40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkat alkoi la. Kesti ehkä sen 2pv. Kyllä tää meinaa että vaihdevuodet ovelle kolkuttelee. Harmittaa kyllä ihan sikana. Sanoin miehelle että en käytä ehkäisyä kun ei sitä lasta tuu muutenkaan...

Toivottavasti moni täällä vielä plussaa🙏🏼🥰🙏🏼🥰🙏🏼
En tiedä lohduttaako, mutta mulla on ollut 2 pv kestäviä normaali- tai vähävuotoisia menkkoja jo vuosia. Kävin jossain kohtaa kuopuksen yritystä (kesti 9 kk) gynellä tsekkauttamassa limakalvon paksuutta ennen ovulaatiota ja se oli normaali. Raskauksia on alkanut lyhyistä menkoista huolimatta. Jos kovasti mietityttää kevyet menkat, voi käydä tarkistuttamassa tilannetta. 🙏❤️

Menkat alkoi la. Kesti ehkä sen 2pv. Kyllä tää meinaa että vaihdevuodet ovelle kolkuttelee. Harmittaa kyllä ihan sikana. Sanoin miehelle että en käytä ehkäisyä kun ei sitä lasta tuu muutenkaan...

Toivottavasti moni täällä vielä plussaa🙏🏼🥰🙏🏼🥰🙏🏼
Mulla on täsmälleen sama homma, menkat kestää nykyään 2-3 päivää kun aina on olleet sen 5pv. Tätä on jatkunut ehkä vajaan vuoden.

Täällä ehkä dpo2 ja ovis hyödynnetty. Arvuutellen mentiin taas tarkan päivän kanssa kun en tikuttanut. Normaalit tissikivut ja ajoittaiset vatsan juilimiset on alkanut joten pari viikkoa tätä ”alamäkeä” taas kestettävä. Kunpa tässä kierrossa ei tulisi pahoja pms-oireita😕

Hei mitä sanotte sellaisesta kun mulla on tänään aamulla nyt tullut pyyhkiessä paperiin ihan runsaasti limaista verensekaista vaaleanpunaista vuotoa? Yleensä mulla ei ole ollut mitään välivuotoja mutta runsaat kuukautiset. Oletettu ovulaatio on ollut eilen kp16.

Ovulaation yhteydessä voi joillakin myös tulla vähän vuotoa 🤔 tai sit limakalvoistakin voi tulla, jos on herkät limakalvot ja on ollut kunnon "tallettelut" 🤔

Hei vaan kaikille! Tuun tänne mukaan.
Viime viikolla 40 mittariin, raskaana olin, mutta kkm viikolla 6 ja tänään tyhjennys sairaalassa.
Päästään sitten myöhemmin taas yrittämään uudestaan.
Ennestään neljä lasta nuorempana hankittu. Miehellä ei vielä lapsia, eli eka yhteinen haaveissa. Annettiin miehen kanssa yhteisymmärryksessä aikaa kaksi vuotta. Jos ei siihen mennessä tule onnistunutta raskautta, keskitytään muuhun. Kaksi kertaa tärppäsi ja molemmat kesken.

Hei vaan kaikille! Tuun tänne mukaan.
Viime viikolla 40 mittariin, raskaana olin, mutta kkm viikolla 6 ja tänään tyhjennys sairaalassa.
Päästään sitten myöhemmin taas yrittämään uudestaan.
Ennestään neljä lasta nuorempana hankittu. Miehellä ei vielä lapsia, eli eka yhteinen haaveissa. Annettiin miehen kanssa yhteisymmärryksessä aikaa kaksi vuotta. Jos ei siihen mennessä tule onnistunutta raskautta, keskitytään muuhun. Kaksi kertaa tärppäsi ja molemmat kesken.
Tervetuloa Elea! Mä oon kans aatellu laittaa tollasen rajan yritykselle eli eniten toivon että tulisin raskaaksi viimestään ens vuoden maaliskuussa niin että saatais joulukuun 2026 vauva, mut ihan viimenen raja on siitä vuosi eteenpäin. Täytän sillon 43 ja itelle se on raja et sen vanhempana en enää halua. Onneks tohon maaliskuuhun on elokuusta alkaen noin 9 kiertoa että ihan mahdollista siinä ajassa onnistua. Onko teillä nyt kuinka kauan ollu uuden puolison kanssa jo yritys päällä? Ja voimia keskenmenosta selviytymiseen 💔❤️

Tervetuloa Elea! Mä oon kans aatellu laittaa tollasen rajan yritykselle eli eniten toivon että tulisin raskaaksi viimestään ens vuoden maaliskuussa niin että saatais joulukuun 2026 vauva, mut ihan viimenen raja on siitä vuosi eteenpäin. Täytän sillon 43 ja itelle se on raja et sen vanhempana en enää halua. Onneks tohon maaliskuuhun on elokuusta alkaen noin 9 kiertoa että ihan mahdollista siinä ajassa onnistua. Onko teillä nyt kuinka kauan ollu uuden puolison kanssa jo yritys päällä? Ja voimia keskenmenosta selviytymiseen 💔❤️
Aloitettiin 9/24, kun kardiologi ei nähnyt estettä. Yhteen muutettiin 4/25 ja samassa kuussa tuli kemiallinen. Yksi kierto välissä ja raskaustesti oli +. Että mahdollisuus on kyllä ja se keventää mieltä.

Tervetuloa @Elea ja osanottoni menetyksistä. ♥️ Kaksi vuotta on hyvä ajanjakso vielä onnistua! 💖
Kaksi vuotta on sellainen "ihan hyvä" aika. Sit alle 43v saisi viimeistään sen viimeisen lapsen. Tai meidän tuurilla tulee kaksoset. Edelliset on meinaan kaksostytöt.

Aloitettiin 9/24, kun kardiologi ei nähnyt estettä. Yhteen muutettiin 4/25 ja samassa kuussa tuli kemiallinen. Yksi kierto välissä ja raskaustesti oli +. Että mahdollisuus on kyllä ja se keventää mieltä.

Kaksi vuotta on sellainen "ihan hyvä" aika. Sit alle 43v saisi viimeistään sen viimeisen lapsen. Tai meidän tuurilla tulee kaksoset. Edelliset on meinaan kaksostytöt.
Oho, onko toisten kaksosten todennäköisyys suuri, oletko asiaa tutkinut? Meillä suvussa kaksosia ja viimeksi jo jännitin, kuinka käy..

Oho, onko toisten kaksosten todennäköisyys suuri, oletko asiaa tutkinut? Meillä suvussa kaksosia ja viimeksi jo jännitin, kuinka käy..
Meillä myös suvussa useammat kaksoset ja jännään kans et jos tärppää niin tulisko monta 🤭 itsellä on siis kaksi ja puolisolla neljä lasta niin on vitsailtu et jos tuliski kaksoset vielä 😅

Jee 😍 Ovistesti näyttää hymynaamaa ☺️

Liitteet

• IMG_2902.jpeg
    IMG_2902.jpeg
    2 MB · Katsottu: 32

Minähän haluaisin ihan hirveästi kaksoset 🤭

Kyseessä erimunaiset kaksoset, lisää riskiä monikkoraskauteen.
Suvussa olevista kaksosista en tiedä, koska olen vauvana adoptoitu.

Jee 😍 Ovistesti näyttää hymynaamaa ☺️
Noi cb digit on kyllä hyviä! Mistä oot tilannu noita? Mietin saako jostain halvemmalla kuin raskauskeiju tai kotitesti.fi? Ilmeisesti Lyko kans myy edullisemmin joskus mut sieltä en oo ite viel ostanu. Nyt ku katoin ni oli kympin kalliimpi ku noissa kahessa

Mä voisin kans aktivoitua täällä kunhan tämä tilanne saadaan vietyä loppuun asti. Nyt on siis tilanne se, että viimeisimmät menkat alkoi kesäkuun alussa ja testiin tulikin plussa, mutta testit on nyt haalistuneet ja odotan vuotoa. Vielä ei siis ole havaittu vuotoa ja pienet raskausoireet on päällä. Kyseessä tällä kertaa siis kemiallinen. Oisin niin toivonut että tällä kertaa olisi onnistunut ja olis saanut jäädä keväällä kotiin mutta näköjään ei.

Tilasin jo valmiiksi amazonista nipun ovis ja raskaustestejä. Odotan että ne saapuu niin pääsee testaamaan.

Noi cb digit on kyllä hyviä! Mistä oot tilannu noita? Mietin saako jostain halvemmalla kuin raskauskeiju tai kotitesti.fi? Ilmeisesti Lyko kans myy edullisemmin joskus mut sieltä en oo ite viel ostanu. Nyt ku katoin ni oli kympin kalliimpi ku noissa kahessa
Mun piti saada näitä heti niin ostin kalliilla Prismasta. Lykosta saisi edullisemmin.

Mie tilasin tällä viikolla raskauskeijusta kun oli alessa 👌

Raskauskeijussa ja kotitesti.fissä nää on aina ollu noin 25€/paketti kun oon kattonut. Ja sit postikulut vaan 2€ kun tulee postilaatikkoon

Takaisin