40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttää tosiaan testien ja oireiden puolesta siltä, että oli jo. Ja kierron pituuden mukaankin sopisi olemaan. No mut tallettelut osui sit kuitenkin nappiin, ei muuta kuin piinailemaan! ☺️
Näin itsekin laskelmoin.. Toisessa ryhmässä todettiin et tuskinpa noiden testien perusteella ovista on tapahtunut mutta en ehkä itse nyt heitä vielä kirvestä kaivoon.. Kuitenkin oireet aika vahvat ja voi just olla et aloitin testit liian myöhään.. Katsellaan ☺️ mutta oletan et tänään dpo 1

Näin itsekin laskelmoin.. Toisessa ryhmässä todettiin et tuskinpa noiden testien perusteella ovista on tapahtunut mutta en ehkä itse nyt heitä vielä kirvestä kaivoon.. Kuitenkin oireet aika vahvat ja voi just olla et aloitin testit liian myöhään.. Katsellaan ☺️ mutta oletan et tänään dpo 1
Hyvin voi olla, et edellisenä päivänä oli plussa, itsellä ainakin haalistui tuollaiseksi heti seuraavana päivänä, kun edellisenä oli tummat viivat sekä aamusta että illasta. Ihan huippua en bongannut, mut lämpöjen perusteella ovis kyllä tapahtui. Ja jos sulla kerran kivutkin siitä kertoi, niin kyllä me siihen uskotaan. ☺️

Hyvin voi olla, et edellisenä päivänä oli plussa, itsellä ainakin haalistui tuollaiseksi heti seuraavana päivänä, kun edellisenä oli tummat viivat sekä aamusta että illasta. Ihan huippua en bongannut, mut lämpöjen perusteella ovis kyllä tapahtui. Ja jos sulla kerran kivutkin siitä kertoi, niin kyllä me siihen uskotaan. ☺️
No mut en enää yhtään ymmärrä mitä miun kehossa tapahtuu koska äsken taas tuli jäätävä "limatulppa" tein uudestaan ovistestin ja tulos tämä
1000017596.jpg

No mut en enää yhtään ymmärrä mitä miun kehossa tapahtuu koska äsken taas tuli jäätävä "limatulppa" tein uudestaan ovistestin ja tulos tämä
View attachment 144441
En kyllä tiedä, kuinka se LH-arvo normaalitilassa heittelee.. Jostain oon ymmärtänyt, että joillakin ainakin voi tehdä olla koko kierron ajan pientä hailua viivaa.. Mutta kannattanee jatkaa testailuja vielä.

En kyllä tiedä, kuinka se LH-arvo normaalitilassa heittelee.. Jostain oon ymmärtänyt, että joillakin ainakin voi tehdä olla koko kierron ajan pientä hailua viivaa.. Mutta kannattanee jatkaa testailuja vielä.
No nyt tein aamulla testin niin taas voimistuu eli jatkan testaamista 😬 ja siit heittelee kyllä tuo lh varmaan jo päivän aikanakin ku testaa 😬
1000017634.jpg

No nyt tein aamulla testin niin taas voimistuu eli jatkan testaamista 😬 ja siit heittelee kyllä tuo lh varmaan jo päivän aikanakin ku testaa 😬View attachment 144457
Okei, no kyllähän sitä tietysti näillä kilometreillä voi tulla vähän erilaisia kiertoja väliin. Tuplaovulaatio tai sitten jostain syystä sillä ekalla kerralla ei olisikaan munasolu irronnut. Ootko aamulämpöjä mittaillut? Sekin hyvä keino nähdä, nouseeko ne loppukierrosta, jolloin ovis todennäköisesti tapahtunut.

Joo kommentoisin samaa ku edellinen että ei oo vielä plussa @Yrittäjä83. Testiviivan pitää olla vahvempi kuin kontrolliviiva jos ihan varman tuloksen haluaa. Tosin joskus joillain on vaikeuksia saada positiivista tulosta tietyn merkin ovulaatiotestissä, kun taas toisen merkkisellä saavat sen paremmin. Mulla on nyt kp 7 ja ovulaatio todnäk kp 10-11 tulossa ja nyt on jo vähintään yhtä vahva kuin toi sun testi. Mulla eri merkkinen testi kylläkin. Voithan säkin kokeilla kahta eri merkkiä jos joku toinen toimis paremmin?

Mä siis testailen näitä nyt huvikseen kun näillä näkymin vasta kolmen kierron päästä aloitellaan yritystä. Mut onpahan kiva ku tietää sit jo etukäteen mihin kiertopäivään tähtäillä.

Varattiin matka ens maaliskuulle ni ihan hyvillä mielin oottelee vielä alotusta. Luen kyl tätä palstaa ja toivon plussia kaikille kuumeileville nelikymppisille ku saa siit iteki sit toivoa että voi vielä hyvin natsata tälläkin ikää 😄

Joo kommentoisin samaa ku edellinen että ei oo vielä plussa @Yrittäjä83. Testiviivan pitää olla vahvempi kuin kontrolliviiva jos ihan varman tuloksen haluaa. Tosin joskus joillain on vaikeuksia saada positiivista tulosta tietyn merkin ovulaatiotestissä, kun taas toisen merkkisellä saavat sen paremmin. Mulla on nyt kp 7 ja ovulaatio todnäk kp 10-11 tulossa ja nyt on jo vähintään yhtä vahva kuin toi sun testi. Mulla eri merkkinen testi kylläkin. Voithan säkin kokeilla kahta eri merkkiä jos joku toinen toimis paremmin?

Mä siis testailen näitä nyt huvikseen kun näillä näkymin vasta kolmen kierron päästä aloitellaan yritystä. Mut onpahan kiva ku tietää sit jo etukäteen mihin kiertopäivään tähtäillä.

Varattiin matka ens maaliskuulle ni ihan hyvillä mielin oottelee vielä alotusta. Luen kyl tätä palstaa ja toivon plussia kaikille kuumeileville nelikymppisille ku saa siit iteki sit toivoa että voi vielä hyvin natsata tälläkin ikää 😄
Joo mietin just että jos ei nyt tärppää niin ens kiertoon ostan eri merkkisiä.
Tässä siis vielä toi testi 10 Min päästä testistä. Huomenna taas uudestaan 😅 itsellä pelko et tapahtuuko ovulaatiota. Molemmissa aiemmissa raskauksissa ovulaatiota ei tapahtunut helposti ja raskauduin niissä kierrossa heti joissa ovulaation sain testiin
1000017712.jpg

Tervetuloa @Yrittäjä83 ☺️ Kuinka siellä on tilanne edennyt?

Tervetuloa myös @SarLei84 ☺️ Ainahan sitä voi jättää asian vähän niin kuin kohtalon käsiin, tuleeko vielä, jos ei estele. Mäkin ajattelin ensin tekeväni niin, mutta kyllä meillä pitää tikuttaa ja ajoittaa talletteluja, jotta on oikeasti mahdollisuuksia niillä harvoilla munasoluilla, jotka vielä kunnollisia. 🤭 Tässä kierrossa tosin meni vähän myöhäiseksi, niin kuin jo kirjoitinkin. 🙃

Tsemppiä kovasti @Vapaalaskija , onneksi teillä nyt on se käynti, niin pääsee asiassa eteenpäin. Toki noin pian edellisen raskauden jälkeen voi vain olla, et keho tarvitsee aikaa. (Tämä kommentti täysin maallikkona.) Toivottavasti rahalliset huolet ei ala liiaksi painaa, onhan se kuitenkin satsaus tulevaisuuteen. ♥️ Tule kertomaan, mitä siellä sanottiin!
Oli hyvä käynti ja sanottiin, että ottaa sitten uudestaan yhteyttä, kun on lopettanut imetyksen. Imetys vääristäisi AMH-arvoa, joten se mitataan kun imetyksen lopettamisesta kulunut kuukausi. Ja ei oo muutamista kuukausista kiinni hoitojen aloitus.

Nyt alkoi uusi kierto. Käynti antoi myös toivoa, että saattaahan se luomustikin tärpätä vielä, jos hyvin käy 🙏. Se on mielenkiintoista, että jos tärppäisikin kun on lopettanut imetyksen. Imetyksen lopettamisen kanssa etenen päivä kerrallaan, edelleen on molemmille meille tärkeä juttu ❤️.

Oli hyvä käynti ja sanottiin, että ottaa sitten uudestaan yhteyttä, kun on lopettanut imetyksen. Imetys vääristäisi AMH-arvoa, joten se mitataan kun imetyksen lopettamisesta kulunut kuukausi. Ja ei oo muutamista kuukausista kiinni hoitojen aloitus.

Nyt alkoi uusi kierto. Käynti antoi myös toivoa, että saattaahan se luomustikin tärpätä vielä, jos hyvin käy 🙏. Se on mielenkiintoista, että jos tärppäisikin kun on lopettanut imetyksen. Imetyksen lopettamisen kanssa etenen päivä kerrallaan, edelleen on molemmille meille tärkeä juttu ❤️.
Hyvä kuulla! 🥰 Aivan oikein ajattelet imetyksen kanssa, se on teidän kahden ainutlaatuinen juttu. Voisi jäädä kaduttamaan, jos sen lopettaisi liian aikaisin yrityksen vuoksi. ♥️ Ja mistäs sitä tietää, vaikka imetyksen aikanakin jo tärppäisi. Toivottavasti käynti toi mielenrauhaa ja saat stressitasoja alas.

Kirjoittelin tonne yleiseen ryhmään, mutta kukaan ei kommentoinu, joten päivittelen nyt täällä tilannettani muuten vaan :Grinning Face:

Oon siis ihmetelly tässä eri ovulaatiotestien toimivuutta, oon käyttäny Raskauskeijun halpiksia eli Onestepejä, ja nyt Apteekin ovulaatiotestejä. Sain apteekin versiolla tänään selvästi vahvemman testiviivan kuin Onestepeillä. Mietin, että onko niin, ettei Onestepit sitten aina mulla saa ovulaatiota kiinni, vai onkohan piikki tulossa vasta huomenna. No, se jää nähtäväksi. Toinen, mikä oli outoa, oli se, että Premom-sovellus ei tunnistanut eroa eilisen ja tän päiväisen apteekin testin välillä, vaikka eilinen oli selvästi haaleampi kuin tämänpäiväinen. Oisko muuten suosituksia ovistesteistä? Näiden lisäksi oon Clearbluen digiä kokeillu ja sillä saanu kahessa kierrossa pysyvän hymynaaman, toisessa tuli kaks päivää peräkkäinkin se pysyvä digi. Tosin jäi epäselväksi oliko niin, ettei tolla digillä ois enää pitänyt edes testaa ekan pysyvän hymynaaman jälkeen. Täytyy varmaan kaivaa ohjekirja esiin.

Kovasti oottelen, että pääsen tästä pelkästä ovulaatiotestailusta tositoimiin! Vielä kolme kiertoa pitäis malttaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Ollaan varattu ulkomaanreissu yhteen konserttiin ens vuoden maaliskuulle ja se on molemmille tärkeä juttu niin siks alotellaan vasta elokuun puolivälissä, että pystyy vielä lentää matkan aikaan.

Mites kaikilla muilla menee? :red-heart:

Oon ahkerasti lukenu tätä ketjua, vaikken ihan koko aikaa oo kirjotellu (vielä).

@Fanni81 Vähän tympeää, jos aina samaa kaavaa noudattaa.. Mut ei kai se kuitenkaan vielä mitään todista. Tsemppiä odotteluun. ♥️

Mä täällä taas piinailen, vaikka odotusarvo ei ollut korkealla. On ollut muista kierroista poikkeavasti rinnat arat yhtä päivää lukuunottamatta oviksesta asti. On ollut outoa kutinaa ja tuikkailuja nänneissä. Viime yönä heräsin tosi kovaan pistävään kipuun nännialueella, kesti 5-10 min. Alavatsassa on ollut välillä jomotusta ja eilen illalla nukkumaan mennessä niin kuin elohiiri. Sit huomasin Polarin sovelluksesta, että viime yön alin syke on ollut 55, kun pitkän aikaa 49-52, satunnaisesti 53. Lämmöt on olleet vähän tasaisemmin korkeammalla kuin viime kierrossa. Ei kai nämä vielä mitään varmoja oireita ole, mut ainakin saa aikaan piinailua. 😅 Toisaalta on ehkä mukavakin pitää pientä toivetta yllä. DPO9/8 on nyt.

Mitäs muille? @Sandra84 h-hetki lähestyy? 🥹💖

@Pikkutytöt Mä en kans tajua testien logiikkaan. Mulla toimii vain pregcheckin ja apteekin ovistestit. Muista ei anna kunnon viivaa. Nyt en oo kyllä hetkeen testaillukaan…

Tänään kävin verikokees mittauttamassa progesteroniarvon, niin selviää pitääkö mun ottaa isompi annos tukea esim. cycglogest ja terolut tms. Jos nyt pääsen siirtoon. Perjantaina pitäisi olla siirto. Toivon että meidän ainoa alkio selviää siirtoon. ❤️ En tiedä mikä on, mutta etoo. Toi cyclogest varmaan tekee sitä… 🤭

Flunssastakin oon selvinnyt. Uskalsin varata huomiselle 90min hieronnan. Oon ihan jumissa ku oon loikoillu sen +viikon. Ei oo vanhaks tulemista 🤣

Jännäääää!

@Pikkutytöt En tiedä ovistesteistä muuta kuin että itsellä on toiminut Pregcheck, Onestepistä oon lukenut vähän huonoja kokemuksia kai.. Ja Premomin sovelluksessa mun ainakin on pitänyt itse säätää niitä viivavärejä vastaamaan testiä.. Jotain se kyllä tunnistaa itsekin, mutta ehkä vasta tosi vahvan posin luotettavasti..

@Sandra84 Voi vitsit, niin jännää..! Kuuletko vasta perjantaina alkion tilanteen? Uskotaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! 💖

Heippa ja tervetuloa uudet mukaan! Minäkin taustaillut.

@Vapaalaskija kovasti voimia sinne❤️. Joku suositteli mulle kans hoitoa jos haluis paremmat mahdollisuudet tällä iällä raskautua. Ei oo taloudellisesti meillä mahdollista hoitoihin. Mun siskolla 10 hoitokertaa joista 3 raskautta, 4lasta, yksi kaksoisraskaus, olisko n.20 000€ mennyt hoitoihin.. tästä reilu 20v aikaa.

@Fanni81 tsemppiä kovasti, itse pohdin myös pitääkö laittaa kierukka takaisin kun aivan jäätävät menkkaoireet 😮‍💨. Meilläkin nyt viimeisiä yrityksiä meneillää. Mulla siis kierukka poistettu 3/24, kohdunulkoinen 3/25, joka päätyi leikkaukseen jossa vasen munanjohdin poistettiin.

Nyt kierto aivan sekaisin, vuoto alkoi jo kp 19 kohdalla, hyytymiä ja 2pv vuoto, sit loppu kuin seinään, viikko myöhemmin eli tällä viikolla alkoi vuoto uudelleen, nyt 3pv vuotanut ja kipulääkettä saanut ottaa että pystynyt olla töissä. Ovista en bongannut tässä kierrossa milloin lie tullut..

Ystävä sai viime lauantaina poikavauvan, ikää 43v, syyskuussa täyttää 44v, heillä oli 2v yritystä joka sisälsi kkm rv 17, km rv 12 (sydänäänet loppunut rv 8) +useampi varhainen keskenmeno. Olen niin onnellinen että saivat vauvan syliin asti.

Takaisin