyt on pakko johonkin päästä purkautumaanKatsoin, että olen maaliskuussa viimeksi kirjoittanut ja sen jälkeen heittänyt kirveen kaivoon... Kesä meni ja heinäkuussa viimeiset kuukautiset.. (pco:n takia todella epäsäännöllinen kierto) Nyt on tisssit ollut neljättä viikkoa kipeät ja odottanut koska sitten ne kuukautiset alkaisi, kun muutama edellinen kerta tissikipu enteillyt vuotoa. Toinen vaihtoehto oli alkavat vaihdevuosioireet. Jostain syystä ajattelin, että teen kaappiin lojumaan jääneen ovistesti, en tiedä miksi.. No sehän paukasti samantien positiiviseksi. En ole ikinä saanut ovisplussaa ja olen sentään jo 42
Äkkiä kauppaan hakemaan raskaustesti, joka sekin sitten samantien lävähti plussaksi, mitä ihmettä
Kirjaimellisesti ihme
Ei mitään hajua viikoista tai mistään muustakaan. Ilmankos on muutaman kerran ollut huono-olo ja ne tissit neljä viikkoa kipeät
![]()
Onnea!Nyt on pakko johonkin päästä purkautumaanKatsoin, että olen maaliskuussa viimeksi kirjoittanut ja sen jälkeen heittänyt kirveen kaivoon... Kesä meni ja heinäkuussa viimeiset kuukautiset.. (pco:n takia todella epäsäännöllinen kierto) Nyt on tisssit ollut neljättä viikkoa kipeät ja odottanut koska sitten ne kuukautiset alkaisi, kun muutama edellinen kerta tissikipu enteillyt vuotoa. Toinen vaihtoehto oli alkavat vaihdevuosioireet. Jostain syystä ajattelin, että teen kaappiin lojumaan jääneen ovistesti, en tiedä miksi.. No sehän paukasti samantien positiiviseksi. En ole ikinä saanut ovisplussaa ja olen sentään jo 42
Äkkiä kauppaan hakemaan raskaustesti, joka sekin sitten samantien lävähti plussaksi, mitä ihmettä
Kirjaimellisesti ihme
Ei mitään hajua viikoista tai mistään muustakaan. Ilmankos on muutaman kerran ollut huono-olo ja ne tissit neljä viikkoa kipeät
![]()
OnneaNyt on pakko johonkin päästä purkautumaanKatsoin, että olen maaliskuussa viimeksi kirjoittanut ja sen jälkeen heittänyt kirveen kaivoon... Kesä meni ja heinäkuussa viimeiset kuukautiset.. (pco:n takia todella epäsäännöllinen kierto) Nyt on tisssit ollut neljättä viikkoa kipeät ja odottanut koska sitten ne kuukautiset alkaisi, kun muutama edellinen kerta tissikipu enteillyt vuotoa. Toinen vaihtoehto oli alkavat vaihdevuosioireet. Jostain syystä ajattelin, että teen kaappiin lojumaan jääneen ovistesti, en tiedä miksi.. No sehän paukasti samantien positiiviseksi. En ole ikinä saanut ovisplussaa ja olen sentään jo 42
Kirjaimellisesti ihme
![]()
Kiitos näkemyksestä@Indigo En oo ite testannut, mut oon ymmärtänyt, että nuo RFSU testit ei olisi niin selkeitä ovistestejä.. PC on itsellä kyllä toiminut.
Täällä alkoi kans uusi kierto. Voi höh, harmittaa.
Tsemppiä kaikille, voi olla että vähän hiljenen hetkeksi, kun on kaikkea muuta, mm. hautajaiset ensi viikolla. Käyn kyllä varmasti lukemassa.![]()
Okei kiitos näkemyksestä. Mulla pregcheckiin tulee aina jonkinlainen viiva, rfsu ei näytä paljoakaan vahvistuvan. Eli samanlainen kokemus. Eilen ja tänään myös pregcheck vain haalea viiva ja clearbluen digitaalinen O-ympyrä nega. Kp8@Indigo mie tikutin pari kiertoa noilla rfsun testeillä ja en saanut niillä plussaa. Sit aloitin tekee pc:n testeillä niin ainakin omaan makuun paremmat
@Puolikuu osanotot ja tsemppiä
Täällä tuhrua viimein loppui perjantaina. Nyt sit tikutetaan ovista taas. En viikko vaikea aikataulujen kanssa ja kaikki lapset on vielä koko ajan kotosalla koska lomaviikko. Katsotaan kui käy tän oviksen kanssanyt kp 10 ja vielä ainakin testi nega. Oireita on et lähestyy ovis. Olettaisin itse et plussa tulee huomenna tai tiistaina..
Mulla oli eilen kp 10 ja pc näytti tältäOkei kiitos näkemyksestä. Mulla pregcheckiin tulee aina jonkinlainen viiva, rfsu ei näytä paljoakaan vahvistuvan. Eli samanlainen kokemus. Eilen ja tänään myös pregcheck vain haalea viiva ja clearbluen digitaalinen O-ympyrä nega. Kp8![]()
Mulla oli eilen kp 10 ja pc näytti tältä
View attachment 148976
Plussa on yleensä tullu kp 12. Saa nähdä miten tässä kierrossa kun viime kierto ja menkat oli niin oudotmut oireita on kyl eli lähellä se on