40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo kauheesti jaksanut kirjoitella tänne, ei ollut se helmikuun tyhjennyshoito onnistunut ja vuodin verta sen jälkeen kauan ja raskaustestit ei mennyt negatiiviseksi vaikka haaleni. Lopulta sain kohtutulehduksen huhtikuun alussa ja suonensisäisiä antibiootteja. Onneksi ensimmäiset kuukautiset alkoivat vielä kuun lopussa ja heti siitä kierrosta tuli tänään hailura Dpo 10. Voi kun tämä vahvistuisi ja pysyisi nyt mukana.
1000002996.jpg

@Sandra84 Onpa hyvä uutinen ❤️

@Mallerynne Hengessä mukana 🙏 Toivotaan parasta ❤️

Ei oo todellista, mutta oon siis taas kipeänä ja lapsi myös. Ehdin olemaan kaksi viikkoa terveenä. Nyt myös oletetun ovulaation aikoihin/jälkeen on ollut taas yöheräilyä ja vaikea nukahtaa uudestaan. Tiedostan olevani melko stressaantunut ja mietin myös, että vaikka kierto on palautunut niin hormonitoiminta ei ole välttämättä ihan balanssissa vielä synnytyksen jälkeen.

Eilen iltapäivällä myös ovistesti nega... Tänään kp 16/28 , en testannut, ois luullut jo oviksen tulleen, testaan vielä huomenna ja sit jään odottamaan alkaako menkat 29.5.. jostain luin että munasolu voi kulkeutua vatsaonteloon ja sitä kautta "poistua"(??!!) koska munanjohdinta ei vasemmalla ole. Oon jotenkin aina ajatellut että munasolu irtoaa vuorotellen vas./oik. mut jossain oli että voi irrota kaks kertaa samalta puolelta.. Juu myönnetään en oo perehtynyt asiaan kuin vasta nyt kun ei ole kuin oikea munanjohdin olemassa. Raskauden mahdollisuus varmaan siinä 1% luokkaa..

@Mallerynne Toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin😊🥰

@Seneda Onpas ikävää jos ovulaatio ei anna viitteitä itsestään😩 Ystävältäni on myös poistettu toinen munanjohdin ja sai aikoinaan kaksi lasta sen jälkeen. Vielä on toivoa😊

Täällä dpo12 ja kp27/27. Lämmöt romahti jo eilen, samoin rintojen arkuus on hävinnyt. Olo on aika normaali, ei ainakaan raskautunut😅 Varmat merkit menkoista siis, jään odottamaan niitä.

Dpo14 ja 29/27 ei näy menkkoja vielä… lämmöt sahailee miten sattuu, illalla oli taas 37,0 ja aamulla jälleen 36,4. Aamulla oli menkkamaisia tuntemuksia ja laitoin siteen varmuudeksi. Alkais jo🙄

Täällä vielä flunssassa, mutta kuumetta ei oo ollu nyt pariin päivään. Huomenna sit ultraan ja sit tietää vähän lisää tulevasta alkionsiirrosta. Pieni pelko siinä, että jotakin tapahtuu. Siis että se kuukahtaa tai jotain. Pelottaa vähän…

Täällä vielä flunssassa, mutta kuumetta ei oo ollu nyt pariin päivään. Huomenna sit ultraan ja sit tietää vähän lisää tulevasta alkionsiirrosta. Pieni pelko siinä, että jotakin tapahtuu. Siis että se kuukahtaa tai jotain. Pelottaa vähän…
Kuinka ultra meni? Toipumisia flunssasta😊

Kp1. Kierto oli 29pv mikä oli hyvä muutos tähän geleettömään kiertoon. Geleen syöminen lyhensi kiertoni 26 päivään mikä vähän ärsytti. Muutoin tässä kierrossa mulla oli voimakkaammat pms-oireet, pari viime päivää on mennyt syvissä vesissä itkeskellen. Selvästikin kapselit vaikuttivat positiivisesti mielialaan, sen puolesta voisin niitä syödä esim puolikkaalla annoksella. Jospa mieli virkistyisi taas uuden kierron käynnistyessä.

Miten muilla menee?😊

@Pinkkigreippi Eh… Menihän se… Mentiin paikalle, mun aikaa ei löytyny, jouduin mieslääkärille (siinä rajalla olenko sinut asian kanssa, aina ollut vähän sellanen hassu fiilis). Hän sanoi, että limakalvo on jotakin 9,3 eli vissiin ihan hyvä nyt. Siirtoon 30.5. ja sunnuntaina pitää alottaa jo cyclogest. Mä jätän kyllä palautetta, tää on jo toinen kerta, kun ei mee asiat, niinku pitäs… 🙈

Mutta toivon, että se alkio jaksaa kehittyä ja ei kuukahda! Se on mun suurin pelko just nyt.

Mä söin joskus 2022/2023 kans tota royal gelee, mutta ei se kai mitään auttanut ja saattoi vaikuttaa kans kiertoon vähän, en muista… Inositolia kannattaa kokeilla? Eiks sitä tutkittu jossain kohtaa, että saattais auttaa? 🤭 Ehkä kannattaa tutkia…

@Pinkkigreippi Eh… Menihän se… Mentiin paikalle, mun aikaa ei löytyny, jouduin mieslääkärille (siinä rajalla olenko sinut asian kanssa, aina ollut vähän sellanen hassu fiilis). Hän sanoi, että limakalvo on jotakin 9,3 eli vissiin ihan hyvä nyt. Siirtoon 30.5. ja sunnuntaina pitää alottaa jo cyclogest. Mä jätän kyllä palautetta, tää on jo toinen kerta, kun ei mee asiat, niinku pitäs… 🙈

Mutta toivon, että se alkio jaksaa kehittyä ja ei kuukahda! Se on mun suurin pelko just nyt.

Mä söin joskus 2022/2023 kans tota royal gelee, mutta ei se kai mitään auttanut ja saattoi vaikuttaa kans kiertoon vähän, en muista… Inositolia kannattaa kokeilla? Eiks sitä tutkittu jossain kohtaa, että saattais auttaa? 🤭 Ehkä kannattaa tutkia…
Onpa tympeää, että kävi noin. Mutta limakalvon paksuus ainakin kuulostaa hyvältä. Kaikki maailman positiiviset energiat alkiolle ja sinulle tulevaan siirtoon! ✨💛

Kuinka ultra meni? Toipumisia flunssasta😊

Kp1. Kierto oli 29pv mikä oli hyvä muutos tähän geleettömään kiertoon. Geleen syöminen lyhensi kiertoni 26 päivään mikä vähän ärsytti. Muutoin tässä kierrossa mulla oli voimakkaammat pms-oireet, pari viime päivää on mennyt syvissä vesissä itkeskellen. Selvästikin kapselit vaikuttivat positiivisesti mielialaan, sen puolesta voisin niitä syödä esim puolikkaalla annoksella. Jospa mieli virkistyisi taas uuden kierron käynnistyessä.

Miten muilla menee?😊
Voisi olla ihan hyvä ajatus kokeilla pienemmällä annoksella geleetä, jos oli kuitenkin positiivisia(kin) vaikutuksia.

Meillä oli olosuhteet esteenä, voi olla et kierto meni taas hukkaan... Ovisplussa on ollut sunnuntaina jossain vaiheessa (aamulla ja illansuussa melkein tasavahvat ja ma aamuna jo haaleampi) ja vasta eilen illalla saatiin talleteltua.. 💩 No, jos on tarkoitettu ja kaikki tähdet ja kuu oikeassa asennossa, niin voihan siinä teoriassa vielä pieni mahis olla, mut ei tosiaankaan oo taaskaan odotukset korkealla. 😂 Tulipahan silti enemmän kuin 0% tsänssit. 🤭

Muok. Ai niin, oon myös iloinen että ovis tuli jo aikaisemmin kuin viime kierroissa! Plussa siis kp19, viimeksi oli vasta kp21. Toki näytti vahvaa viivaa viimeksi pidempään kuin nyt.

Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemusta tämmösestä🤔 mulla tuli pahimmat oviskivut aina silloin kun ovistestikin on plussa. Taphtuukohan ovis siis todennäköisesti silloin vai kuitenkin noin vuorokausi siitä..

Hei

Kuulumisia ... ollut taustalla ja kaikkea ollut tässä. Tämä kierto vielä yritettiin ja 12.6 mulle laitetaan kierukka takaisin. Nämä pms/pmdd oireet on niin voimakkaat että joutuu oleen jo töistä pois. Ahdistus on niin valtava että parempi laittaa kierukka kun kärsiä enään.

Kp 15 menossa. Ovis oli varmaan eilen.

Minä palailen kuumeilemaan. Yk 4 menossa ja ovulaatiota odotetaan. Itsellä haaste on vahvat kipulääkkeet jotka vaikuttaa ovulaation 🙄 laskelmien mukaan ovulaatio olisi huomenna tai lauantaina. Tänään testi näytti tältä
1000017539.jpg

Heips! Täällä 40-v ikuinen vauvakuumeilija! Tai siis en kuumeillut vielä 10v sitten mutta omien lasten myötä kuume aina yltyi. 😃 Lapsia on jo siis vm. -17, -22 ja -24. Koko ajan ollut olo et ei tää ehkä vielä ihan ollut tässä. Tai siis välillä tuntuu, mutta sitten välillä taas eihän, et jos sittenkin vielä yksi. 🤭 Mun mieskin tavallaan vielä haaveilee yhdestä ja ollaan aika huolettomia oltu ehkäisyn suhteen. Katsotaan nyt miten tämä elämä tässä vielä vie!

Onko kellään kokemusta tämmösestä🤔 mulla tuli pahimmat oviskivut aina silloin kun ovistestikin on plussa. Taphtuukohan ovis siis todennäköisesti silloin vai kuitenkin noin vuorokausi siitä..
Ovis on saattanut lähteä ”liikkeelle” eli prosessi etenemään jo ennen kuin ovis näyttäytyy plussana testissä. 😊 mulla on käynyt juurikin noin monesti.

No niin, lämmöt laski Ouran mukaan -0,3c ja varhainen raskaustesti negatiivinen. Ensikäynti Ovumiaan kolmen päivän päästä. Aika paljon on tunteita pinnassa. Iso pettymys, että miksi ei oo voinut tärpätä luomuna. Hirvittää hoitojen kallis hinta. Näen kaikkia painajaisia, miehen kanssa riitaa ja tunnen haikeutta, kun imetys pitää hiljalleen lopettaa. Meillä tisutellaan keskimäärin 4 kertaa päivässä vielä: aamulla, aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla.

Tervetuloa @Yrittäjä83 ☺️ Kuinka siellä on tilanne edennyt?

Tervetuloa myös @SarLei84 ☺️ Ainahan sitä voi jättää asian vähän niin kuin kohtalon käsiin, tuleeko vielä, jos ei estele. Mäkin ajattelin ensin tekeväni niin, mutta kyllä meillä pitää tikuttaa ja ajoittaa talletteluja, jotta on oikeasti mahdollisuuksia niillä harvoilla munasoluilla, jotka vielä kunnollisia. 🤭 Tässä kierrossa tosin meni vähän myöhäiseksi, niin kuin jo kirjoitinkin. 🙃

Tsemppiä kovasti @Vapaalaskija , onneksi teillä nyt on se käynti, niin pääsee asiassa eteenpäin. Toki noin pian edellisen raskauden jälkeen voi vain olla, et keho tarvitsee aikaa. (Tämä kommentti täysin maallikkona.) Toivottavasti rahalliset huolet ei ala liiaksi painaa, onhan se kuitenkin satsaus tulevaisuuteen. ♥️ Tule kertomaan, mitä siellä sanottiin!

Tervetuloa @Yrittäjä83 ☺️ Kuinka siellä on tilanne edennyt?

Tervetuloa myös @SarLei84 ☺️ Ainahan sitä voi jättää asian vähän niin kuin kohtalon käsiin, tuleeko vielä, jos ei estele. Mäkin ajattelin ensin tekeväni niin, mutta kyllä meillä pitää tikuttaa ja ajoittaa talletteluja, jotta on oikeasti mahdollisuuksia niillä harvoilla munasoluilla, jotka vielä kunnollisia. 🤭 Tässä kierrossa tosin meni vähän myöhäiseksi, niin kuin jo kirjoitinkin. 🙃

Tsemppiä kovasti @Vapaalaskija , onneksi teillä nyt on se käynti, niin pääsee asiassa eteenpäin. Toki noin pian edellisen raskauden jälkeen voi vain olla, et keho tarvitsee aikaa. (Tämä kommentti täysin maallikkona.) Toivottavasti rahalliset huolet ei ala liiaksi painaa, onhan se kuitenkin satsaus tulevaisuuteen. ♥️ Tule kertomaan, mitä siellä sanottiin!
Siis tein eilen ovistestin ja se oli haaleampi ja veikkaan et ovisplussa oli jo keskiviikkona. Torstaina nimittäin tuli limat aamupäivästä. Ja oviskivut oli torstaina. Harmittaa kun sain testit vasta torstaina 😬 no torstai on touhuttu ja testaan kyllä vielä kohta oviksen. Jos sitte on haalea niin uskon et ois ollut jo.

Laitan tähän ovistestin alkaen torstaina. Mulla kierto siis lyhyt 25 pv ja nyt kp 12. Mulla on aina todella säännöllinen kierto ja nyt alkuvuonna pillereiden jätön jälkeen 3kk on ollut tasainen kierto ☺️ torstai-iltana siis kovat oviskivut ja seksikin sattui niin jotenkin todella selkeät oireet..
1000017591.jpg

Laitan tähän ovistestin alkaen torstaina. Mulla kierto siis lyhyt 25 pv ja nyt kp 12. Mulla on aina todella säännöllinen kierto ja nyt alkuvuonna pillereiden jätön jälkeen 3kk on ollut tasainen kierto ☺️ torstai-iltana siis kovat oviskivut ja seksikin sattui niin jotenkin todella selkeät oireet.. View attachment 144430
Näyttää tosiaan testien ja oireiden puolesta siltä, että oli jo. Ja kierron pituuden mukaankin sopisi olemaan. No mut tallettelut osui sit kuitenkin nappiin, ei muuta kuin piinailemaan! ☺️

Takaisin