40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Mä sain eilen suuni auki ja kerroin pomolle raskaudesta ☺️ hyvin otti asian kaikin puolin ja nyt tosiaan mun ei tarvii kiipeillä enää missään ja muutenkin painotti, että jos alkaa tuntua ettei jaksa eikä pysty, ni puhelua vaan hänelle, nyt eletään täysin tilanteen mukaan. Jäi todella hyvä fiilis ja itselle niin iso helpotus ku sain kerrottua, nyt ei tarvii enää keltään yrittää
salailla yhtään mitään 👌
Tosi hyvä kun kerroit! Ja mullakin aina pomot suhtautuneet tosi iloisesti vaik oon ite jännittänyt mitä sieltä tulee.

Mulla oli eilen aktiivisempi päivä eli puol päivää töissä liikuin ympäri yhtä rakennusta niin siitä seuraskin aiempaa kovempi kipu kohdun alueelle niin että kaverin suosituksesta päädyin soittaa äitiyspoliklinikalle. Ei mulla mikään kovin suuri huoli ollu mut mietitytti kuitenkin niin oli kyl hyvä jutella. Todettiin siinä yhdessä kätilön kanssa että varmaan toi liikkuvaisempi päivä aiheutti ton ja nyt rauhallisemmin jatkossa.

Mä hyppään nyt tänne. Meidän ekasta pakastealkionsiirrosta (alkiodiagnostiikka tehty) tuli plussa! 🙏🏻❤️😭 Jännittää mutta uskallan jo vähän iloita! Varattiin kolmen viikon päähän varhaisultra klinikalle ja ainakin siihen asti jatkuu progesteroni tukilääkityksenä.

Mä hyppään nyt tänne. Meidän ekasta pakastealkionsiirrosta (alkiodiagnostiikka tehty) tuli plussa! 🙏🏻❤️😭 Jännittää mutta uskallan jo vähän iloita! Varattiin kolmen viikon päähän varhaisultra klinikalle ja ainakin siihen asti jatkuu progesteroni tukilääkityksenä.
Vautsi onnea! Onko esikoinen tulossa?

Takaisin