2024 äitiyspakkaus on julkaistu!

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänään julkaistiin tämän vuoden äitiyspakkaus, jonka tekin saatte. 😊 Sitä pääsee tutkimaan tästä. Miellyttääkö pakkaus teitä? Aiotteko ottaa äitiysavustuksen pakkauksena vai rahana?
 
Esikoisen pakkauksesta hyödylliset tavarat (makuupussi, haalari, kynsisakset jne) on säilössä, joten ei oteta uutta pakkausta. Kauhean vähän tuntuu tavaraa olevan. Esikoiseltakaan en osannut niitä sisävaatteita käyttää. Kirpparilta saa sillä äitiysavustusrahalla paljon enemmän, joten sillä mennään. Jos nyt olis esikoinen, niin ottaisin varmaan laatikon kuitenkin 🙂
 
Täytyy tosiaan miettiä mitä pakkauksen kanssa tekee. Esikoiselle otin ja nytkin tekis kyllä mieli ottaa, mutta rahalla vois saada enemmän.. Onneksi vielä ei tarvitse päättää.
 
Mekin otetaan varmaan rahana.. 170€ saa enemmän kaikkea jos ostaa käytettynä ja ehkä vähän mieluisampia värejä😊
 
Oon aina ottanut rahana ja otan tälläkin kertaa. Jotenkin tosi vähän vaatteita eikä edes vilttiä tänä vuonna mukana 😫
 
Kaippa se hintojen nousu yltää tällekin saralle. Eivät saa enää niin paljon tavaraa samalla rahalla. Ja lisäks muutamana vuonna joukossa on ollu ainakin 1 Suomessa valmistettu vaate niin ne on sit kalliimpia.
 
Me ollaan kaikille otettu pakkaus joten laatikoita ja haalareita/makuupusseja riittää. Toisaalta oon aatellu säästää nää lapsille.
Että ehkäpä tällekin otetaan pakkaus.
 
En yhtään vielä tiedä, ottaisinko pakkauksen vai en. Esikoisesta otettiin, toisesta ja kolmannesta ei. Voisi olla hauskaa ottaa taas vaihteeksi.
 
Näyttää kivalta! Oon ottanut esikoisesta pakkauksen vuonna 11, sen jälkeen rahana. Nyt ei oo tallessa enää yhtään mitään... Pitää vähän zoomailla miten tekis 😆
 
Minä tykkäsi myös tästä tämän vuoden pakkauksesta. Vertasin mielenkiinnosta vuoden 2023 pakkaukseen ja nämä värit ovat enemmän omaan mieleen. Koska kyseessä on esikoinen, niin luulen että otetaan pakkaus. 😊 Toki mieli voi vielä muuttua, joten pitää jutella vielä puolison kanssa.
 
Minä tykkäsi myös tästä tämän vuoden pakkauksesta. Vertasin mielenkiinnosta vuoden 2023 pakkaukseen ja nämä värit ovat enemmän omaan mieleen. Koska kyseessä on esikoinen, niin luulen että otetaan pakkaus. 😊 Toki mieli voi vielä muuttua, joten pitää jutella vielä puolison kanssa.
Esikoiselle siinä on kyllä varsin tarpeellisia juttuja ❤️
 
Otetaan rahana, kuopuksen vauvavaatteet on vielä tallessa ja edellisistä äitiyspakkauksista makuupusseja yms. säästettynä. Jotain pientä voisi uudelle tulokkaalle ostaa uutenakin :Heartred
 
Takaisin
Top