40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wau onnea @Coco83❤️! Kunpa itelläki onnistuis noin nopee 😄 ja muista että vaikka osa raskauksista päättyy tässä iässä keskenmenoon niin kuitenkin suurempi osa päättyy elävään lapseen, tässäkin iässä.

Mulla oli @Puolikuu samanlainen tilanne edellisen lapsen kohdalla että todnäk DPO11 tai 12 (sillon en tikuttanut ovista) oli illalla isot juhlat ja siks tein herkän testin ennen niitä ja oli kyllä tosi selkee viiva, ettei erehtyä todellakaan voi. Huvikseen katoin puhelimesta kuvia ja löytyikin kuva tuona päivänä tehdystä testistä. Toivottavasti päädyt samaan tilanteeseen että pakko mennä mocktaileilla juhlat 😍

Liitteet

• IMG_5330.jpeg
    IMG_5330.jpeg
    159.1 KB · Katsottu: 43
Onnittelut plussasta @Coco83 🥰

@Puolikuu Missä lukemissa sulla on lämmöt? Sorruin taas tarkkailemaan aamu- ja iltalämpöjä vaikka tiedän sen stressaavan🙄 Al oli tänään 36,7 ja äsken mitattuna 37,1. Koko päivän on ollut hieman matalalentoa ja vähän etovaa oloa. Leposyke pomputtelee taas. Rinnat arat jne normi luteaalivaiheen oireita. Dpo5 tänään. Ei siis erityisesti mainittavaa.

@Pinkkigreippi Mulla on nyt ollut vähän sahailevaa, mut kokonaisuutena ylempänä kuin aikaisemmin. Eilen oli jopa 37, sitä lukemaa en ole nähnyt muistaakseni mittaushistorian aikana ikinä. Tänään taas vähän alempi, 36,7. Se on mulle normaali, 36,7-36,8 ylimmillään ollut. Alkukierron lämmöt mulla 36,1-36,3 keskimäärin, nyt oli 36,1. Sit ne laskee ennen menkkojen alkua lähelle sitä alkukierron lämpötilaa.

@Coco83 onnea plussasta 😍 joka kerta tulee uutta toivoa itsellekin kun joku plussailee!

Täällä dpo 6 ja outoa menkkamaista oloa. Ei kipuja eikä mitään sellasta vaan outoa tunnetta.. Ylihuomenna varmaan eka testi.. Jotenkin henkisesti jo valmistautuu taas negaan 🫣

Mulla ei oo yhtäkään lasta ja olen 41 ja en todellakaan vielä luovuta.

Nyt neljäs IVF: Dextrasta soittivat. Meillä on yksi alkio. Se on kuulemma hyvän näköinen. Se oli pakastettu 5-päiväisenä. Sille tehdään PGT-A testaus (onko kaikki kromosomit). Alkio pitää sulattaa, ottaa näyte, sen pitää vielä laajentua/kasvaa, että sen voi pakastaa. Tällä viikolla saa tietää, että onnistuiko se. Sitten pitää odottaa 3-4vk tuloksia. 🤞🏻🥹 Pelottaa ja jännittää!

Mun mielestä sitä lasta pitää yrittää niin kauan, kunnes se ei ole enää tieteellisesti mahdollista!❤️ Ja apuja saa ja pitää pyytää terveydenhuollosta! ❤️

Kaikki sympatiat teille @Evli ja voimia ❤️

@Yrittäjä83 en tiiä voisko tohon alempaan kuvitella viivanpaikkaa mut jos sul tosiaan dpo7 nyt niin ei kyllä pitäisikään näkyä vielä mitään vaikka olisitkin raskaana eli koita malttaa vielä 3 päivää niin vois ehkä näkyäkin 👌 tiedän että se on vaikeeta mut tsemppiä! 🤞

@Evli Halaus! Voimia 😭❤️

@Yrittäjä83 Testaisin parin päivän päästä uudestaan. Mullaki vähä viivalasit päässä… 🫢 Sit näkis paremmin, jos olis jotain. Ehkä ennemmin dpo10.

Kävin tänää fyssarilla. Mun lantio on ihan jumissa ja jalat, hoidetaan neki ny sit kuntoon 🫣

Tässä pitäö keksiä tekemistä, ettei tuu hulluks odotellessa 🫣 @Puolikuu jatka vaan jännittämistä hehe, selkeesti se auttaa! 😀🥰🥰 (Kiitos😍)

@Evli Halaus! Voimia 😭❤️

@Yrittäjä83 Testaisin parin päivän päästä uudestaan. Mullaki vähä viivalasit päässä… 🫢 Sit näkis paremmin, jos olis jotain. Ehkä ennemmin dpo10.

Kävin tänää fyssarilla. Mun lantio on ihan jumissa ja jalat, hoidetaan neki ny sit kuntoon 🫣

Tässä pitäö keksiä tekemistä, ettei tuu hulluks odotellessa 🫣 @Puolikuu jatka vaan jännittämistä hehe, selkeesti se auttaa! 😀🥰🥰 (Kiitos😍)
Pitää yrittää malttaa 😬 mullon vaan vähän ongelma kun menkat alkaa yleensä dpo 9-11 niin tää tuntuu turhauttavalta 😵‍💫 kerran oon päässyt dpo 12 asti

Voi ei @Evli voimia! ❤️

Ja pidetään @Sandra84 kädet kyynärpäitä myöten ristissä 🙏🏻

Ja @Yrittäjä83 samoin, toivottavasti sieltä tulee huomenna tai ylihuomenna vahvempaa viivaa, ettei tarttis arpoa onko vaiko eikö!

Täällä ei taaskaan tai vieläkään näy ovisplussaa... 🤯 Tein just vielä myöhäis illan testin... Noh pitänee jatkaa.. kp20.. kävin pyöräilemässä ja sit tuntu lopuksi kotipihalla kävellessä vähän repäisykipua tai vihlontaa.. meni ohi.. nyt vähän kihelmöi.. alavatsassa.. liekö jotain.. ehkä pitää tänäänkin touhuta kaiken varalta... 🙈

On tämä kyllä hommaa.... Onneksi huomenna työterveyshoitajan juttusille.. josko sitten varaisin lisää aikoja esim. gynelle... Jos saisi niitä letroja taas 🤔

Täälläkin peukut ja varpaat pystyssä @Sandra84 n alkiolle :Green Heart: :Four Leaf Clover: :Green Heart:

Tsemppiä @Kesäheinä85 talletteluihin ja @Yrittäjä83 nyt vaan malttia mutta ymmärrän hyvin malttamattomuuden jos tosiaan usein noin lyhyt luteaali 🫣

Mä tein aamulla ovistestin ja se olikin yllättäen kirkuvan punainen testiviivasta eli ehdottomasti näyttää ovulaatiota, ei voi olla lukematta sitä niin. Nyt kp37 menossa eli aivan täysin poikkeuksellista, kun yleensä kierto max. 30pv ja ovis kp11-17, nyt tässä kierrossa Clearblue hymyili kp 19. Ainoa mahis raskauteen oli kp22 illalla eli jos toi kp19 ovisposi oli oikeen niin ei mitään mahdollisuutta raskauteen. Mutta ihan yhtä ymmälläni olen tästä että ovistesti positiivinen kp37 🙄. Tietty just tänään tein tollasen puikko-ovistestin eli ei ollut näytettä jäljellä josta olis voinu tehä raskaustestin. Koitan nyt olla käymättä vessassa jonnekin klo 11-12 asti mikä tulee olemaan hankalaa ja sit teen raskaustestin mutta jotenkin en siihenkään usko. Ihmettelen vaan että mitä täällä tapahtuu 😳🤯

Takaisin