35-v + Ensimmäistä odottavat Pohjois-Savo

kalpppio

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!
Onko muita 35-v jotka odottavat ensimmäistään, voit olla muualtakin kuin Pohjois-Savosta. Kiva olisi vaihtaa mietteitä teidän kanssa. Tällähetkellä olen rv 9+2. La 19.6.15 ja synnärinä toimii kys.
 
Moikka moi. Itse kanssa 35v. ja esikoinen tulossa. 8+5 ja laskettu aika 25.6.2014. Asustelen Päijät-Hämeessä.
 
Miten itse olette suhtautuneet raskauteen? Onko ollut epäilyksiä jaksamisesta? Itse olen ylipainoinen ja muutenkin ollut aina laiska liikkumaan niin nyt tai ei koskaan pitäisi yrittää saada vähän kroppaa vetreämmäksi.. Olen ruvennut käymään uimassa pari kertaa viikossa. Olisiko kellään ehdotuksia muista kevyistä urheilulajeista joista voisi innostua ja mitkä sopisivat odottavalle? Seison päivät töissä joten kävely ei tule ekana mieleen..
 
Koita selvittää, onko teilläpäin jotain äitiysjoogaa tai -jumppaa. Niitä tuntuu aika hyvin olevan ainakin isommissa taajamissa. Tosin, meillä se piti neuvolsta kysymällä kysyä, netistä en löytänyt mitään. Tuolla on ollut mukana mimmejä laidasta laitaan, semmosia kenestä ei vielä huomaa ja semmosia, joiden pelkää poksahtavan justiinsa.
Mut noi on kuitenkin oikein suunniteltu mahan kanssa tehtäviksi.
 
Moi! Minä myös ylipainoinen mutta tykkään liikkua. Ennen raskautta sain pois 15kg ja se varmaan auttoi raskaaksi tulemisessa. Meillä 11-vuotta yrittämistä takana, adoptio prosessikin käynnissä, mutta se keskeytetään kun on soitto aika ens tammikuussa. Itse mietin että on pakko tarkkailla syömistä ja olla tiukalla linjalla ettei tuu komplikaatioita. Puskee monesta suunnasta diapeetestä ja itselläni korkea verenpaine joka pysyy lääkkeillä hyvänä.
Kuuntelen omaa jaksamistani ja lepään kun kroppa sitä vaatii... ja ihan hyvällä omallatunnolla. Väsymys on ollu kamala. Jospa rupeis jo kohta helpottamaan.
 
Täällä on myös ensimmäistä odotteleva 35v. Pohjois-Savolainen. Kiva kuulla, että kohtalotoveri löytyy Kalppio. Ja meillä on lasketut ajatkin ihan lähekkäin, meillä 13.6.
 
Takaisin
Top