22. luukku

Aito joulukuusi, hillitysti max kolmen värisiä koristeita ja yksi koristenauha sekä valot. Usein koristeet itse askarreltu paperista tai kankaasta.
 
Rustasta saa muuten laadukkaita muovikuusia. Maksaa kyllä ihan kivasti, mutta mun vanhemmat osti sieltä vähän kalliimman muovikuusen ja ollut tosi kaunis ja tuuhea. Edellinen oli yhtä vanha kuin minä ja jo melko kalju, niin mun äiti meinasi että pitäiskö vaihtaa. :rolling:

Muovikuusissa on se hyvä puoli, että laadukas voi kestää vuodesta toiseen...

Juu, tuo meidän on ainakin jonkin verran yli 10 vuotta vanha ja oikein hyvässä kunnossa. Ihan vähän siitä irtoili "neulasia" kun purettiin laatikosta ja kasattiin, mutta hyvin vähän. Sanoisin, että menee helposti ainakin vielä toiset 10 vuotta, ellei koirat tai lapset tai joku yllättävä taho sitä hajota. Meillä kyllä koirat ei ole ikinä olleet joulukuusista kiinostuneita, jotkut pentuna on saattaneet vähän kiinnostua matalalla roikkuvista koristeista, mutta aika vähän niistäkään.

Meillä koristeet ei ole sen väriset, mitä itse valitsisin, mutta en näe järkeä hankkia uusia, kun on oikein kauniita nuo iäisyyden vanhatkin. Siinä pitää vielä ensi vuonna tsempata, että pistän kiertoon ylimääräiset koristeet, jotta niistäkin olisi jollekin hyötyä.
 
Mua harmittaa, kun se baby's first christmas kuusenkoriste on kaikkialta loppu. Siskole ois ollut kiva saada samanlainen. :loudlycrying:
 
Meillä on vain pieni tekokuusi, joka on keittiönpöydällä. Yleensä meillä on ollut oikea kuusi, mutta tänävuonna vähän erilailla. :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top