40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Puolikuu insinööreistä en tiiä mut kieltämättä paljon ja kaikkea oon jo selvitelly vaik et milloin ois laskettu aika jos mistäkin kierrosta tärppäis :P

Mulla ku edelliset lapset on tullu ihan ilman varta vasten yrittämistä ni nyt jotenki jännittää et miten tällä kertaa käy jos nyt koittaa vähän ajoittaa ym. Ku jotenki tää maaginen ikäraja 40 mielessä.

Toivottavasti teillä Puolikuu pian onnistaa 😊

@Pikkutytöt Ok, todennäköisyyslaskennasta tein johtopäätöksiä.. 😆 Kyllähän se ikä väistämättä tuo haasteita kehiin, mutta ei auta kuin yrittää ja toivoa parasta. Kaikki ollaan kuitenkin yksilöitä! Ainakin menneisyyden puolesta siellä on helposti tapahtunut raskautumisen. 🙏 Meillä kesti vajaa 5v sitten 8kk, ei mitenkään erityisesti ajoiteltu silloin. Nyt on pakko, että sais osumaan. 🤭

@Sandra84 Voi vitsit, siellä on jännät päivät vielä edessä. Hankala tietysti, kun ei voi tietää, mikä johtuu lääkkeistä ja mikä muusta.. Mutta kyllähän nuo molemmat oireet voisi olla merkkejä tulevasta plussasta..! Sitä kyllä niin toivotaan!🙏💖 Mikä niiden lääkkeitten kanssa aiheutti säätöä? Oliko eri lääkäreillä erilaisia ohjeita?

@Puolikuu Kyllähän teilläkin onneks aika helposti onnistu sit viimeks, peukut pystyyn et nytkin kävis niin varsinkin jos ajoitukset nyt kohdillaan 👌

Mulla pikku paniikki! Kierto olikin yllättäen nyt 19 päivää 😬 ollut 25-28 päivää viime joulukuusta lähtien paitsi tammikuussa oli kans 19 päivää. Että mikä ihme tässä nyt heittää kierron pituutta tolleen, ei kai vaan jotku esivaihdevuodet. Edellisten lasten välissä kierron pituus oli 25-28 päivää kans painottuen ehkä vähän lähemmäksi tota 28. Sain kuitenkin ovulaation kiinni tässä kierrossa (kahtena päivänä testiviiva kontrollia vahvempi) mutta siitä laskettuna luteaali oli 5-6 päivää. Muuten ollu ihan normaalia noin kahta viikkoa.

Moikka kaikille!

Vaikka olenkin pitänyt hiljaiseloa olen silti käynyt lukemassa kuulumisianne. Ainakin @Sandra84 on seuraavaksi jännät paikat😛

Lyhykäisyydessään omaa napaa. Nyt menossa dpo19 ja ovis oli suht myöhään kp16 (tunnistin ilman testejä). Touhuiluja oli suht aktiivisesti siinä ympärillä. Kivasti taitaa just juhannukseksi osua menkat🙄

Mennään nyt hällä väliä-asenteella ilman mitään lämpöjen mittailuja (aiheutti viime kierrossa stressiä) ja oireiden analysointia.

Mukavaa viikonloppua🥰

Noniin täällä taas. Vietin hiljaiseloa kun melkein luulin, että olisi tärppi käynyt kun kävin läpi joka ikisen mahdollisen raskausoireen viime kierrossa. Mutta taisin olla valeraskaana taas. 🤨 Näitä ollut siis nuorempanakin. Nyt ollaan taas ovulaatiossa ja omasta mielestä hyvät mahkut. Tallettelut osuneet nappiin, en siis tikuta. Kuulostelen vain oman kropan tuntemuksia. Katsellaan miten käy. ☺️

@Puolikuu Pyysin Dextralta lisää tukilääkkeitä, kun oma lääkäri oli eri mieltä. Sellaista säätöä 🙈 En jaksa tapella sen mun hoitavan lääkärin kans. Tää koko PAS on menny ihan oudosti… Ajanvaraus ei ollutkaan varattu jne. mitä hän sanoo… Vs. mitä Dextra sanoo…
On kyllä outo juttu, mutta hyvä että toinen lääkäri auttaa paremmin. ♥️

Tein testin suht lyhyellä pidätysajalla… Mun mielestä siellä näkyi vähän jotakin, mutta miehen mielestä ei. Luulin, että edes Ovitrelle näkyisi… Sen pitäs näkyä viikon… Eli tiistaihin. Teen aamulla uuden testin, kun nyt kerran ostin näitä. Teen sit oikeena testipäivänä sen digitestin vielä… 😔

Liitteet

• IMG_1275.jpeg
    IMG_1275.jpeg
    124.4 KB · Katsottu: 90
Koska sulla oli virallinen päivä? Mulla näkyi vasta tosi myöhään silloin PAS:n jälkeen, yritin myös testailla aika aikasin..

@Sandra84 No nyt on jännää, pidetään peukkuja että viiva ilmestyy.

Mulla alkoi etova olo tänään illalla.. mistähän lie johtuu(?!) En bongannut ovista, viimeksi normin oloiset menkat 2.5, sit ollut kahteen otteeseen vuotoa kp 19 (2pv) ja kp 24 (3pv hyytymiä seassa) joten nyt en tiiä milloin menkat seuraavaksi.. Flon mukaan viikon päästä 15.6, eli jään odottelemaan. Plussatuulia kaikille!

Tein testin suht lyhyellä pidätysajalla… Mun mielestä siellä näkyi vähän jotakin, mutta miehen mielestä ei. Luulin, että edes Ovitrelle näkyisi… Sen pitäs näkyä viikon… Eli tiistaihin. Teen aamulla uuden testin, kun nyt kerran ostin näitä. Teen sit oikeena testipäivänä sen digitestin vielä… 😔
Ihan niin kuin vähän jotain näkyisi. Mut tosiaan, jos lyhyt pidätysaika ja näin varhaista, niin siksi ei varmaan enempää näy.. Ja tosiaan, pitäisihän sen Ovitrellen näkyä. Jos aamulla testaat uusiksi, niin kannattaa sit testata joka aamu, niin näkee lähteekö tummumaan vai haalistumaan.. 🙏

Puuh, mä tulin nyt valittamaan tänne, kun en tiedä minne muuallekaan vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: . KKM ja tyhjennys oli 4.5, kierto kestänyt nyt tänään 39 päivää, eikä kuukautisia näy.Tiedän, että tässä voi kestää, mutta turhauttaa tosi paljon, kun ollaan samalla pohdittu, vieläkö toinen hoitojakso kokeillaan. Lääkäri suositteli sitä, kun raskautumisvaste ollut aika hyvä, mutta no, ne munasolut on mitä on. Samalla tuntuu raskaalta, kun ikää tulee kokoajan lisää. En oikein tiedä mitä tehdä. Tai eikai tässä auta kuin odotella :Grimacing Face:

Takaisin