40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_7211.jpeg
IMG_7209.jpeg

Ovistestit aamulla kp6. Ylempi pregcheck - Alempi rfsu. Mitä tuostakin pitäisi ajatella? Clearblueen tuli tietysti ekana aamuna O ympyrä.

@Indigo En oo ite testannut, mut oon ymmärtänyt, että nuo RFSU testit ei olisi niin selkeitä ovistestejä.. PC on itsellä kyllä toiminut. 👍

Täällä alkoi kans uusi kierto. Voi höh, harmittaa. 😔

Tsemppiä kaikille, voi olla että vähän hiljenen hetkeksi, kun on kaikkea muuta, mm. hautajaiset ensi viikolla. Käyn kyllä varmasti lukemassa. ♥️

Täällä ovulaatio oireita ollut jo pari pv ja yöllä tuli positiivinen testi, ouran mukaan lämpö ei oo noussut ni saa nöhdä tuleeko ovuloimaton kierto vai nouseeko ne vielä 😊 seksiä ollut to, pe ja tänään ni ainakin yritetty on joka tapauksessa 🤭 Sit vaan tylsää odottelua monta päivää 😂

Mulla iän ja hoitojen myötä menkat muuttuneet kyllä. Ekat päivät vähän turhankin runsaita. Kestää edelleen 5pv, kestäneet 5pv vuosia. Kierto edelleen noin 28pv kun ei hoitoja… joskus heittellyt.

Kp10 tänään ja ovis varmaan tulossa, sellaisia tuntemuksia. En oo jaksanu mitään tallettelua ajatella, pitää alkaa nyt jotenkin lempeästi lähteä lähentymään taas. Omalla kohdalla ollut vähän sellaista jaksamattimuutta asian suhteen. Eilen tein ovistestin apteekin testillä. Oli vielä haalea. Jospa tänään vähän jaksaisi aktivoitua makkarin puolella. 🤗
Vielä reilu viikko niin saadaan tietää sen alkion tilanne.

@Indigo mie tikutin pari kiertoa noilla rfsun testeillä ja en saanut niillä plussaa. Sit aloitin tekee pc:n testeillä niin ainakin omaan makuun paremmat 👌

@Puolikuu osanotot ja tsemppiä 💔

Täällä tuhrua viimein loppui perjantaina. Nyt sit tikutetaan ovista taas. En viikko vaikea aikataulujen kanssa ja kaikki lapset on vielä koko ajan kotosalla koska lomaviikko. Katsotaan kui käy tän oviksen kanssa 😵‍💫 nyt kp 10 ja vielä ainakin testi nega. Oireita on et lähestyy ovis. Olettaisin itse et plussa tulee huomenna tai tiistaina..

Nyt on pakko johonkin päästä purkautumaan 🙈 Katsoin, että olen maaliskuussa viimeksi kirjoittanut ja sen jälkeen heittänyt kirveen kaivoon... Kesä meni ja heinäkuussa viimeiset kuukautiset.. (pco:n takia todella epäsäännöllinen kierto) Nyt on tisssit ollut neljättä viikkoa kipeät ja odottanut koska sitten ne kuukautiset alkaisi, kun muutama edellinen kerta tissikipu enteillyt vuotoa. Toinen vaihtoehto oli alkavat vaihdevuosioireet. Jostain syystä ajattelin, että teen kaappiin lojumaan jääneen ovistesti, en tiedä miksi.. No sehän paukasti samantien positiiviseksi. En ole ikinä saanut ovisplussaa ja olen sentään jo 42 🤭 Äkkiä kauppaan hakemaan raskaustesti, joka sekin sitten samantien lävähti plussaksi, mitä ihmettä 🙈 Kirjaimellisesti ihme ❤️ Ei mitään hajua viikoista tai mistään muustakaan. Ilmankos on muutaman kerran ollut huono-olo ja ne tissit neljä viikkoa kipeät 🙈

Liitteet

• 20251012_191426.jpg
    20251012_191426.jpg
    423.1 KB · Katsottu: 85
Nyt on pakko johonkin päästä purkautumaan 🙈 Katsoin, että olen maaliskuussa viimeksi kirjoittanut ja sen jälkeen heittänyt kirveen kaivoon... Kesä meni ja heinäkuussa viimeiset kuukautiset.. (pco:n takia todella epäsäännöllinen kierto) Nyt on tisssit ollut neljättä viikkoa kipeät ja odottanut koska sitten ne kuukautiset alkaisi, kun muutama edellinen kerta tissikipu enteillyt vuotoa. Toinen vaihtoehto oli alkavat vaihdevuosioireet. Jostain syystä ajattelin, että teen kaappiin lojumaan jääneen ovistesti, en tiedä miksi.. No sehän paukasti samantien positiiviseksi. En ole ikinä saanut ovisplussaa ja olen sentään jo 42 🤭 Äkkiä kauppaan hakemaan raskaustesti, joka sekin sitten samantien lävähti plussaksi, mitä ihmettä 🙈 Kirjaimellisesti ihme ❤️ Ei mitään hajua viikoista tai mistään muustakaan. Ilmankos on muutaman kerran ollut huono-olo ja ne tissit neljä viikkoa kipeät 🙈
Onnea! ❤️

Onnea! 😊 Pieni mukava lisäjännitys mennä ensimmäiseen ultraan, jossa voivat arvioida sikiön viikot. 🤭🫶

Minä käyn täällä aina välillä kurkkimassa teidän kuulumisia ja pitämässä peukkuja mahdollisille plussille. 🫶 Poika on nyt 3kk ja niin vain huomaan kuumeilevani uudesta raskaudesta, vaikka vauva on vielä niin pieni. Tämä ikä tietenkin pistää vettä myllyyn ja painetta siihen, ettei voi jäädä odottelemaan liiaksi. Mitään ehkäisyä en halunnut jälkitarkastuksessa ja se oli miehelle ok. Raskausmahdollisuuksia tässä ei tosin ole, kun ei olla synnytyksen jälkeen sekstailtu kuin kerran. 🙈 Mutta, haave vielä yhdestä vauvasta kytee ja toivon ettei ole liian myöhäistä sille. Syön raskausvitamiinia edelleen ja muutenkin olen yrittänyt huolehtia kaikki samalla tavalla kuin aiemmin yrittäessä raskautta, jotta maaperä niin sanotusti pysyisi hyvänä ja jos munasoluja vielä kehkeytyisi, niin olisi niiden laatu toivon mukaan sitten riittävän hyvää. Pari viikkoa sitten minulla mitattiin ferritiini.. olin tosi yllättynyt kun se oli nyt 112.. välissä kuitenkin synnytyskin. Sehän oli aiemmin ennen raskautta alle 15.. olikohan 13 tai jotain. Pitäisi etsiä vanhoista viesteistä tarkempi luku. Mutta minusta tosi positiivinen juttu. 👌
Menkat ei ole vielä alkaneet uudelleen vaikka useana päivänä olen ollut tuntevinani tuttua juilintaa. En vielä ehkä niitä niin kaipaakkaan. Antaa ajan hieman kulua ja kropan palautua.

Muokattu viimeksi:
Onnea ❤️❤️

@Indigo En oo ite testannut, mut oon ymmärtänyt, että nuo RFSU testit ei olisi niin selkeitä ovistestejä.. PC on itsellä kyllä toiminut. 👍

Täällä alkoi kans uusi kierto. Voi höh, harmittaa. 😔

Tsemppiä kaikille, voi olla että vähän hiljenen hetkeksi, kun on kaikkea muuta, mm. hautajaiset ensi viikolla. Käyn kyllä varmasti lukemassa. ♥️
Kiitos näkemyksestä 😊 Siis tein nuo testit kp6 että ei sen oviksen pitäisi olla löhelläkään? Tuon jälkeen eilen ja nyt aamulla myös pregcheck haaleampi viiva.

@Indigo mie tikutin pari kiertoa noilla rfsun testeillä ja en saanut niillä plussaa. Sit aloitin tekee pc:n testeillä niin ainakin omaan makuun paremmat 👌

@Puolikuu osanotot ja tsemppiä 💔

Täällä tuhrua viimein loppui perjantaina. Nyt sit tikutetaan ovista taas. En viikko vaikea aikataulujen kanssa ja kaikki lapset on vielä koko ajan kotosalla koska lomaviikko. Katsotaan kui käy tän oviksen kanssa 😵‍💫 nyt kp 10 ja vielä ainakin testi nega. Oireita on et lähestyy ovis. Olettaisin itse et plussa tulee huomenna tai tiistaina..
Okei kiitos näkemyksestä. Mulla pregcheckiin tulee aina jonkinlainen viiva, rfsu ei näytä paljoakaan vahvistuvan. Eli samanlainen kokemus. Eilen ja tänään myös pregcheck vain haalea viiva ja clearbluen digitaalinen O-ympyrä nega. Kp8 😊

Okei kiitos näkemyksestä. Mulla pregcheckiin tulee aina jonkinlainen viiva, rfsu ei näytä paljoakaan vahvistuvan. Eli samanlainen kokemus. Eilen ja tänään myös pregcheck vain haalea viiva ja clearbluen digitaalinen O-ympyrä nega. Kp8 😊
Mulla oli eilen kp 10 ja pc näytti tältä

1000026809.jpg

Plussa on yleensä tullu kp 12. Saa nähdä miten tässä kierrossa kun viime kierto ja menkat oli niin oudot 😬 mut oireita on kyl eli lähellä se on

Mulla oli eilen kp 10 ja pc näytti tältä

View attachment 148976
Plussa on yleensä tullu kp 12. Saa nähdä miten tässä kierrossa kun viime kierto ja menkat oli niin oudot 😬 mut oireita on kyl eli lähellä se on

Niin täälläkin, saa nähdä? Menkat on nyt loppu mutta semmoiset ihme niukat tuhruilut. Aivan erilaiset kun ”normaalit” runsaat edellisessä kierrossa.

Mulla PC kp8 tämmöinen. Luultavasti yleensä mulla ovis lähempänä kp15

IMG_7241.jpeg

IMG_7238.jpeg

Muokattu viimeksi:
@StarStrike piti kommentoida että raskauden jälkeen ferritiini ei välttämättä näytä oikein. Että se arvo ei välttämättä ole oikea, jos sulle ei infuusiota oo annettu? Että kannattaa seurata ja syödä silti rautaa. Synnytyksen jälkeen ne arvot voi olla koholla vaikka oikeesti ois raudanpuute. En muista että mikä siihen oli syynä mutta jos on jotenkin epäloogisen korkea arvo niin se voi näyttää väärin.

@Täti-ihminen paljon onnea yllätysplussasta!

Heippa kaikille! Siirryn tänne seurailemaan. Itsellä ikää nyt 41, plussa tuli aika nopsaan viime elokuussa vielä 40v puolella, mutta valitettavasti todettiin kkm syyskuussa. Oli mennyt kesken arviolta viikolla 8+. Km jälkipyykki edelleen menossa ja on ollut raskasta.

Itsellä ollut tässä ohella selvittelyssä hoitoihin hakeutuminen. Gynellä käyty kesällä ennen plussaa ja silloin follikkelien määrä sun muut näytti kuulemma oikein hyvältä. Nyt km ultrassa Dextrassa tilanne näytti heikommalta. Toivottavasti onnistuisi hoidot vielä omilla muniksilla 💕 Lisäravinteita jokunen käytössä ja niistä laitoin ketjun pystyyn tuonne yleiselle puolelle, kaikki vinkit noista voisi keräillä samaan paikkaan niin helppo löytää.

Harmittaa, ettei aloitettu aiemmin ja taas toisaalta tiedostan, että aika ei ollut oikea meillä ennen tota neljääkymppiä.

Onneksi on tällaiset palstat ja vertaistuet saatavilla, mittaamattoman arvokasta 🥹🫶🩷

Muille paljon plussatuulia ja onnea jo plussanneille ✨✨✨

Takaisin