Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo pisti sama silmään että tosi vähän vaatteita…Oon aina ottanut rahana ja otan tälläkin kertaa. Jotenkin tosi vähän vaatteita eikä edes vilttiä tänä vuonna mukana
Esikoiselle siinä on kyllä varsin tarpeellisia juttujaMinä tykkäsi myös tästä tämän vuoden pakkauksesta. Vertasin mielenkiinnosta vuoden 2023 pakkaukseen ja nämä värit ovat enemmän omaan mieleen. Koska kyseessä on esikoinen, niin luulen että otetaan pakkaus. Toki mieli voi vielä muuttua, joten pitää jutella vielä puolison kanssa.
Juuri samaa minäkin mietin syksyllä -22. Onneksi otin pakkauksen euroina, sillä ainakin meillä olisivat olleet sopivia vain 1v saakka ja taapero kasvaa -1 käyrällä. Leikkipuistossa oli myös kiva kun hänellä oli erikuosinen puku ( kirpparihankintoja) kuin mitä muilla...Mä jäin pohtimaan äitiyspakkausta ja sen sisältöä. Olen aina ollut sitä mieltä, että haluisin ottaa pakkauksen, mutta jääköhän joulukuisen kanssa kokonaan talvivaatteet käyttämättä? Eli onko seuraavana talvena jo liian pieniä? Vai tulisiko tuo ulkohaalari/makuupussi kuitenkin käyttöön? Villahaalarin ja ulkohaalari/makuupussin koko oli 68-74.
Riippuu millä käyrällä lapsi kasvaa. Meillä helmikuinen -23 joka kasvanut ekan 4kk jälkeen -2 käyrällä, ja ekana talvena (eli kun oli ihan pieni) käytettiin sitä haalaria pussimallisena ulkopäikkäreillä, monesti oli myös se makuupussi eli makuupussi uloimpana ja haalari sit sen sisällä.Mä jäin pohtimaan äitiyspakkausta ja sen sisältöä. Olen aina ollut sitä mieltä, että haluisin ottaa pakkauksen, mutta jääköhän joulukuisen kanssa kokonaan talvivaatteet käyttämättä? Eli onko seuraavana talvena jo liian pieniä? Vai tulisiko tuo ulkohaalari/makuupussi kuitenkin käyttöön? Villahaalarin ja ulkohaalari/makuupussin koko oli 68-74.