3D/4D Ultra

Lullis

Jostain jotain jo tietävä
Tammikuunmammat 2015
Heippa! Oletteko ajatelleet mennä yksityiselle, ylimääräiseen/vapaaehtoiseen 3D/4D-ultraan?

Minulle sanottiin neuvolassa, että sinne kannattaa mennä ennen rv 20, koska silloin Kela korvaa osan summasta mutta rv20 jälkeen ei yleensä enää jostakin kumman syystä korvaa. Onko teillä tietoa, mitä maksaa ja kuinka paljon on kelakorvaus, jos sen saa?

Ja te, ketkä ootte ehkä jo olleet tai aiemmassa raskaudessa olleet niin, suositteletteko tuota että kannattaako mennä? :)
 
Mä en aio mennä, mulla on sen suhteen samat ajatukset, ku varhaisraskaudenultrankin. Eli ovat mielestäni turhaa rahanmenoa, mutta ymmärrän kyllä miksi toiset niihin haluaa. :) Meillä pääsee maksusitoumuksella yksityisellä ultraan ja ainakin nt-ultras kurkattiin myös 4D:llä, toivon että näin myös rakenneultrassa. :)
 
Kertokaa kokemuksia ja noin hintoja 3d/4d-ultrasta.Olen aikeissa mennä,kunhan on rv:ja tarpeeksi.Esim.aavan hintoja,jos on tiedossa.Nyt rv.5+2
 
Joo samaa haluaisin tietää, että mitähän suunnilleen maksaa kun en ainakaan Mehiläisen tai Aavan sivuilta löytänyt hintaa. Ehkä kun tulen takaisin Suomeen elokuussa niin soitan ja kysyn, oon kahen vaiheilla että meniskö vai ei kun ei oikein ois rahaa mutta toisaalta tois ois kauheen hauska ku eka lapsi tulossa :)
 
Mulla on joku esite mut en muista minkä esite on. Siinä oli hinnatkin. Voin tarkistaa tänään sen :) en tiiä onko siitä mitään apua..

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Tällainen esite Seinäjoen Lääkäritalolla

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1405770604702.jpg
    1405770604702.jpg
    65.5 KB · Katsottu: 57
kiitos IhmeJaKumma. Huhh ompas kallista!! ei varmaan Helsingissä tuosta halpene :sad001
 
Kangasalla nt- ja rakenneultra yksityistetty terveystaloon, joten pääsen 3D-ultraan kummallakin kerralla. :)

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top