Kiva tosiaan, että täällä on meitä vähän vanhempiakin odottajia aika monta. Itse olin 34 esikoisen syntyessä, ja pitkään ajateltiin, että meille riittää yksikin lapsi hyvin, mutta nyt kun ikää on jo vähän enemmän ja aikaa ei kuitenkaan ihan loputtomasti ole, niin iskikin sellainen fiilis, että no kokeillaas nyt jos vielä onnistuisi. Mielessä tietty pyörii kaikki riskit, jotka on jo suuremmat, mutta toisaalta tiedän monia +40v. odottajia, jotka ovat saaneet ihan terveet lapset.
Moni varmaan kauhistelee (tai mun vanhempien ikäiset ainakin), että miten me jaksetaan. Kun mun äiti on ollut tämän ikäinen kuin minä nyt, niin sen vanhin lapsi on ollut jo 15-vuotias ja nuorinkin 10v. Nyt meillä voi olla tilanne, että vanhin on vajaa 5v. jos tämä tulokas nyt on tulossa.
Mutta en koe olevani tähän hommaan liian vanha, toivottavasti mun kroppa vaan on samaa mieltä.
Millaisia ajatuksia teillä muilla asiasta on? Ja tietysti kaikki saa vapaasti kommentoida asiaa.
Moni varmaan kauhistelee (tai mun vanhempien ikäiset ainakin), että miten me jaksetaan. Kun mun äiti on ollut tämän ikäinen kuin minä nyt, niin sen vanhin lapsi on ollut jo 15-vuotias ja nuorinkin 10v. Nyt meillä voi olla tilanne, että vanhin on vajaa 5v. jos tämä tulokas nyt on tulossa.
Mutta en koe olevani tähän hommaan liian vanha, toivottavasti mun kroppa vaan on samaa mieltä.
Millaisia ajatuksia teillä muilla asiasta on? Ja tietysti kaikki saa vapaasti kommentoida asiaa.